web analytics

Bolt iepazīstina ar jauno elektriskā skrejriteņa modeli un plāniem uz šo sezonu

Jaunākie raksti

Samsung Galaxy Buds Pro bezvadu austiņu apskats

Gads tikko tikai sācies, bet Samsung bijis jau gana ražens savā jaunizlaisto ierīču apjomā. Jau jūsmoju par Samsung Galaxy...

Nvidia iepriekšējā ceturksnī apgrozījusi 5 miljardus dolāru, neskatoties uz piegādes problēmām

Vēl viens no lielajiem tehnoloģiju gigantiem Nvidia ir paziņojis par saviem 2020. gada ceturtā ceturkšņa finanšu datiem. Par pārsteigumiem...

Pavasarī no Lenovo gaidāms jauns Legion spēļu viedtālrunis

Lenovo jau pēc neilga laika grasās papildināt spēlēm paredzēto viedtālruņu ražotāju mazo pulciņu ar vēl vienu Legion zīmola viedtālruni....

“Volkswagen ID.Buzz” konceptauto nākotnē kļūs par pirmo koncerna pilnībā autonomi braucošo auto

"Volkswagen ID.Buzz" koncepts pirmoreiz tika demonstrēts vēl 2017. gadā, bet nu autoražotājs paziņojis, ka elektriskais pasažieru busiņš ražošanā nonāks...

200 000 budistu pulcējas “Zoom”, lai virtuāli sekotu līdzi savu nozīmīgāko svētku norisei

Pandēmijas dēļ šobrīd stingri jāierobežo visi publiskie pasākumi, izņēmums nav arī budistu vieni no nozīmīgākajiem svētkiem Makha Bucha diena,...

Bolt iepazīstina ar jaunu pēc pasūtījuma izgatavotu elektrisko skrejriteni, kuru projektēja un konstruēja paša uzņēmuma komanda Igaunijā. Jaunie elektriskie skrejriteņi šovasar kļūs pieejami lietotājiem vairākās pilsētās Latvijā.

Bolt jaunais elektriskais skrejritenis ir izturīgs, viegls un ērti lietojams. Tā īpašais dizains un konstrukcija padara to par visvieglāk labojamo skrejriteni tirgū.

Dmitrijs Pivovarovs, Bolt skrejriteņu pakalpojuma vadītājs, saka: “Inovatīva pieeja un efektīva darbība ir palīdzējusi Bolt sniegt ātru, pieejamu un uzticamu pilsētas transporta pakalpojumu miljoniem cilvēku gan Eiropā, gan Āfrikā. Pateicoties inovatīvajam dizainam un konstrukcijai, mēs varam atjaunot lielāko daļu bojāto elektrisko skrejriteņu, nevis tos nojaukt. Šī pieeja palīdz mums samazināt atkritumu daudzumu un saglabāt zemākās kopējās skrejriteņu ražošanas un uzturēšanas izmaksas nozarē, dodot iespēju šajā sezonā nodrošināt mikromobilitātes pakalpojumus vairāk pilsētās.”

Jaunais elektrisko skrejriteņu modelis jau ir pieejams Bolt klientiem Faro, Varšavā, Krakovā un Bratislavā. Šajā sezonā Bolt plāno nākt klajā ar elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojumu vēl 45 pilsētās.

Kārlis Ķezberis, Bolt reģionālais vadītājs Latvijā, norāda: “Šajā sezonā jaunie elektriskie skrejriteņi nonāks pie lietotājiem Latvijas reģionos, lai sniegtu plašākas mobilitātes iespējas arī tiem, kas atrodas ārpus Rīgas. Mēs aicinām ikvienu ievērot veselības iestāžu ieteikumus un ierobežot pārvietošanos vīrusa uzliesmojuma laikā. Tajā pašā laikā saprotam, ka daļai sabiedrības joprojām ir nepieciešams pārvietoties pilsētas ietvaros, un mēs darām visu iespējamo, lai izpildītu savu misiju un palīdzētu viņiem to darīt.”

2018. gadā Bolt kļuva par pirmo transporta platformu, kur vienā lietotnē apvienoti skrejriteņu un kopbraukšanas pakalpojumi. Elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojums sniedz ieguldījumu arī Bolta Zaļā plāna vides programmā, kuras mērķis ir samazināt uzņēmuma ekoloģisko nospiedumu, platformai pievienojot vairāk koplietojamu un elektrisku transportlīdzekļu.

Bolt skrejriteņa tehniskā specifikācija:

  • Elekriskā skrejriteņa svars ir 17 kg, padarot to par vieglāko modeli, ko izmanto koplietošanā. Skrejritenis ir izgatavots no 90% alumīnija un citiem pārstrādājamiem materiāliem, lai tas būtu viegls, kā arī pārstrādājams.
  • Bolt skrejritenim ir piepūšamas riepas, kas palīdz nodrošināt labāku saķeri un vienmērīgāku, drošāku braucienu.
  • Ar vienu akumulatora uzlādi skrejritenis var nobraukt vairāk nekā 40 km.
  • Tā maksimālais ātrums ir 25 km/h. Bolt ātrumu var ierobežot saskaņā ar vietējiem noteikumiem pilsētās.
  • Lietotnē ieviests drošības jeb iesācēju režīms, ļaujot lietotājiem ierobežot brauciena maksimālo ātrumu līdz 15 km/h.
  • Skrejritenim ir priekšējais un aizmugurējais apgaismojums, kā arī priekšējie un sānu atstarotāji, lai nodrošinātu lietotāju drošību diennakts tumšajā laikā.
  • Papildu vides apsvērumi iekļauj modulāru skrejriteņa konstrukciju, kas nodrošina plašākas iespējas tā remontam un aprēķinātais kalpošanas laiks ir 36 mēneši. Samazināts arī izmantoto plastmasas detaļu daudzums, salīdzinot ar konkurējošajiem modeļiem. Skrejriteņa nelielais svars nozīmē arī mazāku oglekļa pēdas nospiedumu.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
rexxx

piepūšamas riepas – good luck) labāk būtu izmantojuši pumpējamās.

vai bolta runasvīram ir atbilde uz jautājumu – kur ir plānots turēt šos braucamos, vai uz ietvēm un veloceliņiem? tad jau labi, ka tie būs atjaunojami un pārstrādājami, tas ir tiešām prātīgi.

Xm2

Kas ir pedāļminēj nāksies dalīt savu skrejceliņu ar citiem? Pierodi!

Jan

Atgādinu, ka ar šīm rotaļlietām Latvijā nav atļauts pārvietoties pa veloceliņu.

digitalk

ar elektrovelosipēdiem arī nav atļauts, vai tas attiecas tikai uz skrejriteņiem ar vai bez elektropiedziņas? padalies ar likuma pantu.

Edgars Rozentals

Ienāca pamuldeja un aizgāja cik zināms nav gan tāda likuma ka tu te pluti.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: