Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijas uzņēmums “KPI Berry” piesaista investīcijas EUR 1.2 miljonu apmērā

    Jaunākie raksti

    KPI Berry, Latvijas uzņēmums, kas palīdz izveidot un realizēt datos balstītas, personalizētas komunikācijas taktikas lieliem B2C uzņēmumiem, piesaistījis sēklas finansējumu EUR 1.2 miljonu apmērā. KPI Berry pirms gada līdzdibināja Techstars London akselerācijas programmas absolventi Mārtiņš Vaivars un Artūrs Priedītis.

    “Kad strādājām pie mūsu iepriekšējā uzņēmuma, pamanījām vairākas problēmas veidos, kā lieli enterprise uzņēmumi organizē savas izaugsmes stratēģijas. Uzņēmumi visus savus resursus velta jaunu klientu piesaistei, lai gan milzīga vērtība ir klientu aktivizēšanai un saglabāšanai. Cits novērojums bija vājā komunikācijas stratēģiju personalizācija, kā arī gandrīz neeksistējošā sasaiste ar lietotāju pirkumu datiem,” uzsvēra dibinātāji.

    Reklāma

    KPI Berry jau strādā ar vairākiem lieliem enterprise līmeņa klientiem Eiropā, Āzijā un Dienvidamerikā. Piesaistītais finansējums tiks izmantots, lai palielinātu tehnisko komandu, kā arī turpinātu attīstīt produktu pilnīgā izaugsmes komandas infrastruktūras automatizācijas virzienā. Finansējuma avots ir grupa ar Baltijā bāzētiem privātiem investoriem.

    “Uzbūvēt spēcīgu izaugsmes komandu jebkuram uzņēmumam ir ļoti dārgs process, jo ir grūti atrast un piesaistīt cilvēkus ar nepieciešajām tehniskajām, statistikas un biznesa zināšanām. Lielākā daļa B2C uzņēmumu vai nu vispār nebūvē izaugsmes komandu vai arī velta tai ļoti mazus resursus” minēja Vaivars. “KPI Berry vīzija ir ļaut visiem lielu uzņēmumu izaugsmes un mārketinga komandu vadītājiem sasniegt savus izaugsmes mērķus.”

    Lielai daļai KPI Berry komandas ir starptautiska pieredze. Piemēram, vairāki KPI Berry tehniskās komandas dalībnieki ir Kembridžas Universitātes eksakto zinātņu programmu absolventi un starptautisko mācību olimpiāžu medaļnieki. “Es gribu uzbūvēt spēcīgāko tehnisko komandu Ziemeļeiropā,” uzsvēra uzņēmuma CTO Priedītis. “Mēs turpināsim KPI Berry piesaistīt ambiciozākos un tehniski spēcīgākos komandas biedrus, lai varētu visur pasaulē mainīt veidus, kā B2C uzņēmumi komunicē ar saviem klientiem.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    18.02.2020 09:30

    “Kad strādājām pie mūsu iepriekšējā uzņēmuma, pamanījām vairākas problēmas veidos, kā lieli enterprise uzņēmumi organizē savas izaugsmes stratēģijas.” Kādā valodā raksta autors? Ja lieto latviešu mēli, tad jālieto latviešu valoda. Ja raksta angļu mēlē, tad jālieto angļu valoda. Nevis abas valodas vienlaicīgi!

    digitalk
    18.02.2020 10:09
    Reply to  Jānis

    ko tu gribi no busineša mārhujetologiem, kuri spīčo enterpraiza līmenī? 1.2 miljoni ir par maz, lai piesaistītu latviešu spīčraiteri un, nedo’ dies’, arī redaktoru.

    ps. enterprise = uzņēmums :D

    Krotow
    18.02.2020 10:50
    Reply to  digitalk

    Ko var gribēt, viņu paaudzei ja jau no bērna kājas švauksta komplekss ir dzīves moto.

    Jamis
    18.02.2020 14:55

    Baigi maz , bet ka latvija uznemuma “ Mintos” jau vairak neka drīz 5 miljardu eiro investēt

    19.02.2020 11:29
    Reply to  Jamis

    :) Kāds saprata šo komentāru?

    Reklāma