Web Analytics
More
    Reklāma

    Prezentēts jaunais Hyundai i20

    Jaunākie raksti

    Šis pilnīgi jaunais Hyundai i20 ir iecienītā modeļa trešās paaudzes pārstāvis, kas piedāvā jaunu mērauklu B standartam. Pirmā iepazīšanās ar i20 notika 2008. gadā. Modeļa pamatpīlāri ir kvalitāte, uzticamība un praktiskums. Hyundai i20 tiek ražots Izmitas ražotnē Turcijā.

    “Hyundai i20 pastāvīgi ir viens no Eiropā vislabāk pārdotajiem modeļiem,” stāsta Hyundai Motor Europe produktu un mārketinga vadītājs Andreas-Christoph Hofmann.

    Reklāma

    Jauna, satriecoša sporta dizaina izteiksme

    Hyundai pilnīgi jaunais i20 ir pirmā sērijveidā ražotā automašīna, kuras izskats atspoguļo uzņēmuma jauno, satriecošo sporta dizaina izteiksmi. Jaunā dizaina bāzē ir četri pamatelementi: proporcijas, arhitektūra, stils un tehnoloģijas. Jaunā stila mērķis ir radīt emocionālu vērtību un veidot jaunās Hyundai automašīnas pamanāmo izskatu.

    Salīdzinājumā ar priekšgājēju jaunais i20 ir ieguvis sportiskāku ārieni: tas ir par 24 mm zemāks, par 30 mm platāks un par 5 mm garāks. Garenbāze ir par 10 mm garāka. Kopējo veidolu noapaļo jaunā dizaina 17 collu alumīnija diski. Kravas vieta ir 351 litrs, tātad par 25 litriem vairāk nekā iepriekš.

    Hyundai i20 ir ieguvis jaunu priekšējo un aizmugurējo buferi, kā arī jaunu priekšējo resti. Sānu profila ķīļveida forma vēsta par modeļa enerģisko raksturu. Spēcīgo sānu līniju pabeidz unikālas formas C statnis. Jaunās aizmugures gaismas nevainojami saplūst ar automašīnas aizmugurējo daļu, akcentējot modeļa platumu un stāju. Modeļa jaunā forma pauž tā mūsdienīgumu un piedāvā premium klases sajūtas autovadītājiem.

    Virsbūves krāsu piedāvājumā ir 10 opcijas: Polar White, Sleek Silver, Phantom Black, Dragon Red, Tomato Red un Slate Blue, kā arī četras jaunas: Intense Blue, Aurora Gray, Aqua Turquoise un Brass. Automašīnu pēc izvēles var personalizēt ar Phantom Black melno jumtu.

    Gluži jauns interjers — kvalitāte un stils

    Jaunā Hyundai i20 lielākā garenbāze un platums piedāvā vairāk vietas aizmugurē sēdošajiem. Šī jaunā Hyundai i20 autovadītājs var kvalitatīvi izbaudīt automašīnā pavadīto laiku, pateicoties tās izstrādātāju centieniem pēc novatoriskiem estētiskajiem un tehniskajiem risinājumiem, lai izveidotu stilīgu un pievilcīgu modeļa interjeru. Interjers ir plašs. Panelim ir jauna, iespaidīga forma, kas kopā ar durvju iekšējo apdari akcentē automašīnas platumu. Dizaina iedvesmas avots ir daba. Tumšajā laikā jaunā i20 braucēji var izbaudīt arī patīkamo interjera gaismas diožu apgaismojumu. Izvēlei pieejamas trīs interjera krāsas: Black Mono, Black & Gray, kā arī Black Mono & Yellow Green.

    Savā klasē labākie savienojamības pakalpojumi un augstas klases audio

    Jaunais Hyundai i20 ir aprīkots ar klasē labākajiem savienojamības pakalpojumiem un komforta piederumiem. Apple CarPlay un Android Auto tagad var izmantot ar bezvadu savienojumu, kā arī tie piedāvā iespēju spoguļot iOS un Android viedtālruņu darbības. Jaunais 10,25 collu digitālais mērinstrumentu panelis un navigācija kopā ar 10,25 collu krāsu skārienekrānu ir vizuāli vienoti. Skārienekrānu var arī sadalīt, lai vienlaikus tiek parādītas vairākas darbības. Arī 8 collu Display Audio krāsu skārienekrāns ir pieejams kā papildpiederums.

    Centrālās konsoles bezvadu uzlādes platforma ļauj nodrošināt bezvadu uzlādi ar Qi saderīgiem viedtālruņiem. Aizmugures pasažieriem ir pieejams USB uzlādes ports. Hyundai i20 ir pirmais Hyundai modelis Eiropā ar premium klases Bose audiosistēmu. Ar zemfrekvenču skaļruni aprīkotās sistēmas astoņi skaļruņi piedāvā augstākās kvalitātes klausīšanās pieredzi.

    Jaunais Hyundai i20 ir aprīkots arī ar Hyundai jauno Bluelink sistēmu, kas piedāvā vispusīgus savienojamības pakalpojumus, piemēram, Hyundai LIVE Services, un attālinātās piekļuves iespējas ar viedtālruņa lietotni Bluelink. Bluelink sistēma pirmos piecus gadus ir bez maksas.

    Segmentā labākā drošība

    Jaunais Hyundai i20 ir aprīkots ar Eiropas augstajām drošības prasībām atbilstošo Hyundai SmartSense drošības sistēmu. Daudzas no šīm īpašībām nav ierastas B segmenta automašīnās.

    Hyundai i20 piedāvā navigācijas bāzes viedo kruīza kontroli (Navigation-based Smart Cruise Control, NSCC), kas izmanto automašīnas navigācijas sistēmu, lai paredzētu līkumus un taisnos posmus, attiecīgi pielāgojot transportlīdzekļa ātrumu, lai brauciens būtu drošs. Ātruma ierobežojuma pārsniegšanas gadījumā inteliģentā ātruma ierobežošanas sistēma (Intelligent Speed Limit Assist, ISLA) brīdina autovadītāju gan ar skaņu, gan vizuāli. Kombinācijā ar ātruma ierobežotāju ISLA var pat neatkarīgi pielāgot automašīnas ātrumu. Joslu sekošanas palīdzības sistēma (Lane Follow Assist, LFA) automātiski pielāgo stūres vadību, lai jaunais i20 vienmēr atrastos braukšanas joslas vidū. Aklās zonas brīdinājuma sistēma (Blind-spot Collision Avoidance Assist Warning, BCA) izmanto radaru automašīnas aizmugurējo stūru uzraudzībai un brīdina, konstatējot citu transportlīdzekli. BCA pēc nepieciešamības bremzē, lai izvairītos no sadursmes vai novērstu kaitējumu. Automātiskā sadursmes novēršanas sistēma (Forward Collision Avoiance Assist, FCA) ir atjaunināta un tagad atpazīst ne tikai automašīnas, bet arī gājējus un velosipēdistus.

    Jaunais Hyundai i20 piedāvā arī uzlabotas iespējas automašīnas novietošanai stāvvietā. Paziņojums par priekšējā transportlīdzekļa novirzīšanos (Leading Vehicle Departure Alert, LDVA) brīdina autovadītāju, ja priekšējā automašīna sāk novirzīties un autovadītāja reakcija uz satiksmes plūsmu ir novēlota, piemēram, pie luksofora. Kad automašīna pārvietojas atpakaļgaitā, šķērsojošās satiksmes sadursmes novēršanas palīgs (Rear Cross-traffic Collision Assist, RCCA) sniedz skaņas signālu par transportlīdzekļiem, kas tuvojas no sāniem un Parking Collision-avoidance Assist – Reverse (PCA-R) pēc nepieciešamības bremzē, lai izvairītos no sadursmes.

    Automašīnas stāvvietā novietošanas palīgs (Parking Assist, PA) sniedz iespēju automašīnas pusautomātiskai novietošanai. Sistēma atvieglo automašīnas novietošanu šaurās vietās. Drošības piederumu klāstā ir iekļauts arī joslu saglabāšanas palīgs (Lane Keep Assist, LKA), par vadītāja uzmanības pazemināšanos brīdinoša sistēma (Driver Attention Warning, DAW), kā arī tālo gaismu pārslēgšanas palīgsistēma (High Beam Assist, HBA).

    Pavisam jaunajam i20 ir arī eCall ārkārtas zvanu sistēma, ar kuras palīdzību braucēji var sazināties ar avārijas dienestu, nospiežot pogu. Sistēma aktivizējas automātiski, ja izplešas transportlīdzekļa drošības spilveni.

    Jaunais dzinēju klāsts piedāvā ekonomiju un efektivitāti

    Hyundai i20 dzinēju modeļiem ir jauns piedāvājums — 48 V vieglā hibrīdā sistēma ar 120 zirgspēku 1,0 T-GDi benzīna dzinēju un pēc izvēles arī 100 zirgspēku 1,0 T-GDi benzīna dzinēju. 48 V vieglā hibrīdā sistēma par 3‒4 % samazina automašīnas degvielas patēriņu un CO2 izmešus. 48 V vieglā hibrīdā sistēma ir pieejama ar septiņu pārnesumu divkāršo sajūga automātisko transmisiju (7DCT) vai jaunizstrādātu sešu pārnesumu inteliģento manuālo transmisiju (Intelligent Manual Transmission, iMT). Kad autovadītājs vairs nespiež gāzes pedāli, iMT ļauj automašīnai ripot un ietaupa degvielu.

    100 zirgspēku 1,0 T-GDi benzīna motoram bez vieglās hibrīdās sistēmas ir pieejams 7DCT automātiskā vai 6 pārnesumu manuālā transmisija. Piedāvājumā ir arī četru cilindru 84 zirgspēku 1,2 litru MPi dzinējs ar piecu pārnesumu manuālo transmisiju.

    Salīdzinājumā ar savu priekšgājēju jaunais Hyundai i20 sver par 4 % mazāk, tādējādi solot arī konkurētspējīgas CO2 vērtības. Mazāks svars nozīmē arī ekonomiskāku mobilitāti, neatsakoties no autovadīšanas komforta. Jaunā modeļa augsto degvielas ekonomijas līmeni vēl veicina dzinēja automātiskā izslēgšanas un iedarbināšanas sistēma (Idle Stop and Go, ISG).

    Pavisam jaunā Hyundai i20 pirmizrāde notiks Ženēvas 2020. gada starptautiskajā autoizstādē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LAN
    20.02.2020 11:24

    Varēja jau uzrakstīt cik tad degvielas patērē.

    Jaunais
    20.02.2020 11:51
    Reply to  LAN

    Pēc pieredzes. I20 Active
    1.0 litru motors 100Zs
    7 robu automāts (divsajūgu)
    Pilsēta 80%
    Vidējais 7.4l
    Pa šoseju 6.0 – 6.8 (atkarībā, kā brauc.

    Rudolfs
    20.02.2020 13:17
    Reply to  Jaunais

    Reāli par benzīna dzinējiem runājot, kādi tur var būt varianti. Kamēr dīzeļiem tur ejot uz super maziem tilpumiem vēl var izvilkt kaut kādu ekonomiju, man šķiet nav redzēts benzīna dzinējs, kas uz šosejas ēstu baigi mazāk par 6.0 un pilsētā mazāk par tiem pašiem 8.

    Ja reāli tiek apsvērts šis auto, tad jau galvenokārt pilsēta un pie tā kilometru daudzuma, nesaprotu, vai ir vērts cepties +/- 10 eur uz degvielas patēriņu mēnesi. Attiecīgi patēriņam diezgan sekundāra nozīme.

    Eerks
    20.02.2020 22:52
    Reply to  Rudolfs

    Ieliec gāzi un izbaudi ekonomiju 4€ /100km

    Kursors.lv
    20.02.2020 14:39
    Reply to  LAN

    Cik ielej, tik iztērē :)

    Reklāma