Reklāma

Facebook atsakās maksāt par Austrālijas ziņu saturu

Jaunākie raksti

Latvijā izveidota jauna IT apmācību organizācija “TDL School”

Augstākās izglītības un IT profesionāļi Latvijā izveidojuši jaunu IT izglītības organizāciju “TDL School”, kuras mērķis būs klātienes un tiešsaistes...

Xiaomi Black Shark 4 spēlēm paredzētā viedtālruņa apskats

Xiaomi marta beigās papildināja viedtālruņu klāstu ar diviem Black Shark 4 sērijas viedtālruņiem – Black Shark 4 un Black...

Microsoft tikai jūlijā no Windows izvāks Adobe Flash

Adobe jau pagājušajā gadā apstiprināja, ka nu tiešām ir pienācis Flash gals – Flash Player vairs netiek uzturēts un...

“SpaceX” atklāj detaļas par plānoto “Starship” pirmo orbitālo lidojumu

Tie, kuri sekoja līdzi pēdējam "SpaceX" raķetes "Starship" prototipa "SN15" testam, bija liecinieki tam, ka pirmo reizi iznākums bija...

ASUS TUF sērijas klēpjdatori saņem GeForce RTX 3060 un Intel 11. paaudzes procesorus

ASUS TUF sērijas klēpjdatori pazīstami ar izturīgiem korpusiem un augstas atsvaidzes ekrāniem. Tiek ziņots, ka ASUS TUF sērijas klēpjdatori...

Austrālijas Konkurences un patērētāju komisija (Australian Competition and Consumer Commission – ACCC) nākusi klajā ar rīcības kodeksa plānu, kas ietver nosacījumu gan Facebook, gan Google maksāt Austrālijas ziņu medijiem par to piedāvāto saturu. Šo prasību Facebook gan kategoriski noraidījis, atbildot, ka varot lieliski iztikt bez Austrālijas ziņu satura savā platformā un piebilda, ka kopš 2018. gada, ieviešot jaunu algoritmu jaunumu joslā, kā prioritārus izvirzījis lietotāju, nevis lapu un ziņu mediju ierakstus.

Tā rezultātā arī Austrālijas ziņu piegādātāju skaits sarucis, piedāvājot Facebook krietni mazāk publicējama satura. Pats Facebook tikmēr uzskata, ka šāds saturs esot viegli aizstājams ar citiem jaunumiem un Austrālijas ziņas sociālajam medijam nerada ievērojamu ilgtermiņa vērtību, kas saistāma gan ar lietotāju skaita izmaiņām, gan ieņēmumiem.

Facebook arī komisijai norādījis, ka, piespiežot sevi un Google maksāt vietējām ziņu organizācijām, būtībā tiek subsidēti konkurenti. Lai arī visā visumā Facebook atbalsta ideju par rīcības kodeksu starp digitālajām platformām un ziņu medijiem, uzsvēris, ka neesot pareizi, ja tikai divas kompānijas ir vienīgās atbildīgās par sabiedriskā labuma atbalstīšanu un Austrālijas plašsaziņas līdzekļu nozares problēmu risināšanu. Neskatoties uz Facebook nostāju šajā jautājumā, sociālais medijs turpinās sniegt finansiālu palīdzību Austrālijas ziņu industrijai.

Jāpiebilst, ka Austrālijas valdība lika ACCC izveidot rīcības kodeksu Facebook un Google, lai samaksu par tur publicēto ziņu saturu Austrālijas mediji saņemtu jau aprīlī. Šajā sakarā Covid-19 krīze visai stipri iedragājusi Austrālijas plašsaziņas līdzekļu darbību, savukārt, Facebook un Google finansējums situāciju varētu uzlabot.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: