Web Analytics
More
    Reklāma

    Twitter dalījies ar iespējām, kādas varētu iegūt maksas abonenti

    Jaunākie raksti

    Jūlija sākumā nāca klajā vairāki pierādījumi par to, ka Twitter strādā pie abonēšanas pakalpojuma ieviešanas. Pāris nedēļas vēlāk mikroblogošanas vietnes izpilddirektors Džeks Dorsijs apstiprināja, ka tāda lieta patiešām notiekot. Vēloties šajā sakarā lieki laiku netērēt, Twitter jau uzsācis savu lietotāju aptauju, kurā jautāts par to, kuras no minētajām iespējām viņi vēlētos redzēt maksas abonementā.

    Zemāk – pilns saraksts ar potenciālajām priekšrocībām, kuras varētu saņemt maksas abonementa īpašnieks:

    Reklāma

    • Iespēja 30 sekunžu laikā atsaukt savu tvītu;
    • Pielāgotas krāsas gan Twitter web versijā, gan mobilajā lietotnē;
    • Iespēja ievietot garākus un augstākas izšķirtspējas videoklipus;
    • Uzlabota datu analītika;
    • Īpašas profila nozīmītes;
    • Gatavas atbildes, kuras izmantojamas ātrākai komunikācijai;
    • Iespējas, kas saistītas ar darbinieku piesaisti uzņēmumos (iespēja pievienot vakanci un sazināties ar potenciālajiem darbiniekiem);
    • Pielāgotas uzlīmes un heštagi jeb mirkļbirkas;
    • Iespēja ielūkoties citu kontos, kas vienlaikus parāda visu līdzšinējo mijiedarbību ar konkrēto lietotāju;
    • Lietotāju lomas, kas lielajām kompānijām atvieglotu piekļuves piešķiršanu uzņēmumu kontiem, bez tiešas lietotājvārdu un paroļu koplietošanas;
    • Iespēja pilnībā noņemt vai vismaz samazināt reklāmu skaitu.

    Pagaidām gan tās ir tikai potenciālas iespējas. Redzēs, kuras no tām visvairāk simpatizēs Twitter lietotājiem, taču personīgi man visvērtīgākā šķiet funkcija izvēlēties kādu no gatavajām atbildēm, kas līdzīgi kā auto complete ļautu atbildēt ātri, bez liekas bakstīšanās.

    Kuru no šīm funkcijām tu visvairāk vēlētos redzēt Twitter arī tad, ja neplāno kļūt par maksas abonentu?

    Avots9to5mac
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma