Reklāma

Dienvidkorejā sociālo distancēšanos veicina viesmīļi – roboti

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Covid-19 radīto seku dēļ virkne jomu varētu mainīties līdz nepazīšanai, un ir skaidrs, ka daudz kas vairs nebūs kā agrāk. Kafejnīca Dienvidkorejas pilsētā Tedžonā piedāvā ielūkoties scenārijā, kā varētu attīstīties ēdināšanas pakalpojumu nozare pēc pandēmijas beigām, kad kafejnīcās klientus biežāk varētu apkalpot roboti.

Kafejnīcā Tedžonā izmantotais robota-viesmīļa risinājums sastāv no robotizētas rokas, kas spēj sagatavot 60 dažādus dzērienus. Savukārt īpaša programmatūra ļauj tos robota elegancē piegādāt klientiem, nesatraucoties par sociālo distancēšanos. Robots spēj sazināties ar citām ierīcēm, kā arī tas aprīkots ar pašbraukšanas tehnoloģiju, kas ļauj noteikt izdevīgāko ceļu apkārt cilvēkiem un kafejnīcas mēbelēm. Kā jebkuram pieklājīgam viesmīlim pieklājas, arī šis prot komunicēt ar klientiem un pieņemt pasūtījumu, izmantojot balss vadības tehnoloģijas. Tādējādi no dzērienu pasūtīšanas līdz to piegādei nav nepieciešama nekāda cilvēka iesaiste.

Protams, ka šī nav pirmā kafejnīca, kas saviem klientiem piedāvā jauna veida apkalpošanas pieredzi ar robotizētu iekārtu iesaisti. Ar šādiem risinājumiem eksperimentējušas ēstuves, piemēram, ASV un Lielbritānijā. Taču šobrīd, kad sociālās distancēšanās ievērošana ir kļuvusi par nepieciešamību, tiek prognozēts, pārmaiņas ēdināšanas pakalpojumu jomā kļūs straujākas, mudinot klientu apkalpošanā biežāk domāt par robotizētu iekārtu iesaisti.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: