Reklāma

Pandēmijas laikā Twitch ieguvis vēl nebijušu popularitāti

Jaunākie raksti

Hyundai Bayon apskats – vai mazais korejiešu SUV spēj konkurēt ar eiropiešu alternatīvām?

Kompaktklases krosoveru segments kļuvis tikpat piesātināts kā hečbeku kategorija – pilsētai domāts SUV ir šķietami katram autoražotājam. Dažiem tādi...

BMW sniedz ieskatu īpaši ekskluzīvajā “3.0 CSL Hommage” modelī

Vācu autoražotāja BMW sporta divīzija sniegusi pirmo ieskatu īpaši ekskluzīvajā "3.0 CSL Hommage" modelī, kas tiks prezentēts vēlāk šogad,...

Bateriju problēmu dēļ Volkswagen uz laiku spiests apturēt ID.Buzz ražošanu

Vācu mediji ziņo, ka Volkswagen ir spiests apturēt elektriskā ID.Buzz ražošanu, saskaroties ar bateriju defektu no jauna piegādātāja. Jaunā...

Baumo, ka BMW 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā sākotnēji plānots

Viens no vācu autoražotāja BMW flagmaņiem 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā plānots, tam notiekot ap 2027. gadu....

LG iesaistās elektroauto uzlādes iekārtu biznesā

Korejiešu uzņēmums LG paziņojis par savu iesaistīšanos elektroauto uzlādes iekārtu biznesā - LG pārpircis citu Dienvidkorejas uzņēmumu "AppleMango", kas...

Pandēmijas laikā tieši online izklaides bijušas daudzu cilvēku glābiņš un labākais sabiedrotais. Jāsaka, ka šajā laikā īpaši labi veicies tieši platformai Twitch, kas kopš aprīļa kļuvusi dikti iecienīta lietotāju vidū. Zināms, ka laika posmā no aprīļa līdz jūnijam lietotāji kopumā šajā platformā pavadījuši piecus miljardus stundu, kas ir par 60% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2019. gadā.

Ziņojumā, ko sagatavojušas kompānijas “StreamElements” un “Arsenal.gg”, norādīts, ka ievērojami augsts Twitch skatījumu skaits saglabājies arī tad, kad cilvēkiem tikusi dota lielāka brīvība doties ārpus mājas. Grafiks zemāk parāda, ka, piemēram, jūnijā lietotāji Twitch pavadījuši ap 1.7 miljardiem stundu.

Stundu skaits, ko lietotāji pavadījuši Twitch lietotnē no janvāra līdz jūnijam

Avots: StreamElements un Arsenal.gg

Jāpiezīmē, ka Facebook Gaming, kas ir zināms konkurents Twitch, popularitāte augusi salīdzinoši pat vēl straujāk, šī gada 2. ceturksnī pulcējot par 200% vairāk skatītāju nekā tajā pašā laika periodā 2019. gadā. Tomēr par spīti tam, ņemot vērā skatījumu ilgumu, Facebook Gaming kopējais pavadīto stundu skaits joprojām sasniedz vien piekto daļu no Twitch fiksētā.

AvotsVerge

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
28.07.2020 10:56

Pēc līdz šim novērotā radu un paziņu bērnu telefonos, tur vnk notiek sacensība par to kurš ieliks visstulbāko video.

Ineta
29.07.2020 08:27
Reply to  Krotow

Vai nejauc ar TikTok? Tur liek dummy video.

Reklāma