Mēs gandrīz visu laiku ikdienā runājam par auto brendiem un asociējam tās ar dažādām īpašībām, taču gandrīz visi lielākie autoražotāji savu produkciju pārdod caur dīleriem, neemaz neesot tam gala punktam pārdošanas procesā. Pēdējo laiku skaļākais piemērs ir Tesla, kura pilnībā pati pārdod savas automašīnas, un izskatās, ka ar savu versiju šajā virzienā sāk soļot arī Volkswagen.

Savu elektroauto tirdzniecību vācu autoražotājs pārņems savās rokās, un ierastajiem dīleriem vairs paliks tikai loma nogādāt auto atslēgas klientam, gandrīz visu pārējo uzņemoties pašam Volkswagen. Visa tirdzniecība gan interneta vidē, gan klātienē šobrīd notiks caur pašu kompāniju. Tas nozīmē, ka skatlogos redzamos auto vairs nebūs jāiegādājas dīleriem, bet tos finansēs ražotājs. Šāda modeļa mērķis ir uzlabot iepirkšanās pieredzi tieši klientiem, un nenoliedzami radīt to sajūtu pirkstu galos, ka es patiešām auto iegādājos no paša Volkswagen.

Jaunais aģentu modelis, kā to dēvē VW, šobrīd attieksies tikai uz Vācijas tirgu un jauno ID. modeļu klāstu. Tam pilnībā piekrituši visi dīleri, un darbība būs redzama jau jūnija mēnesī, kad sāksies ID.3 modeļa pārdošana. Tāpat Volkswagen vēlas uzlabot klientu interneta iepirkšanās pieredzi, lai jaunu auto būtu iespējams iegādāties ar apmēram 10 peles klikšķiem. Īlons Masks norāda, ka Teslu iespējams iegādāties 2 minūšu laikā. Principā pārskrienot pāri pirkšanas procesam, tas tā arī ir, bet šis elektroauto nepiedāvā plašas konfigurācijas, kuras parasti piedāvā klasiskie autoražotāji. Un jo vairāk izvēļu, jo grūtāk izvēlēties.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments