Ja savu pajumti dali ar kādu četrkājainu draugu, tad, iespējams, reizi pa reizei visai aktuāla ir komunikācija ar veterinārārstu. Tomēr bieži vien mēdz rasties dažādi apstākļi, kas liedz ātru un ērtu saziņu ar vetārstu un, iespējams, operatīvu palīdzību mīlulim. Latvijā šādas problēmas palīdz risināt kompānija “HEROvet”, kas sniedz iespēju sazināties ar vetārstu jebkurā vietā, laikā un sev ērtā veidā. Turklāt savas priekšrocības no šī risinājuma saņem arī veterinārārsti.

Risinājums “HEROvet”, ko pamatā izstrādājuši un uztur Egils Šusts un Martins Štolbergs (Martin Stollberg), domāts gan dzīvnieku saimniekiem, gan veterinārārstiem. Mīluļa īpašnieks ar šī rīka palīdzību, kas jau pieejams kā mobilā aplikācija Google Play veikalā, var jebkurā vietā un laikā sazināties ar vetārstu un saņemt video/sarakstes konsultāciju. Savukārt veterinārārstam HEROvet risinājums ļauj gan nopelnīt par sniegtajām konsultācijām, gan iegūt jaunus klientus. Arī vetārsts, tāpat kā mīluļa saimnieks, visu var paveikt jebkurā vietā, laikā un kā pašam tīk.

Šobrīd HEROvet saviem klientiem piedāvā Android aplikāciju, kas tika izlaista šī gada jūlijā. Arī iOS lietotāji netiks apdalīti un savās ierīcēs risinājumu varēs izmantot šī gada nogalē. Savukārt Web aplikāciju plānots izlaist 2021. gada vasarā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments