Vācijas autoražotājs Volkswagen piedāvās līdz pat 75% lielas finanšu atlaides saviem dīleriem Amerikā, lai tie būtu ieinteresēti izplatīt un tirgot elektroauto, jo paši dīleri ne vienmēr raujas popularizēt noteiktus modeļus.
Standarta atvieglojums būs 50% apmērā, lai izplatītājs piedāvātu auto kopējam ASV tirgum, taču tas var pieaugt līdz pat 75%, ja tirgotājs veic aktīvu pārdošanu tieši vietējā apgabalā. Šādu soli VW pieņēmis, jo sadarbībā ar dīleriem ļoti daudz kas ir atkarīgs tieši no viņu intereses izplatīt noteiktos modeļus. Kas elektroauto gadījumā saistās arī ar atšķirīgu servisu, uzlādes tīkla pieejamību, un cita veida tehnisko apmācību, līdz ar to finansiāls ieguvums būtu kā stimuls šiem uzņēmumiem.
Te arī atklājas pāris iezīmes, kāpēc īlons Masks ir izvēlējies savas automašīnas tirgot bez dīleru starpniecības, kā arī principā tas notiek tikai internetā, atbilstoši mūsdienu tendencēm. Volkswagen ir aptuveni 650 dīleri pāri okeānam, tāpēc netiek sagaidīts, ka visiem būtu agresīvi jāiesaistās šajā iespējā, kā arī tā ir pilnībā brīvprātīga izvēle. Tiesa, kompānija jau saņēmusi pozitīvas atsauksmes par šādu soli.
Video redzams speciāli Amerikas tirgum paredzētais ID4 modelis, kas varētu sacensties gan ar Tesla Model Y un pirms kāda laika prezentēto Ford Mustang Mach-E.
Kādēļ tad ID3 nebūs pieejams amerikāņiem? 🤔
Kurš teica, ka ID.3 nebūs pieejams amerikāņiem?
Šis vairāk kā piemērs tieši ASV tirgum gatavotam auto. Vispār VW ASV CEO izteicies, ka ID3 nebūs gan, jo šādam mazajam auto nebūs pieprasījums tieši pāri okeānam, bet SUV gan ir cita lieta. https://electrek.co/2019/12/13/vw-not-launching-id3-electric-car-us-demand-low/
njaa, kaut kā liekas, ja parastajiem cilvēkiem piedāvātu auto ar 75% atlaidi, nekāds mārketings nebūtu vajadzīgs..
Šķiet dīvaini, ka uz auto jāgaida ilgā rindā, bet citiem vēl gigantiskas atlaides piedāvā..
Jenkiem davinas,bet eiropieši lai maksaa pa pilno
Tu rakstu vispār izlasīji?