Reklāma

Mākslīgais intelekts atpazīs produktus Facebook veikalos

Jaunākie raksti

Pebble pulksteņa radītājs vēlas piedāvāt mazāka izmēra Android viedtālruni

Kādreiz vēl Sony veidoja maza izmēra Android viedtālruņus ar flagmaņa cienīgu specifikāciju, bet nu gandrīz vienīgā iespēja tikt pie...

Arī LMT pagarina iespēju ukraiņu bēgļiem izmantot bezmaksas mobilos sakarus

LMT pagarina iespēju Ukrainas iedzīvotājiem, kuri atrodas Latvijas teritorijā, vēl uz 90 dienām turpināt izmantot bezmaksas mobilo sakaru pakalpojumus. “Jau...

“Moskvičs” atdzims uz ķīniešu radītas platformas

Jau iepriekš esam rakstījuši, ka Renault pilnībā atstāj Krievijas tirgu, savukārt Renault rūpnīca Maskavā tiks izmantota, lai tur atdzīvinātu...

Withings izziņo jaunu klasiska stila viedpulksteni ScanWatch Horizon ar 30 dienu darbības laiku

Zīmols Withings ir zināms ar dažādām elektroniskajām ierīcēm, kuras palīdz mums sekot līdzi savai veselībai. Tagad produktu klāstu papildinājis...

Audi jaunākajos modeļos tagad piedāvā Apple Music atbalstu

Vācu autoražotāja Audi mašīnu īpašnieki tagad var izmantot Apple Music pakalpojumus savu mašīnu multimediju sistēmā pa taisno, proti, nav...

Plašas tirgošanās iespējas Facebook saviem lietotājiem piedāvā jau labu laiku. Ja pievienotos kaut vienai aktīvai pērc – pārdod grupai, tavu Facebook jaunumu lenti acumirklī varētu pielīdzināt sludinājumu dēlim. Taču sociālo mediju milzis šajā lauciņā negrasās apstāties. Izmantojot mākslīgo intelektu, Facebook vēlas spert platu soli pretī tam, ko varētu dēvēt par tirdzniecības platformu.

Facebook ir uzsācis darbu pie tā sauktā universālā produktu atpazīšanas modeļa. Tā pamatā būs mākslīgā intelekta tehnoloģija, kas identificēs patēriņa preces sākot no apģērba un mēbelēm līdz pat automašīnām un vēlāk gan jau vēl virknei dažnedažādāko brīnumu. Tiek skaidrots, ka šis produktu atpazīšanas modelis ir tikai pirmais solis pretī nākotnei, kādā sevi vēlas redzēt Facebook. Proti, sociālais medijs vēlas izaugt tik tālu līdz preci būs iespējams identificēt katrā attēlā un lietotājiem būs potenciālas iespējas to iegādāties.

Produkta atpazīstamība ir viena no tām mākslīgā intelekta funkcijām, kas jau tuvākajā laikā nonāks Facebook e-komercijas platformās. Kopā ar papildinātās realitātes tehnoloģiju un virtuālajiem asistentiem mākslīgais intelekts tiks izmantots arī tā sauktās “social first” iepirkšanās pieredzes radīšanā. Un tas vēl nav viss. Sociālo mediju milzis 19. maijā paplašināja darbību e-komercijā un nāca klajā ar vēl vienu jaunu iespēju tieši uzņēmējiem. Facebook Shops ir iespēja mazajiem uzņēmumiem veidot bezmaksas veikalu gan pašā Facebook, gan arī Instagram. Pagaidām gan tas darbojas tikai ASV.

Raugoties jau atkal nākotnes virzienā, apģērbu mode varētu būt tas, uz ko Facebook e-komercijas ietvaros vēlētos koncentrēties nākotnē. Proti, sociālais medijs varētu izmantot mākslīgo intelektu kā modes stilistu, piedāvājot saviem lietotājiem personalizētus iepirkšanās ieteikumus, kā arī ikdienas padomus par laikapstākļiem piemērotu apģērbu.

AvotsVerge
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma