Reklāma

Facebook atsakās maksāt par Austrālijas ziņu saturu

Jaunākie raksti

Jaunā iPad mini planšetdatora A15 procesors ir lēnāks par iPhone 13 Pro izmantoto

Interesantu detaļu atklājuši pirmie jaunā Apple A15 Bionic mobilā procesora ātrdarbības testi, jo, piemēram, iPad mini planšetdatorā izmantotais ir...

Xiaomi Mi Band 6 arī Eiropā sāk piedāvāt NFC norēķinus

Xiaomi arī Eiropai beidzot izziņojis Mi Smart Band 6 NFC variantu, lai būtu iespējams veikt NFC bezkontakta norēķinus. Vienlaikus...

Jau oktobrī “Starlink” serviss beidzot varētu tikt pie pamata versijas, sniedzot vēl ātrāku savienojumu

Īlona Maska vadītā kompānija "SpaceX" strauji izvērš savu ātrgaitas interneta servisu "Starlink". Šobrīd lietotāji izmanto pakalpojuma beta versiju, taču...

Razer jaunās Huntsman optiskās mehāniskās tastatūras sola gandrīz nulles aizturi

Razer izziņojis jaunas Huntsman sērijas mehāniskās tastatūras, solot gandrīz nulles aizturi (angļu: near-zero input latency). Jaunajā Huntsman tastatūru klāstā...

19 minūšu laikā rezervē visus pieejamos “Cadillac Lyriq Debut Edition” elektroauto

General Motors paspārnē esošais Cadillac zīmols atvēra rezervāciju 2023. gada "Lyriq" elektroauto - autoražotājs jau pēc 19 minūtēm bija...

Austrālijas Konkurences un patērētāju komisija (Australian Competition and Consumer Commission – ACCC) nākusi klajā ar rīcības kodeksa plānu, kas ietver nosacījumu gan Facebook, gan Google maksāt Austrālijas ziņu medijiem par to piedāvāto saturu. Šo prasību Facebook gan kategoriski noraidījis, atbildot, ka varot lieliski iztikt bez Austrālijas ziņu satura savā platformā un piebilda, ka kopš 2018. gada, ieviešot jaunu algoritmu jaunumu joslā, kā prioritārus izvirzījis lietotāju, nevis lapu un ziņu mediju ierakstus.

Tā rezultātā arī Austrālijas ziņu piegādātāju skaits sarucis, piedāvājot Facebook krietni mazāk publicējama satura. Pats Facebook tikmēr uzskata, ka šāds saturs esot viegli aizstājams ar citiem jaunumiem un Austrālijas ziņas sociālajam medijam nerada ievērojamu ilgtermiņa vērtību, kas saistāma gan ar lietotāju skaita izmaiņām, gan ieņēmumiem.

Facebook arī komisijai norādījis, ka, piespiežot sevi un Google maksāt vietējām ziņu organizācijām, būtībā tiek subsidēti konkurenti. Lai arī visā visumā Facebook atbalsta ideju par rīcības kodeksu starp digitālajām platformām un ziņu medijiem, uzsvēris, ka neesot pareizi, ja tikai divas kompānijas ir vienīgās atbildīgās par sabiedriskā labuma atbalstīšanu un Austrālijas plašsaziņas līdzekļu nozares problēmu risināšanu. Neskatoties uz Facebook nostāju šajā jautājumā, sociālais medijs turpinās sniegt finansiālu palīdzību Austrālijas ziņu industrijai.

Jāpiebilst, ka Austrālijas valdība lika ACCC izveidot rīcības kodeksu Facebook un Google, lai samaksu par tur publicēto ziņu saturu Austrālijas mediji saņemtu jau aprīlī. Šajā sakarā Covid-19 krīze visai stipri iedragājusi Austrālijas plašsaziņas līdzekļu darbību, savukārt, Facebook un Google finansējums situāciju varētu uzlabot.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma