Plašas tirgošanās iespējas Facebook saviem lietotājiem piedāvā jau labu laiku. Ja pievienotos kaut vienai aktīvai pērc – pārdod grupai, tavu Facebook jaunumu lenti acumirklī varētu pielīdzināt sludinājumu dēlim. Taču sociālo mediju milzis šajā lauciņā negrasās apstāties. Izmantojot mākslīgo intelektu, Facebook vēlas spert platu soli pretī tam, ko varētu dēvēt par tirdzniecības platformu.

Facebook ir uzsācis darbu pie tā sauktā universālā produktu atpazīšanas modeļa. Tā pamatā būs mākslīgā intelekta tehnoloģija, kas identificēs patēriņa preces sākot no apģērba un mēbelēm līdz pat automašīnām un vēlāk gan jau vēl virknei dažnedažādāko brīnumu. Tiek skaidrots, ka šis produktu atpazīšanas modelis ir tikai pirmais solis pretī nākotnei, kādā sevi vēlas redzēt Facebook. Proti, sociālais medijs vēlas izaugt tik tālu līdz preci būs iespējams identificēt katrā attēlā un lietotājiem būs potenciālas iespējas to iegādāties.

Produkta atpazīstamība ir viena no tām mākslīgā intelekta funkcijām, kas jau tuvākajā laikā nonāks Facebook e-komercijas platformās. Kopā ar papildinātās realitātes tehnoloģiju un virtuālajiem asistentiem mākslīgais intelekts tiks izmantots arī tā sauktās “social first” iepirkšanās pieredzes radīšanā. Un tas vēl nav viss. Sociālo mediju milzis 19. maijā paplašināja darbību e-komercijā un nāca klajā ar vēl vienu jaunu iespēju tieši uzņēmējiem. Facebook Shops ir iespēja mazajiem uzņēmumiem veidot bezmaksas veikalu gan pašā Facebook, gan arī Instagram. Pagaidām gan tas darbojas tikai ASV.

Raugoties jau atkal nākotnes virzienā, apģērbu mode varētu būt tas, uz ko Facebook e-komercijas ietvaros vēlētos koncentrēties nākotnē. Proti, sociālais medijs varētu izmantot mākslīgo intelektu kā modes stilistu, piedāvājot saviem lietotājiem personalizētus iepirkšanās ieteikumus, kā arī ikdienas padomus par laikapstākļiem piemērotu apģērbu.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments