Reklāma

Google, Facebook un Twitter Eiropā būs regulāri jāatskaitās par cīņu pret dezinformāciju

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

Viltus ziņu izplatība sociālajos tīklos šobrīd ir aktuāla problēma, un dažkārt šķiet, ka pilnīgi uzticēties vari tikai sev. Ar mērķi aktīvāk cīnīties pret dezinformācijas izplatību, Eiropas Savienība (ES) nolēmusi nedaudz uzspiest uz pedālīša, liekot Google, Facebook un Twitter reizi mēnesī ziņot par savu progresu cīņā ar viltus ziņu izplatītājiem.

Šādas regulāras atrādīšanās mērķi ir divi. Pirmkārt, ES nopietni satraukuši Krievijas un Ķīnas mēģinājumi ietekmēt Eiropas politiku. Otrkārt, šādu viltus ziņu izplatība var ne tikai sniegt greizu priekšstatu par notiekošo, bet arī tieši kaitēt un nodarīt zaudējumus, cilvēkiem uzticoties nepatiesai informācijai. Gaidītajos ziņojumos minētajiem tehnoloģiju gigantiem nepieciešams gan sīki aprakstīt centienus, kā tie ierobežo ar Covid-19 saistītu viltus ziņu izplatību, gan arī pašiem dažādos veidos jāreklamē uzticama informācija.

Vienlaikus video koplietošanas aplikācija TikTok nesen pievienojusies ES brīvprātīgajam dezinformācijas prakses kodeksam (tajā dalību ņēmuši arī Facebook, Google, Mozilla un Twitter), lai cīnītos pret viltus ziņām. TikTok norādījis, ka nepatiesas informācijas izplatību cer ierobežot vairākos veidos. Piemēram, lietotnes reklāmās jāparādās tikai patiesai un skaidrai informācijai. Uzņēmums sola arī ieviest rīcībpolitiku pret viltus identitāšu nesējiem un robotprogrammatūrām. Tāpat TikTok palīdzēs pētniekiem izpētīt dezinformācijas kampaņas.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Uldis Valters
12.06.2020 03:16

lai viņi iet uz trim burtiem! Nevis viltus,bet nevēlamu ziņu un atklāsmju izplatīšanos tie visvarenie murgu jāņi grib ierobežot,bet panāks tikai diametrāli pretēju efektu.Tautas paruna-meliem īsas kājas,pat tehnoloģijas un naudas upes ir mazefektīvas,lai apslēptu patiesību par šo un arī citiem ciniskiem šoviem planetārā mērogā.Viņu laiks vienkārši ir beidzies!Kaut arī visa veida apmaksātās jēlības vēl kādu laiku turpināsies,tā ir vairs tikai agonija,kad zvērs ir vēl īpaši bīstams! :)))

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: