web analytics

Facebook atsakās maksāt par Austrālijas ziņu saturu

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...



Austrālijas Konkurences un patērētāju komisija (Australian Competition and Consumer Commission – ACCC) nākusi klajā ar rīcības kodeksa plānu, kas ietver nosacījumu gan Facebook, gan Google maksāt Austrālijas ziņu medijiem par to piedāvāto saturu. Šo prasību Facebook gan kategoriski noraidījis, atbildot, ka varot lieliski iztikt bez Austrālijas ziņu satura savā platformā un piebilda, ka kopš 2018. gada, ieviešot jaunu algoritmu jaunumu joslā, kā prioritārus izvirzījis lietotāju, nevis lapu un ziņu mediju ierakstus.

Tā rezultātā arī Austrālijas ziņu piegādātāju skaits sarucis, piedāvājot Facebook krietni mazāk publicējama satura. Pats Facebook tikmēr uzskata, ka šāds saturs esot viegli aizstājams ar citiem jaunumiem un Austrālijas ziņas sociālajam medijam nerada ievērojamu ilgtermiņa vērtību, kas saistāma gan ar lietotāju skaita izmaiņām, gan ieņēmumiem.

Facebook arī komisijai norādījis, ka, piespiežot sevi un Google maksāt vietējām ziņu organizācijām, būtībā tiek subsidēti konkurenti. Lai arī visā visumā Facebook atbalsta ideju par rīcības kodeksu starp digitālajām platformām un ziņu medijiem, uzsvēris, ka neesot pareizi, ja tikai divas kompānijas ir vienīgās atbildīgās par sabiedriskā labuma atbalstīšanu un Austrālijas plašsaziņas līdzekļu nozares problēmu risināšanu. Neskatoties uz Facebook nostāju šajā jautājumā, sociālais medijs turpinās sniegt finansiālu palīdzību Austrālijas ziņu industrijai.

Jāpiebilst, ka Austrālijas valdība lika ACCC izveidot rīcības kodeksu Facebook un Google, lai samaksu par tur publicēto ziņu saturu Austrālijas mediji saņemtu jau aprīlī. Šajā sakarā Covid-19 krīze visai stipri iedragājusi Austrālijas plašsaziņas līdzekļu darbību, savukārt, Facebook un Google finansējums situāciju varētu uzlabot.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: