Web Analytics
More
    Reklāma

    “J.D. Power” kvalitātes pētījumā “Tesla” uzrāda sliktāko rezultātu

    Jaunākie raksti

    “J.D. Power” veiktajā sākotnējās kvalitātes pētījumā “Initial Quality Study” elektroauto ražotājs “Tesla” uzrādījis sliktāko rezultātu, ierindojoties kvalitātes reitinga pašā apakšā. Šī ir pirmā reize, kad “Tesla” iekļauta šajā kvalitātes pētījumā. “J.D. Power” veiktais kvalitātes pētījums tiek uzskatīts par atskaites punktu jaunu automašīnu kvalitātes un izturības noteikšanai.

    Galvenā vienība šajā pētījumā ir “problēmas uz 100 auto” (PP100). Zemāks skaitlis norāda uz mazāk problēmām, līdz ar to uz augstāku kvalitāti. “Tesla” pētījumā saņēma 250 PP, proti, 250 problēmas uz 100 automašīnām. “Tesla” kvalitātes problēmas galvenokārt saistītas ar dažādām kosmētiskām nepilnībām, piemēram, krāsojuma problēmām, kārtīgi nepiestiprinātiem salona apdares paneļiem un citiem kaitinošiem sīkumiem. Savukārt svarīgākās sistēmas, piemēram, elektrisko motoru un baterijas problēmas skārušas mazāk. Lai nu kā, iegādājoties jaunu auto, neviens nevēlas cīnīties ar krāsas problēmām vai grabošu salonu.

    Reklāma

    “Tesla” sniegums gan netiek salīdzināts pret citiem ražotājiem, turklāt, ražotājs nav ļāvis veikt īpašnieku aptaujas 15 ASV štatos. Piemēram, Kalifornijas štats, kas ir lielākais elektroauto tirgus ASV, pētījumā netika iekļauts. Par spīti visam, “J.D. Power” spēja savākt gana lielu aptauju skaitu, lai no tā varētu aprēķināt rezultātu. Rezultāta aprēķināšanai izmantotas aptuveni 1250 automašīnas, lielākā daļa no tām “Model 3”.

    Visā pētījumā kopumā aptaujāti 87 282 cilvēki, kuri iegādājušies 2020.gada modeļa automašīnas, auto viņu īpašumā esot vismaz 90 dienas. Šajā testā ne pārāk labi veicies vairākiem Eiropas autoražotājiem, piemēram, “Mercedes”, “Volvo” un “Land Rover”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0935
    26.06.2020 10:33

    Izrādās, ka ar lielu planšeti nepietiek.

    Puteklis
    26.06.2020 11:45

    Esmu pārsteigts par zemo Audi, Mercedes un Land Rover atrašanos. Tas tomēr nav lētākās mašīnas.

    Kursors.lv
    26.06.2020 11:58
    Reply to  Puteklis

    Kas tev liek domāt, ka dārgāka automašīna uzreiz ir labāka. Piemēram, tu vari par 100k nopirkt Range Rover un tas servisā dzīvosies biežāk nekā ar to brauksi. Plus, jo dārgāks auto, jo tas ir sarežģītāks un tādējādi lielāks potenciāls plīst visam, kas tur sabūvēts.

    CeleronS1
    26.06.2020 12:46

    Ar Rendžiju tur vispār sāpe, Indija ar miljardiem mēģināja pacelt – nesanāca! Tagad ķīnieši ceļ…
    Tāpēc jāpriecājas ka elektro autiņi ir tehniski vienkāršāki, lielie legit ražotāji (Hyundai/VW Grupa/GM) var viņus uzbūvēt arī diezgan labus.

    26.06.2020 12:47

    Tesla vēl joprojām ir jauns auto ražotājs. Lai arī ražošanas proces ir lielā mērā automatizēts, tā pat ir nepieciešami kvalificēti darbinieki, bet kur tādus ņemt nekurienes vidū jaunā rūpnīcā. Arī roboti ir jākalibrē. Secinājums ir viens, ar Teslas pirkšanu nevajag steigties.
    Norvēģijā līdz pagājušjam gadam Teslas īpašnieki bija viss apmierinātākie ar savu auto līdz M3 ienākšanai tirgū. 16 tūkstoši M3 tika piegādāti 9 mēnešos un ar visām bērnu problēmām, kas uzkāra visus Teslas servisus.Bija milzu problēmas ar rezerves daļu pieejamību uz kurām nācās gaidīt pat mēnešiem. Rezultātā īpašnieku apmierinātiība ar Teslu noslīdēja uz vienu no pēdējām vietām.
    Šogad pēc visu problēmu novēršanas Teslas īpašnieki ir trešie apmierinātākie. Prognozēju ka līdzīgs scenārijs būs pēc masīvās Y ienākšanas.

    Kartupelis3
    28.06.2020 10:59

    Tie, kas nopērk KIA, jau pēc būtības jūtas dzīvē zaudējuši, un attiecīgi kaut kādas krāsu pleķīšu problēmas nemaz nepamana, nemaz nerunājot par grabošu salonu standartā, ko vēl pieklusina motora dūkoņa. Savukārt Teslas pircējiem ir lielas ekspetācijas, lien pa auto katru stūrīti un fočē. turklāt zin, ka ASV ir lielisks Teslas serviss, līdz ar to pa katru nieciņu arī sūdzas. Nedomāju, ka tas pilnībā izskaidro tezultātus, bet tendence redzama – dāregākiem/labākiem auto arī vairāk piesienas un tur ir vairāk kam saplīst.. Vienā BMW ielien 2 kia.. rādītājs būtu jānormalizē pret svaru un detaļu skaitu, un varbūt pret cenu – sūdzības pret iztērēto eur*kg piem :)

    0949
    28.06.2020 11:07
    Reply to  Kartupelis3

    te viens dzīvē zaudējušais atzīstas, kā ir degradējis līdz KIA
    https://www.youtube.com/watch?v=dKKCmgic8Fg&t=914s

    Kartupelis3
    28.06.2020 11:28
    Reply to  0949

    nav jau KIA ne vaina, mans teksts absolūtu pārspīlēts ilustratīviem nolūkiem.

    0949
    28.06.2020 12:52
    Reply to  Kartupelis3

    Daudzi elektroauto pircēji vēl maldīgi vērtē to kvalitāti pēc cenas, neņemot vērā ka lauvas tiesu cenas veido jaunā daļa – baterija, motori un softs, nu protams, arī inženierijas izdevumi kas ir lielāki, kā iekšdedzes dzinējiem. Tāpēc 50K eauto nebūs 2x kvalitatīvāk nostrādāts par 25K kompaktu ar iekšdedzes dzinēju. Vismaz ne pagaidām.

    Atceramies laikus, kad podziņtelefonu laikā parādījās Siemens ar tikpat mazu kā pārējiem, bet jau krāsainu ekrānu un cik tas maksāja?

    Reklāma