Reklāma

Par spīti pandēmijai, pieprasījums pēc “Tesla” automašīnām saglabājas augsts

Jaunākie raksti

Volkswagen pašbaucošo auto iespējas var nākties abonēt

Mobilo sakaru, televīzijas un mūzikas abonēšana nav nekas jauns, bet arvien biežāk izskan ziņas, ka arī autoražotāji vēlas no...

“Twitter” jaunā funkcija liks tev padomāt divreiz, pirms publicēt aizskarošus un rupjus ierakstus

Šķiet, kas gan būtu "Twitter" ikdienas komunikācija, ja kāds savu slikto garastāvokli vai negatīvo attieksmi nepamanītos ietērpt aizskarošu un...

OnePlus viedtālruņi kopā ar Android 12 iegūs vizuālo tēmu veikalu

OnePlus apsolījis vienlaikus ar Android 12 un operētājsistēmu pavadošo OxygenOS piedāvāt arī vizuālo tēmu veikalu OnePlus viedtālruņiem. OnePlus īpašnieki...

Microsoft apstiprina, ka Xbox konsoļu pārdošana tai nenes peļņu

Pēdējās nedēļās notiekošās sarunas starp spēļu veidotāju Epic un Apple, saistībā par ieņēmumu sadalījumu, gaismā izcēlušas Microsoft Xbox pārdošanas...

Ķīniešu elektroauto ražotājs “Nio” savu starptautisko paplašināšanos sāk Norvēģijā

Viens no lielākajiem Ķīnas elektroauto ražotājiem "Nio" šovasar oficiāli uzsāks savu darbību Eiropā, par pirmo mītnes vietu kļūstot elektroauto...

“Tesla” vadītājs Īlons Masks kārtējo reizi uzsvēris, ka pieprasījums pēc viņa kompānijas ražotajiem auto saglabājas augsts, pat neskatoties uz globālo pandēmiju. Masks kā panākumu atslēgu izceļ auto tirdzniecību tiešsaistē un viņš norāda, ka šobrīd pieprasījums pārsniedz piedāvājumu, neskatoties uz to, ka citas autobūves kompānijas ziņo par ievērojamiem zaudējumiem.

“Mēs visas pandēmijas laikā redzējām ievērojamu pasūtījumu skaitu. Mums saglabājās labs pasūtīto auto daudzums. Domāju, ka cilvēki vairs ne tik ļoti vēlas doties uz autosalonu, izbraukt testa braucienu ar automašīnu un darīt tamlīdzīgas lietas,” saka Masks.

Lielākā daļa “Tesla” auto tiek pārdoti tieši tiešsaistē, tāpēc kompānija pērn teju pilnībā grasījās pāriet uz šādu tirdzniecības veidu, slēdzot savus autosalonus. Lēmums izsauca pretrunīgu reakciju un “Tesla” saglabājusi savus autosalonus, jo cilvēki tur ierodas, lai iegūtu informāciju par kompānijas automašīnām.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
0914

Diezgan pareizi – pirkt auto, neredzot dzīvē. Galu galā, Teslas jau arī nemaksā miljonu – ja nu kas īsti nepatiks, pēc gada pirks citu auto, veco nodos dīlerim. Agrāk precējās, iepriekš neredzot otru pusi – tā ka auto pirkums inetā nudien ir sīkums.

Cits

Esmu Tesla fans, bet šis paziņojums gan liek greizi skatīties. Vēl nesen cirkulēja foto no viņu auto plačiem, kur stāv saražotie un nenotirgotie auto. Arī šiem kovids nobremzēja pārdošanas.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: