web analytics

Viedtālruņu pārdošanas apjomi Ķīnā nogāzušies par 45%

Jaunākie raksti

Apple iPhone 12 var ietekmēt medicīnas ierīču darbību

Jaunais magnētu risinājums iPhone 12 modeļos ļauj ērti veikt bezvadu uzlādi un piestiprināt aksesuārus, taču jau trīs mēnešu laikā...

“Sony” negrasās iesaistīties automašīnu biznesā

"Sony" gada pašā sākumā Austrijas ceļos izmēģināja savu elektroauto prototipu "Vision-S", kas acīmredzami izskatījās tuvu gatavībai nonākt ražošanā. Neskatoties...

“Facebook” ļaus izpētīt datus par ASV prezidenta vēlēšanu reklāmām

"Facebook" nolēmis palielināt caurspīdīgumu reklāmas jomā. Vismaz kas attiecas uz reklāmām, kuras tika rādītas gan "Facebook", gan "Instagram" trīs...

“Wolt” piesaista 530 miljonus dolāru un turpinās paplašināties ārpus ēdiena piegādes biznesa

Helsinkos bāzētā, 2014. gadā radītā kompānija "Wolt" tās pirmsākumos nodrošināja internetā pasūtīta ēdiena piegādes. Sākotnēji koncentrējoties uz restorāniem, uzņēmums...

Microsoft vienas dienas laikā atsauc Xbox Live abonēšanas servisa cenu kāpumu

Pagājušās piektdienas rītā, 22. janvārī, Microsoft paziņoja par to, ka pēc vairākiem gadiem tiks paaugstinātas Xbox Live abonementa cenas,...



Ķīna, kas ir viens no lielākajiem viedtālruņu noieta tirgiem, februārī uzrādījusi milzīgu viedtālruņu pieprasījuma kritumu. Protams, tas saistāms ar jauno vīrusu, kas liek izpirkt griķus un tualetes papīru, bet jauns viedtālrunis šajā laikā nav prātā gandrīz nevienam.

Lielākais zaudētājs Ķīnā ir Apple, tiek lēsts, ka iPhone pārdošana nogāzusies par 60%, kad to salīdzina ar 2019. gada šo pašu periodu, bet cieš arī Huawei, Xiaomi un citi ražotāji. Apple gadījumā gan sitiens ir ļoti sāpīgs, jo iPhone pārdošana 2019. gada beigās tikai auga, attiecīgi salīdzinājumā pret iepriekšējiem mēnešiem kritiens ir vēl graujošāks.

Apple februārī Ķīnā pārdeva aptuveni 500 000 iPhone, kamēr pirms Austrumu jeb Ķīniešu Jaunā gada (šogad tas bija 25. janvārī) tika pārdoti 2 miljoni iPhone. Apple uz pāris nedēļām slēdza savus veikalus Ķīnā, tas arī nenāca par labu pārdošanai.

IDC un Canalys tirgus analītiķi lēš, ka 2020. gada pirmajos trīs mēnešos viedtālruņu pārdošana būs kopumā sarukusi par aptuveni 40%, kad to salīdzina ar 2019. gadu. Šobrīd arī ir visai grūti lēst, kas notiks tālāk.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Podziņtelefons

Gan jau nebankrotēs nabadziņi.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: