Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunie Facebook veikali mazajiem uzņēmumiem atvieglos pārdošanu tiešsaistē

    Jaunākie raksti

    Facebook vienmēr ir centies nodrošināt saikni ar jums svarīgo. Tie ir gan draugi un ģimene, gan arī produkti, zīmoli un uzņēmumi. Gadiem ilgi cilvēki ir izmantojuši mūsu lietotnes, lai iegādātos un pārdotu lietas — sākotnēji tas izpaudās kā velosipēda fotogrāfijas ievietošana ar piebildi “pārdodu”, vēlāk varējāt pārdot, piemēram, kafijas galdiņu sadaļā Marketplace, un tagad varat iegādāties preces no iecienītajiem zīmoliem un iedvesmotājiem, kas publicējas Instagram. Mūsu lietotņu izmantotāji faktiski radīja sociālās komercijas ideju, ko mēs tagad palīdzam ieviest dzīvē.

    Mēs vēlamies cilvēkiem sniegt vietu, kur tie var izbaudīt iepirkšanās prieku, nevis justies, ka kaut kas jānopērk. Un mēs vēlamies palīdzēt mazajiem uzņēmumiem pielāgoties, bet cilvēkiem atvieglot iespēju atklāt un iegādāties vēlamo.

    Reklāma

    Šobrīd daudzi mazie uzņēmumi piedzīvo sarežģījumus, un veikalu aizvēršana liek arvien biežāk apsvērt pārdošanu tiešsaistē. Mūsu mērķis ir vienkāršot iepirkšanās procesu un palīdzēt ikvienam, sākot ar maziem uzņēmējiem un beidzot ar globāliem zīmoliem, kas var izmantot mūsu lietotnes klientu atrašanai. Tāpēc mēs izveidojām jaunu Facebook veikalu pakalpojumu un mūsu lietotnēs ieguldām iespējās, kas iedvesmo cilvēkus iepirkties, vienlaikus atvieglo tiešsaistes iepirkšanās un pārdošanas procesus.

    Jaunie Facebook veikali

    Facebook veikali ļaus uzņēmumiem vieglāk izveidot vienotu tiešsaistes veikalu, lai klienti tam var piekļūt gan Facebook, gan Instagram platformā. Facebook veikala izveide ir vienkārša un bez maksas. Uzņēmumi var izvēlēties, kurus produktus no sava kataloga vēlas izvietot, un pēc tam pielāgot veikala izskatu un noskaņu, pievienojot fona attēlu un izvēloties krāsas, kas atspoguļo zīmola identitāti. Tāpēc ikviens pārdevējs, lai kādi būtu apmēri vai budžets, var sākt uzņēmējdarbību tiešsaistē un iegūt klientus sev ērtā vietā un veidā.

    Konkrētā uzņēmuma Facebook veikalus lietotāji var atrast uzņēmuma Facebook lapā vai Instagram profilā, kā arī no stāstiem vai reklāmām. Pēc tam viņi var caurskatīt pilno produktu klāstu, saglabāt interesējošos produktus un veikt pasūtījumu — uzņēmuma tīmekļa vietnē vai pat pašā lietotnē, ja uzņēmums ir pieslēdzis tiešās iepirkšanās iespēju ASV.

    Arī Facebook veikalos tāpat kā reālā veikalā ir iespēja uzņēmumam lūgt palīdzību — izmantojiet iespējas WhatsApp, Messenger vai Instagram Direct, lai nosūtītu uzņēmumiem jautājumus, saņemtu atbalstu, sekotu līdzi piegādei un veiktu citas darbības. Turklāt nākotnē varēsiet apskatīt uzņēmuma veikalu un iegādāties preces, neizejot no WhatsApp, Messenger vai Instagram Direct tērzēšanas loga.

    Mēs šodien sākam Facebook veikalu palaišanu, un plašāka to pieejamība plānota tuvākajos mēnešos. Šeit varat uzzināt vairāk par to, kā mēs veidojām veikalus, neaizmirstot par privātumu.

    Mēs arī attīstām mūsu lietotņu iespējas, piemēram, Instagram veikalu, reāllaika iepirkšanos un citas iespējas, kas tiks integrētas ar Facebook veikaliem, lai klienti var vieglāk atklāt sev interesējošos produktus un iepirkties.

    Instagram veikals — jauna produktu un zīmolu atklāšanas vieta

    Šovasar, sākotnēji ASV, mēs ieviešam Instagram veikalu — jaunu veidu, kā atklāt un iegādāties produktus, kas iepatikušies sadaļā Instagram Explore. Tagad varat gūt iedvesmu no @shop pieejamajām kolekcijām, caurskatīt iecienīto zīmolu un satura veidotāju ieteikumus, filtrēt pēc kategorijām, piemēram, skaistumkopšana un māja, kā arī iegādāties vēlamo — un tas viss vienuviet. Turklāt šogad mēs navigācijas joslā pievienosim jaunu veikala cilni, lai Instagram veikalam varat ērti piekļūt ar vienu pieskārienu.

    Iespēja iepirkties reāllaikā

    Cilvēki jau gadiem mūsu lietotnēs izmanto tiešraides video, lai prezentētu produktus. Sākot ar apavu veikaliem, kas paziņo par jaunu sporta kurpju izlaišanu, un beidzot ar skaistumkopšanas iedvesmotājiem, kas izmēģina dažādas lūpu krāsas. Tagad mēs atvieglojam iepirkšanos reāllaikā. Izplatītāji, zīmoli un satura veidotāji drīzumā varēs pirms tiešraides palaišanas atzīmēt produktus no sava Facebook veikala vai kataloga, un šie produkti tiks attēloti zem video, lai ikviens var ar vieglu pieskārienu uzzināt vairāk un iegādāties šos produktus. Sākumā mēs to izmēģināsim sadarbībā ar uzņēmumiem Facebook un Instagram tīklā, bet tuvākajos mēnešos šī iespēja būs pieejama plašākai publikai.

    Lojalitātes programmu savienošana ar jūsu Facebook kontu

    Mēs arī pētām veidus, kā atvieglot Facebook konta savienošanu ar lojalitātes programmām, lai varat vieglāk iegūt balvas, piemēram, iesaistoties punktu krāšanas programmā kādā vietējā kafejnīcā. Jūs varēsiet vieglāk apskatīt un sekot līdzi saviem punktiem un balvām. Turklāt mēs arī pētām, kā varētu palīdzēt mazajiem uzņēmumiem veidot, pārvaldīt un piedāvāt lojalitātes programmas Facebook veikalos.

    Sadarbība ar partneriem

    Mēs arī ciešāk sadarbojamies ar partneriem, piemēram, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Channel Advisor, CedCommerce, Cafe24, Tienda Nube un Feedonomics, lai mazie uzņēmumi var vieglāk saņemt nepieciešamo atbalstu. Šīs organizācijas piedāvā noderīgus rīkus, kas uzņēmējiem palīdz uzsākt un vadīt savu darbību, kā arī plašāk izmantot tiešsaistes rīkus. Tagad mazajiem uzņēmumiem tiks sniegta palīdzība sava Facebook veikala izveidē un attīstīšanā, kā arī citu tirdzniecības rīku izmantošanā.

    Mēs ceram, ka šie rīki mazinās ekonomisko spiedienu, ar kuru šobrīd saskaras mazie uzņēmumi, un palīdzēs jebkāda lieluma uzņēmumiem labāk sagatavoties nākotnei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    hmmm :)
    20.05.2020 09:08

    “Facebook veikali ļaus uzņēmumiem vieglāk izveidot vienotu tiešsaistes veikalu,…”
    ĻAUS ? hmm kad tas būs ? :)

    Reklāma