Reklāma

Bolt iepazīstina ar jauno elektriskā skrejriteņa modeli un plāniem uz šo sezonu

Jaunākie raksti

Latviešu 3D fotonikas un optisko risinājumu uzņēmums “Lightspace Technologies” piesaistījis 800 000 eiro

Latviešu uzņēmumi jau daudzkārt pierādījuši, ka, ja ir vēlme, pacietība un labvēlīgi apstākļi, iespējams izlolot patiesi veiksmīgus uzņēmumus, arī...

Apple iPhone 13 apskats – nekas īsti jau nav mainījies, bet tomēr…

Vēl viens gads riņķī, un Apple atkal ir izlaidis atjauninātu un uzlabotu uzņēmuma galveno produktu - iPhone viedtālruni. Apple...

“Tele2” pieslēgumu skaits pārsniedzis 1 miljonu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu,...

Kopējais Tet grupas apgrozījums šogad audzis par 7%, eksports – par 37%

Šī gada deviņos mēnešos Tet grupas kopējais apgrozījums sasniedzis 174,6 miljonus eiro, augot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Luminor uzņēmumiem turpmāk atvērs norēķinu kontus attālināti

Turpinot bankas pakalpojumu digitalizāciju un pielāgošanos ārkārtējās situācijas apstākļiem, sākot ar šī gada oktobri uzņēmēji varēs atvērt Luminor jaunu...

Bolt iepazīstina ar jaunu pēc pasūtījuma izgatavotu elektrisko skrejriteni, kuru projektēja un konstruēja paša uzņēmuma komanda Igaunijā. Jaunie elektriskie skrejriteņi šovasar kļūs pieejami lietotājiem vairākās pilsētās Latvijā.

Bolt jaunais elektriskais skrejritenis ir izturīgs, viegls un ērti lietojams. Tā īpašais dizains un konstrukcija padara to par visvieglāk labojamo skrejriteni tirgū.

Dmitrijs Pivovarovs, Bolt skrejriteņu pakalpojuma vadītājs, saka: “Inovatīva pieeja un efektīva darbība ir palīdzējusi Bolt sniegt ātru, pieejamu un uzticamu pilsētas transporta pakalpojumu miljoniem cilvēku gan Eiropā, gan Āfrikā. Pateicoties inovatīvajam dizainam un konstrukcijai, mēs varam atjaunot lielāko daļu bojāto elektrisko skrejriteņu, nevis tos nojaukt. Šī pieeja palīdz mums samazināt atkritumu daudzumu un saglabāt zemākās kopējās skrejriteņu ražošanas un uzturēšanas izmaksas nozarē, dodot iespēju šajā sezonā nodrošināt mikromobilitātes pakalpojumus vairāk pilsētās.”

Jaunais elektrisko skrejriteņu modelis jau ir pieejams Bolt klientiem Faro, Varšavā, Krakovā un Bratislavā. Šajā sezonā Bolt plāno nākt klajā ar elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojumu vēl 45 pilsētās.

Kārlis Ķezberis, Bolt reģionālais vadītājs Latvijā, norāda: “Šajā sezonā jaunie elektriskie skrejriteņi nonāks pie lietotājiem Latvijas reģionos, lai sniegtu plašākas mobilitātes iespējas arī tiem, kas atrodas ārpus Rīgas. Mēs aicinām ikvienu ievērot veselības iestāžu ieteikumus un ierobežot pārvietošanos vīrusa uzliesmojuma laikā. Tajā pašā laikā saprotam, ka daļai sabiedrības joprojām ir nepieciešams pārvietoties pilsētas ietvaros, un mēs darām visu iespējamo, lai izpildītu savu misiju un palīdzētu viņiem to darīt.”

2018. gadā Bolt kļuva par pirmo transporta platformu, kur vienā lietotnē apvienoti skrejriteņu un kopbraukšanas pakalpojumi. Elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojums sniedz ieguldījumu arī Bolta Zaļā plāna vides programmā, kuras mērķis ir samazināt uzņēmuma ekoloģisko nospiedumu, platformai pievienojot vairāk koplietojamu un elektrisku transportlīdzekļu.

Bolt skrejriteņa tehniskā specifikācija:

  • Elekriskā skrejriteņa svars ir 17 kg, padarot to par vieglāko modeli, ko izmanto koplietošanā. Skrejritenis ir izgatavots no 90% alumīnija un citiem pārstrādājamiem materiāliem, lai tas būtu viegls, kā arī pārstrādājams.
  • Bolt skrejritenim ir piepūšamas riepas, kas palīdz nodrošināt labāku saķeri un vienmērīgāku, drošāku braucienu.
  • Ar vienu akumulatora uzlādi skrejritenis var nobraukt vairāk nekā 40 km.
  • Tā maksimālais ātrums ir 25 km/h. Bolt ātrumu var ierobežot saskaņā ar vietējiem noteikumiem pilsētās.
  • Lietotnē ieviests drošības jeb iesācēju režīms, ļaujot lietotājiem ierobežot brauciena maksimālo ātrumu līdz 15 km/h.
  • Skrejritenim ir priekšējais un aizmugurējais apgaismojums, kā arī priekšējie un sānu atstarotāji, lai nodrošinātu lietotāju drošību diennakts tumšajā laikā.
  • Papildu vides apsvērumi iekļauj modulāru skrejriteņa konstrukciju, kas nodrošina plašākas iespējas tā remontam un aprēķinātais kalpošanas laiks ir 36 mēneši. Samazināts arī izmantoto plastmasas detaļu daudzums, salīdzinot ar konkurējošajiem modeļiem. Skrejriteņa nelielais svars nozīmē arī mazāku oglekļa pēdas nospiedumu.
Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

piepūšamas riepas – good luck) labāk būtu izmantojuši pumpējamās.

vai bolta runasvīram ir atbilde uz jautājumu – kur ir plānots turēt šos braucamos, vai uz ietvēm un veloceliņiem? tad jau labi, ka tie būs atjaunojami un pārstrādājami, tas ir tiešām prātīgi.

Kas ir pedāļminēj nāksies dalīt savu skrejceliņu ar citiem? Pierodi!

Atgādinu, ka ar šīm rotaļlietām Latvijā nav atļauts pārvietoties pa veloceliņu.

ar elektrovelosipēdiem arī nav atļauts, vai tas attiecas tikai uz skrejriteņiem ar vai bez elektropiedziņas? padalies ar likuma pantu.

Ienāca pamuldeja un aizgāja cik zināms nav gan tāda likuma ka tu te pluti.

Reklāma
Reklāma
Reklāma