Reklāma

Pandēmijas laikā Twitch ieguvis vēl nebijušu popularitāti

Jaunākie raksti

Hyundai Kona N – Konans cīnītājs

Lai arī kādi būtu Hyundai automobiļi, es šo ražotāju cienu kaut vai par eksperimentēšanu. Eksperimenti ar modeļiem, dizainu, dzinējiem....

Spānija ierobežos influenseru iespējas reklamēt kriptovalūtas

Viena no jomām, ko influenceri arvien biežāk mēdz popularizēt, ir kriptovalūtas. Šāda prakse daļā pasaules valstu saņēmusi krietnu devu...

RTU izstrādā digitālu risinājumu savlaicīgai plūdu prognozēšanai Ogres upē

Šīs ziemas mainīgo laika apstākļu dēļ Ogres upē neierasti agri paaugstinājās ūdens līmenis un izveidojās ledus sastrēgumi. Upes monitorēšanai...

Apple iPhone 13 modeļiem vairs nav pieejama trokšņu slāpēšana zvanu laikā

Trokšņu slāpēšana zvanu laikā Apple ekosistēmā tika piedāvāta jau 2013. gadā, reizē ar iOS 7 versiju, tomēr saņemta oficiāla...

Jaunā “Fiat Panda” tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošā Fiat zīmola vadītājs Olivers Fransuā izteicies, ka jaunās paaudzes "Fiat Panda" ir pavisam netālu un...

Pandēmijas laikā tieši online izklaides bijušas daudzu cilvēku glābiņš un labākais sabiedrotais. Jāsaka, ka šajā laikā īpaši labi veicies tieši platformai Twitch, kas kopš aprīļa kļuvusi dikti iecienīta lietotāju vidū. Zināms, ka laika posmā no aprīļa līdz jūnijam lietotāji kopumā šajā platformā pavadījuši piecus miljardus stundu, kas ir par 60% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2019. gadā.

Ziņojumā, ko sagatavojušas kompānijas “StreamElements” un “Arsenal.gg”, norādīts, ka ievērojami augsts Twitch skatījumu skaits saglabājies arī tad, kad cilvēkiem tikusi dota lielāka brīvība doties ārpus mājas. Grafiks zemāk parāda, ka, piemēram, jūnijā lietotāji Twitch pavadījuši ap 1.7 miljardiem stundu.

Stundu skaits, ko lietotāji pavadījuši Twitch lietotnē no janvāra līdz jūnijam

Avots: StreamElements un Arsenal.gg

Jāpiezīmē, ka Facebook Gaming, kas ir zināms konkurents Twitch, popularitāte augusi salīdzinoši pat vēl straujāk, šī gada 2. ceturksnī pulcējot par 200% vairāk skatītāju nekā tajā pašā laika periodā 2019. gadā. Tomēr par spīti tam, ņemot vērā skatījumu ilgumu, Facebook Gaming kopējais pavadīto stundu skaits joprojām sasniedz vien piekto daļu no Twitch fiksētā.

AvotsVerge
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
28.07.2020 10:56

Pēc līdz šim novērotā radu un paziņu bērnu telefonos, tur vnk notiek sacensība par to kurš ieliks visstulbāko video.

Ineta
29.07.2020 08:27
Reply to  Krotow

Vai nejauc ar TikTok? Tur liek dummy video.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: