Reklāma

Latvijas uzņēmums “KPI Berry” piesaista investīcijas EUR 1.2 miljonu apmērā

Jaunākie raksti

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Uzņēmums Xwing veicis sekmīgu bezpilota lidojumu ar komerciālo lidmašīnu

Amerikā bāzētais jaunuzņēmums Xwing ir veicis veiksmīgu attālinātās vadības testa lidojumu ar vienkāršu komerciālo lidmašīnu, un šis ir visai...

Reklāmu bloķētājs ietekmē “Google Docs” darbību

Pēdējās dienās vairāki "Google Docs" lietotāji, tostarp arī es, saskārās ar problēmām "Google" dokumentu lietošanā. Tos nebija iespējams atvērt...

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt...

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

KPI Berry, Latvijas uzņēmums, kas palīdz izveidot un realizēt datos balstītas, personalizētas komunikācijas taktikas lieliem B2C uzņēmumiem, piesaistījis sēklas finansējumu EUR 1.2 miljonu apmērā. KPI Berry pirms gada līdzdibināja Techstars London akselerācijas programmas absolventi Mārtiņš Vaivars un Artūrs Priedītis.

“Kad strādājām pie mūsu iepriekšējā uzņēmuma, pamanījām vairākas problēmas veidos, kā lieli enterprise uzņēmumi organizē savas izaugsmes stratēģijas. Uzņēmumi visus savus resursus velta jaunu klientu piesaistei, lai gan milzīga vērtība ir klientu aktivizēšanai un saglabāšanai. Cits novērojums bija vājā komunikācijas stratēģiju personalizācija, kā arī gandrīz neeksistējošā sasaiste ar lietotāju pirkumu datiem,” uzsvēra dibinātāji.

KPI Berry jau strādā ar vairākiem lieliem enterprise līmeņa klientiem Eiropā, Āzijā un Dienvidamerikā. Piesaistītais finansējums tiks izmantots, lai palielinātu tehnisko komandu, kā arī turpinātu attīstīt produktu pilnīgā izaugsmes komandas infrastruktūras automatizācijas virzienā. Finansējuma avots ir grupa ar Baltijā bāzētiem privātiem investoriem.

“Uzbūvēt spēcīgu izaugsmes komandu jebkuram uzņēmumam ir ļoti dārgs process, jo ir grūti atrast un piesaistīt cilvēkus ar nepieciešajām tehniskajām, statistikas un biznesa zināšanām. Lielākā daļa B2C uzņēmumu vai nu vispār nebūvē izaugsmes komandu vai arī velta tai ļoti mazus resursus” minēja Vaivars. “KPI Berry vīzija ir ļaut visiem lielu uzņēmumu izaugsmes un mārketinga komandu vadītājiem sasniegt savus izaugsmes mērķus.”

Lielai daļai KPI Berry komandas ir starptautiska pieredze. Piemēram, vairāki KPI Berry tehniskās komandas dalībnieki ir Kembridžas Universitātes eksakto zinātņu programmu absolventi un starptautisko mācību olimpiāžu medaļnieki. “Es gribu uzbūvēt spēcīgāko tehnisko komandu Ziemeļeiropā,” uzsvēra uzņēmuma CTO Priedītis. “Mēs turpināsim KPI Berry piesaistīt ambiciozākos un tehniski spēcīgākos komandas biedrus, lai varētu visur pasaulē mainīt veidus, kā B2C uzņēmumi komunicē ar saviem klientiem.”

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jānis

“Kad strādājām pie mūsu iepriekšējā uzņēmuma, pamanījām vairākas problēmas veidos, kā lieli enterprise uzņēmumi organizē savas izaugsmes stratēģijas.” Kādā valodā raksta autors? Ja lieto latviešu mēli, tad jālieto latviešu valoda. Ja raksta angļu mēlē, tad jālieto angļu valoda. Nevis abas valodas vienlaicīgi!

digitalk

ko tu gribi no busineša mārhujetologiem, kuri spīčo enterpraiza līmenī? 1.2 miljoni ir par maz, lai piesaistītu latviešu spīčraiteri un, nedo’ dies’, arī redaktoru.

ps. enterprise = uzņēmums :D

Krotow

Ko var gribēt, viņu paaudzei ja jau no bērna kājas švauksta komplekss ir dzīves moto.

Jamis

Baigi maz , bet ka latvija uznemuma “ Mintos” jau vairak neka drīz 5 miljardu eiro investēt

shpats

:) Kāds saprata šo komentāru?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: