Reklāma

Viedtālruņu pārdošanas apjomi Ķīnā nogāzušies par 45%

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Ķīna, kas ir viens no lielākajiem viedtālruņu noieta tirgiem, februārī uzrādījusi milzīgu viedtālruņu pieprasījuma kritumu. Protams, tas saistāms ar jauno vīrusu, kas liek izpirkt griķus un tualetes papīru, bet jauns viedtālrunis šajā laikā nav prātā gandrīz nevienam.

Lielākais zaudētājs Ķīnā ir Apple, tiek lēsts, ka iPhone pārdošana nogāzusies par 60%, kad to salīdzina ar 2019. gada šo pašu periodu, bet cieš arī Huawei, Xiaomi un citi ražotāji. Apple gadījumā gan sitiens ir ļoti sāpīgs, jo iPhone pārdošana 2019. gada beigās tikai auga, attiecīgi salīdzinājumā pret iepriekšējiem mēnešiem kritiens ir vēl graujošāks.

Apple februārī Ķīnā pārdeva aptuveni 500 000 iPhone, kamēr pirms Austrumu jeb Ķīniešu Jaunā gada (šogad tas bija 25. janvārī) tika pārdoti 2 miljoni iPhone. Apple uz pāris nedēļām slēdza savus veikalus Ķīnā, tas arī nenāca par labu pārdošanai.

IDC un Canalys tirgus analītiķi lēš, ka 2020. gada pirmajos trīs mēnešos viedtālruņu pārdošana būs kopumā sarukusi par aptuveni 40%, kad to salīdzina ar 2019. gadu. Šobrīd arī ir visai grūti lēst, kas notiks tālāk.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Gan jau nebankrotēs nabadziņi.

Reklāma
Reklāma
Reklāma