“Tesla Cybertruck” modelis daudz apspriests sava ekstravagantā dizaina dēļ, taču šī auto prototips izmēros nav nekāds mazulis – tas ir 5,89 metrus garš, 1,90 metrus augsts un 2,03 metrus plats – ļoti pieklājīgi izmēri, kas pielīdzināmi izmēros lielākajām “Ford F-150” versijām. “Tesla” vadītājs Īlons Masks sociālās saziņas vietnē “Twitter” atklājis, ka nākotnē ļoti iespējama izmēros mazāka “Cybertruck” versija, kas paredzēta Eiropas tirgum.
Eiropā pikapi nav pārlieku populāri, īpaši, ja salīdzinām ar ASV, taču vēl pirms pandēmijas tika prognozēts, ka šajā Atlantijas okeāna krastā šogad varētu tikt pārdoti 200 tūkstoši pikapu. Nav maz, taču tik un tā pieticīgi pret 3 miljoniem pārdoto pikapu ASV. Lai nu kā, potenciāls tirgus “Cybertruck” ir arī Eiropā, taču lielo pikapu pieprasījumu pie mums ievērojami ierobežo to izmēri.
Lai arī daudzviet Eiropā starp pilsētām izveidotas mūsdienīgas, plašas automaģistrāles, pilsētu ielas ir salīdzinoši šauras, tāpēc pārvietošanās pa tām ar izmēros lielu mašīnu ir neērta. Pikapus ASV bieži vien izmanto kā darba transportu, taču Eiropā šo nišu sekmīgi aizpilda kravas busi, kas ir izmēros piemērotāki braukšanai mūsu pasaules daļā. Lai nu kā, izmēros mazāka “Cybertruck” versija Eiropā varētu būt interesanta bezizmešu alternatīva.
Tas vienalga nemaina faktu ka pikapa izmantošana ārpus tam domātajiem darbiem (smagumu vešana) rada zināmu viedokli par braucēju.
elektriskais šībertraks ir amerikāņu mazā sapnīša (es, mazais cilvēks, braucu ar lielu auto un tagad neviens zaļais man nevar aizrādīt ja sēžu korķos) mūslaiku realizācija, kas diez vai būs populāra Eiropā.
un kādu viedokli tad izmantošana pilsētā rada par Latvijas mežinieku, kas atbraucis sapirkt paiku? ja tu esi ofisa beņķa deldētājs, tas nenozīmē, ka citi arī ir tādi. varbūt pastāstīsi kāds tavs viedais viedoklis par tukšā braucošajiem smagajiem?
Starp mežinieku un biroja mačo vai estačumāti tomēr ir saskatāma atšķirība.
diez vai tu uz ielas pie stūres ieraudzīsi atšķirību, bet tāpat automātiski uzliksi “zīmogu”. par laimi, tas pikapa īpašnieku nekādi neietekmēs :P
Civilizēti cilvēki jau sen vairs materiālās vērtības nepērk tikai un vienīgi to praktiskās lietderības pēc. Daudzas lietas ir aksesuārs, sevis izteikšanai un pašapziņas celšanai. Ja, cilvēks jūtas labāk, braucot ar tanku, kamdēļ viņam to nedarīt.
Prātā nāk arābu prinči ar 1000 un vienu superkāru garāžā vai krievu politiķi ar supervillām un jahtām. Protams, veids kā izrādīt nobriedušo personību un celt pašapziņu. Kāpēc nē.
Ja naudas ir vairāk, nekā vienā mūžā var notērēt normāli, ko tad darīt? Kapā līdzi paņemt jau var, tikai prieka no tā maz.
Nu jā…jāpērk neglīta bruņumašīna, jo skaistie auto ir beigušies)
vienam māte, otram meita… skaists auto.
Pilnīgi piekrītu, elektrība rullē)