Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook atsakās maksāt par Austrālijas ziņu saturu

    Jaunākie raksti

    Austrālijas Konkurences un patērētāju komisija (Australian Competition and Consumer Commission – ACCC) nākusi klajā ar rīcības kodeksa plānu, kas ietver nosacījumu gan Facebook, gan Google maksāt Austrālijas ziņu medijiem par to piedāvāto saturu. Šo prasību Facebook gan kategoriski noraidījis, atbildot, ka varot lieliski iztikt bez Austrālijas ziņu satura savā platformā un piebilda, ka kopš 2018. gada, ieviešot jaunu algoritmu jaunumu joslā, kā prioritārus izvirzījis lietotāju, nevis lapu un ziņu mediju ierakstus.

    Tā rezultātā arī Austrālijas ziņu piegādātāju skaits sarucis, piedāvājot Facebook krietni mazāk publicējama satura. Pats Facebook tikmēr uzskata, ka šāds saturs esot viegli aizstājams ar citiem jaunumiem un Austrālijas ziņas sociālajam medijam nerada ievērojamu ilgtermiņa vērtību, kas saistāma gan ar lietotāju skaita izmaiņām, gan ieņēmumiem.

    Reklāma

    Facebook arī komisijai norādījis, ka, piespiežot sevi un Google maksāt vietējām ziņu organizācijām, būtībā tiek subsidēti konkurenti. Lai arī visā visumā Facebook atbalsta ideju par rīcības kodeksu starp digitālajām platformām un ziņu medijiem, uzsvēris, ka neesot pareizi, ja tikai divas kompānijas ir vienīgās atbildīgās par sabiedriskā labuma atbalstīšanu un Austrālijas plašsaziņas līdzekļu nozares problēmu risināšanu. Neskatoties uz Facebook nostāju šajā jautājumā, sociālais medijs turpinās sniegt finansiālu palīdzību Austrālijas ziņu industrijai.

    Jāpiebilst, ka Austrālijas valdība lika ACCC izveidot rīcības kodeksu Facebook un Google, lai samaksu par tur publicēto ziņu saturu Austrālijas mediji saņemtu jau aprīlī. Šajā sakarā Covid-19 krīze visai stipri iedragājusi Austrālijas plašsaziņas līdzekļu darbību, savukārt, Facebook un Google finansējums situāciju varētu uzlabot.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma