Ikoniskais UAZ-469 modelis nav svešs arī Latvijas platuma grādus, un tagad pilnpiedziņas “konservu kārba” būs pieejama pilnībā elektrificētā versijā, kuru piedāvās čehu uzņēmums MW Motors (MWM).

Jaunais elektroauto sauksies Spartan, kurš būs pārveidots UAZ Hunter modelis, kas attiecīgi bāzēts uz leģendāro UAZ-469 modeli. Tas saņems elektrisko piedziņu, un baterijas ietilpība būs no 56 kWh līdz 90 kWh, kas varētu nodrošināt salīdzinoši lielu nobraukumu. Tāpat tiks saglabāta visu četru riteņu piedziņa, jo kā norāda MW Motors, tad šis auto domāts tiem, kuriem patiešām ir jābraukā par dažādiem bezceļiem, grūti izbraucamām vietām kā meži, raktuves, lauksaimniecības teritorijas, un kur auto dizainam nav liela nozīme.

Avots: MW Motors
Avots: MW Motors

MWM Spartan automašīna būs pieejama ar stūri gan labajā, gan kreisajā pusē, jo ir pietiekami liels pieprasījums pēc šāda auto Lielbritānijā, kas arī būs auto pirmais mērķa tirgus, kur tas tiks piedāvāts šī gada 2. ceturksnī. Gada otrajā pusē tas gaidāms citur Eiropā. MW Motors norāda, ka tam ir oficiāla sadarbība ar UAZ rūpnīcām, kas nozīmē, ka pielāgotos auto būs iespējams ražot jau esošajās auto ražotnēs, tādējādi samazinot resursus. Plašāka tehniskā informācija šobrīd netiek sniegta.

Cena šim auto ir sākot no 40 000 EUR. MW Motors piedāvās arī ar degvielu darbināmus Spartan modeļus.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
8 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Toms Atte

Ar nepacietību gaidu šī auto 1000 km izbraukumu Kursora izpildījumā!

Kristaps Skutelis

He he, pat ja mēs pie šāda verķa tiktu, brauciens varētu aizņemt dažas nedēļas, kamēr dažas reizes pa ceļam izjauktu un saliktu kopā to bobiku :)

Krotow

Bobiks pa ceļam pats izjauksies. Jums atliks tikai salikšana. Un ņemiet līdz kādu maisu ar skrūvēm.

digitalk

*spaini ar skrūvēm

Krotow

Nez vai instrukcijā norādīs ka atvešanai no rūpnīcas vajadzēs treileri? Un ka īpašniekam pirms pirmā brauciena pašam būs jāpievelk visas skrūves.

Skābene

Šito auto būvē un labo ar vienu instrumentu – āmuru. Skrūves te neskrūvē, tās iedzen! :)

oppo

nevis jāpievelk, bet jāizjauc visu ratu un jāpārskrūvē pa jaunu. kā arī, par skādi nenāktu, pārkrāsot virsbūvi un nocinkot apakšu!

hmm :)

Laba ideja, bezceļa mašinu padarīt elektrisku, jo tajā mašinā jau dzinējs plīsa visvairāk un kārba, nebūs vairāk kam saplīst :D
Kāpēc neviens neko tādu iepriekš nepiedāvāja? Laikam tāpēc ka 40 000?