“Tesla” vadītājs Īlons Masks kārtējo reizi uzsvēris, ka pieprasījums pēc viņa kompānijas ražotajiem auto saglabājas augsts, pat neskatoties uz globālo pandēmiju. Masks kā panākumu atslēgu izceļ auto tirdzniecību tiešsaistē un viņš norāda, ka šobrīd pieprasījums pārsniedz piedāvājumu, neskatoties uz to, ka citas autobūves kompānijas ziņo par ievērojamiem zaudējumiem.

“Mēs visas pandēmijas laikā redzējām ievērojamu pasūtījumu skaitu. Mums saglabājās labs pasūtīto auto daudzums. Domāju, ka cilvēki vairs ne tik ļoti vēlas doties uz autosalonu, izbraukt testa braucienu ar automašīnu un darīt tamlīdzīgas lietas,” saka Masks.

Lielākā daļa “Tesla” auto tiek pārdoti tieši tiešsaistē, tāpēc kompānija pērn teju pilnībā grasījās pāriet uz šādu tirdzniecības veidu, slēdzot savus autosalonus. Lēmums izsauca pretrunīgu reakciju un “Tesla” saglabājusi savus autosalonus, jo cilvēki tur ierodas, lai iegūtu informāciju par kompānijas automašīnām.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
0914

Diezgan pareizi – pirkt auto, neredzot dzīvē. Galu galā, Teslas jau arī nemaksā miljonu – ja nu kas īsti nepatiks, pēc gada pirks citu auto, veco nodos dīlerim. Agrāk precējās, iepriekš neredzot otru pusi – tā ka auto pirkums inetā nudien ir sīkums.

Cits

Esmu Tesla fans, bet šis paziņojums gan liek greizi skatīties. Vēl nesen cirkulēja foto no viņu auto plačiem, kur stāv saražotie un nenotirgotie auto. Arī šiem kovids nobremzēja pārdošanas.