Reklāma

“Audi” sniedz ieskatu nākamās paaudzes auto elektroniskās vadības sistēmās

Jaunākie raksti

Volkswagen pašbaucošo auto iespējas var nākties abonēt

Mobilo sakaru, televīzijas un mūzikas abonēšana nav nekas jauns, bet arvien biežāk izskan ziņas, ka arī autoražotāji vēlas no...

“Twitter” jaunā funkcija liks tev padomāt divreiz, pirms publicēt aizskarošus un rupjus ierakstus

Šķiet, kas gan būtu "Twitter" ikdienas komunikācija, ja kāds savu slikto garastāvokli vai negatīvo attieksmi nepamanītos ietērpt aizskarošu un...

OnePlus viedtālruņi kopā ar Android 12 iegūs vizuālo tēmu veikalu

OnePlus apsolījis vienlaikus ar Android 12 un operētājsistēmu pavadošo OxygenOS piedāvāt arī vizuālo tēmu veikalu OnePlus viedtālruņiem. OnePlus īpašnieki...

Microsoft apstiprina, ka Xbox konsoļu pārdošana tai nenes peļņu

Pēdējās nedēļās notiekošās sarunas starp spēļu veidotāju Epic un Apple, saistībā par ieņēmumu sadalījumu, gaismā izcēlušas Microsoft Xbox pārdošanas...

Ķīniešu elektroauto ražotājs “Nio” savu starptautisko paplašināšanos sāk Norvēģijā

Viens no lielākajiem Ķīnas elektroauto ražotājiem "Nio" šovasar oficiāli uzsāks savu darbību Eiropā, par pirmo mītnes vietu kļūstot elektroauto...

Mūsdienu auto elektronikas iespējas šķiet teju neizsmeļamas – nu jau gandrīz par normu uzskatām, ka auto spēj atrast riteni ar vislielāko saķeri, tam pievadīt vairāk jaudas, lai mēs labāk un ātrāk spētu izbraukt līkumus. Protams, šāda tehnika lieti noder sporta auto. Būtu patīkami, ja auto balstiekārtas sistēmas būtu gatavas asam paātrinājumam vai bremzēšanai, automātiski pielāgojot cietību. Vācu autoražotājs “Audi” sniedzis ieskatu nākamās paaudzes auto elektroniskās vadības sistēmās, kas mašīnas vēl vairāk padarīs par datoriem uz riteņiem.

“Audi” plāno uzlabot savu esošo “Electronic Chassis Platform”, kas būtībā savstarpēji savieno dažādas šasijas kontroles sistēmas, piemēram, adaptīvu balstiekārtu un visu četru riteņu stūrēšanas sistēmu. Šī sistēma tiek izmantota “Q7”, kā arī “e-Tron” modeļos. Kā ziņo kompānijas pārstāvji, jaunās sistēma skaitļošanas jauda būs aptuveni 10 reizes lielāka nekā līdz šim. “Audi” skaidro, ka izmantota holistiskā pieeja, proti, visas mašīnas sistēmas tiks savienotas, radot vienotu veselumu. Jauno sistēmu varēs uzstādīt pilnīgi visos “Audi” modeļos, sākot ar benzīna auto, beidzot ar pilnībā elektriskām mašīnām. Tāpat to var uzstādīt gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas mašīnām. Paredzēts, ka būs pieejami “over-the-air” programmatūras atjauninājumi, kā arī auto būs gatavs “vehicle-to-infrastructure” komunikācijas tehnoloģijām, kad tās parādīsies plašā apmērā.

Kompānija uzskata, ka vislielākie ieguvumi šādai sistēmai būs smagās mašīnās ar augstu smaguma centru. Tātad, šī tehnoloģija pilnīgi noteikti nonāks “e-Tron” un citos izmēros lielākos “Audi” modeļos. “Audi” pagaidām neatklāj, kurās mašīnās šī tehnoloģija tiks pielietota, bet diezgan droši, ka nākamās paaudzes “Audi” jau būs ar to aprīkoti.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
1102

Izlasot par holistisko pieeju, cilvēkiem radīsies iespaids par milzu uzlabojumiem, lai gan faktiski tā ir unifikācija ar mērķi samazināt komponenšu skaitu un vienkāršot uzstādīšanu)

Kārlis

nu riktīgs arduino būs.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: