Web Analytics
More
    Reklāma

    Dienvidkorejā sociālo distancēšanos veicina viesmīļi – roboti

    Jaunākie raksti

    Covid-19 radīto seku dēļ virkne jomu varētu mainīties līdz nepazīšanai, un ir skaidrs, ka daudz kas vairs nebūs kā agrāk. Kafejnīca Dienvidkorejas pilsētā Tedžonā piedāvā ielūkoties scenārijā, kā varētu attīstīties ēdināšanas pakalpojumu nozare pēc pandēmijas beigām, kad kafejnīcās klientus biežāk varētu apkalpot roboti.

    Kafejnīcā Tedžonā izmantotais robota-viesmīļa risinājums sastāv no robotizētas rokas, kas spēj sagatavot 60 dažādus dzērienus. Savukārt īpaša programmatūra ļauj tos robota elegancē piegādāt klientiem, nesatraucoties par sociālo distancēšanos. Robots spēj sazināties ar citām ierīcēm, kā arī tas aprīkots ar pašbraukšanas tehnoloģiju, kas ļauj noteikt izdevīgāko ceļu apkārt cilvēkiem un kafejnīcas mēbelēm. Kā jebkuram pieklājīgam viesmīlim pieklājas, arī šis prot komunicēt ar klientiem un pieņemt pasūtījumu, izmantojot balss vadības tehnoloģijas. Tādējādi no dzērienu pasūtīšanas līdz to piegādei nav nepieciešama nekāda cilvēka iesaiste.

    Reklāma

    Protams, ka šī nav pirmā kafejnīca, kas saviem klientiem piedāvā jauna veida apkalpošanas pieredzi ar robotizētu iekārtu iesaisti. Ar šādiem risinājumiem eksperimentējušas ēstuves, piemēram, ASV un Lielbritānijā. Taču šobrīd, kad sociālās distancēšanās ievērošana ir kļuvusi par nepieciešamību, tiek prognozēts, pārmaiņas ēdināšanas pakalpojumu jomā kļūs straujākas, mudinot klientu apkalpošanā biežāk domāt par robotizētu iekārtu iesaisti.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma