Luminor banka piedāvā iespēju kļūt par bankas klientu, veicot visas nepieciešamās darbības pilnībā attālināti. Šāds risinājums ieviests sadarbībā ar fintech partneri Ondato un ļauj veikt attālinātu klienta identifikāciju. Tas nozīmē, ka kļūt par bankas klientu vai pārvaldīt savus bankas pakalpojumus var atrodoties jebkurā vietā pasaulē, galvenais ir jābūt pasei vai ID kartei un e-parakstam vai Smart-ID.

“Šis ir vēl viens solis, kas apliecina, ka digitālie risinājumi kļūst par mūsu ikdienu. Priecājamies, ka ar šo gadu esam uzsākuši piedāvāt saviem jaunajiem klientiem Latvijā jaunu pakalpojumu – kļūt par Luminor klientu pilnībā attālināti, izmantojot drošu elektronisko parakstu vai Smart-ID Qualified aplikāciju,” stāsta Luminor ikdienas pakalpojumu pārvaldes vadītājs Jevgeņijs Kazaņins.

Luminor pieredze rāda, ka jau šobrīd 85% klientu Baltijā ikdienā bankas pakalpojumus izvēlas saņemt digitālā vidē. Pieaug klientu aktivitāte internetbankā, izmantojot attālinātas konsultāciju iespējas, kā arī bankas aplikācijas lietošana mobilajos telefonos. Inovatīvu, digitālu risinājumu izstrāde un piedāvāšana klientiem ir viens no bankas mērķiem.

Jaunais risinājums ļauj veikt klienta identifikāciju attālināti, izmantojot vairāku līmeņu pārbaudes, tostarp automatizētu klienta datu un dokumentu pārbaudi datu bāzēs un reģistros. Tāpat tiek veikta normatīvajos aktos paredzētā klienta biometrisko datu apstrāde, salīdzinot pasē redzamo bildi ar pieteikšanās laikā uzņemto.

“Ondato ir nozares līderis inovatīvo tehnoloģiju risinājumos, piedāvājot digitālās identitātes apstiprināšanas pakalpojumus. Sadarbība ar Luminor ir labākais piemērs, kā fintech uzņēmumi un banku nozare var apvienot savu pieredzi un izmantot jauno tehnoloģiju digitālās iespējas savu klientu ērtībai,” par sadarbību norāda Liudas Kanapienis, Ondato valdes priekšsēdētājs.

Lai kļūtu par Luminor bankas klientu, vairs nav jāmeklē piemērots laiks, lai dotos uz klientu apkalpošanas centru. Lai atvērtu kontu, tagad pietiek vien ar interneta pieslēgumu. Jaunajam klientam jāautentificējas ar elektronisko parakstu vai Smart-ID Qualified aplikāciju, jāaizpilda anketa ar informāciju par sevi, konta atvēršanas mērķi un citiem jautājumiem, ko paredz normatīvie akti, un jāveic videozvans ar bankas darbinieku, kurš attālināti pārliecināsies, ka dati ievadīti korekti, kā arī atbildēs uz klienta jautājumiem. Pēc klienta sniegtās informācijas izvērtējuma, Luminor pieņems lēmumu par turpmākās sadarbības uzsākšanu. Pēc sekmīgas formalitāšu nokārtošanas tiks aktivizēts jaunā klienta konts un internetbanka, kā arī tiks pievienoti izvēlētie bankas produkti un pakalpojumi.

Šobrīd Luminor piedāvā kļūt par klientu pilnībā attālināti iedzīvotājiem Latvijā (Latvijas iedzīvotājiem), bet jau tuvākajā laikā šāds pakalpojums tiks ieviests arī iedzīvotājiem Lietuvā un Igaunijā.

Kursors.lv papildina: Līdzīgu attālinātās sadarbības iespēju saviem klientiem kopš pagājušā gada piedāvā arī Citadele banka.

Reklāma

36
Leave a Reply

avatar
12 Comment threads
24 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
20 Comment authors
digitalkrudzu rikasMārtiņšLuminorKristaps Skutelis Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
wils
Viesis
wils

Ar citadeli sanāca bēdīga pieredze, decembrī radinieks izpildīja caur telefonu visu pēc instrukcijas, bet nākamā darba dienā pazvanīja un pateica, ka tāpat jādodas uz filiāli. Attālināti pieteikumu bankas konta atvēršanai nepieņēma.

Kārlis Rozenbergs
Viesis
Kārlis Rozenbergs

Gan jau kāds labs iemesls tam. Mums ar sievu pirms pāris nedēļām bez problēmām izdevās kļūt par Citadeles klientiem.

Muah
Viesis
Muah

N26 savulaik atvēru kontu bez jebkāda e-paraksta

Rihards Veters
Member
Rihards Veters

Attālināti vari kļūt par bankas ar vis-nemūsdienīgāko internetbanku Latvijā. Agrāk domāju par pāriešanu uz DNB, bet tad notika apvienošana ar Nordea un tad jau bija skaidrs – jāpāriet ar steigu. Uzņēmumam izvēlējos luminor banku un tagad zinu, ka privātām vajadzībām Luminor noteikti neizvēlēšos.

Rihards Veters
Member
Rihards Veters

Jāpiebilst, ka uzņēmumam tiek lietota Luminor – Nordea internetbanka. Cik zinu, tad plānotā apvienošana un konta numuru maiņa jau bija plānota pagājušā gada vasarā, vēlāk rudenī un pēdējoreiz, kad interesējos teica, ka līdz jaunajam gadam būs. Te nu mēs esam februārī un nekas vēl nav noticis.

Muah
Viesis
Muah

Tu jau neprasīji līdz kuram jaunajam gadam.

Agris
Viesis
Agris

Tiiko skaitīju naudu uz DNB Luminor no Luminor Nordea – domāju, ka tomēr it kā viena banka, bet nekā, nedarbojas funkcija maksājums bankas ietvaros, jāizvēlas starptautisks maksājums uz citu banku. Ļoti mūsdienīgi..
lol nau vērc
P.S. Ļuminoram diemžēl piesiets ar hipotēku vēl pāris gadus :D
P.P.S. Maksājumiem izmantoju Swedbanku (komunālajiem utt.), pirkumiem Citadele X platinum karte (krājas punkti un var atprečot tos, kā arī karte bezmaksas parasti sanāk, jo izdodas iztērēt pusgadā nepieciešamo summu, lai karte būtu bezmaksas nākamos 6 mēnešus. Ārzemēs Revolut, ja kas jāizņem – tā kā nav jau tāda viena laba un mūsdienīga izvēle Latvijā (manuprāt)

ABAB
Viesis
ABAB

Hipotēku vār pārkreditēt citā bankā. Iespējams uz zemākas procentu likmes rēķina, var sanākt pat izdevīgi.

Muah
Viesis
Muah

Ja ir Citadele X karte, priekš kam vēl Revoluts vajadzīgs? Tā tak arī ļauj izņemt ārzemēs.

Agris
Viesis
Agris

X ir no American Express Blue laikiem aka patēriņa kredītkarte ar kuru visur maksāju un nākamajā mēnesī ieskaitu iztērēto, izņemšana tikai par maksu; Revolut bezmaksas karte pluss nedaudz spēlējos biržā, agrāk nedaudz ar kripto ņēmos, kā arī bērnam bezmaksas karte ir kā dublikāts manai un ja kādreiz ko vajag, tad var ieskaitīt utt..
Pārkreditēties nevar, jo likme ir kopējā ar negatīvo euribor ap 0.9% – šādu likmi mūsdienās neviens nepiedāvā :D

ABAB
Viesis
ABAB

Ar tādu likmi var pieciest bankas neērtības :D

rudzu rikas
Viesis
rudzu rikas

Atbilde vienkārša – ja jāizņem nauda ne konta valūtā no atm, tad citadele iekasē ne mazāk kā 3% (par konvertāciju). Revolut nē.

Ivars Dzerve
Member
Ivars Dzerve

Piekrītu, man ir Luminor/Nordea privātām vajadzībām un ciešos, sakodis zobus…Viens piemērs, 21. gadsimtā kredītkartes konta izrakstu var saņemt tikai pdf veidā un tikai par katru mēnesi. Aizmirstiet par jebkādām meklēšanas un filtrēšanas iespējām, vai, nedod Dievs – csv eksportu! iemesls, kāpēc vēl ciešos, ir PINS konta piesaiste, sakrātie punkti smuki kompensē kredītkartes mēneša maksu. Bet nu internetbanka tiešām ir akmens laikmetā…

wils
Viesis
wils

Internetbanka vēl būtu šrunts (privātām vajadzībām), bet kad uzprasīju šiem (laikā, kad Sweds izziņoja Apple Pay) par Apple&Android Pay – atbildēja, ka domāšot par šādu pakalpojumu ieviešanu.

Sanda Laimina
Viesis
Sanda Laimina

Šim piekrītu, pati kā fiziska persona nepārietu uz Luminor.

Ezis
Viesis
Ezis

Ar Citadeli nebija nekādu problēmu pirms gada, pat atveda līdz manām mājām un iedeva rokās. Tagad laikam sūta pa pastu un uz banku vispār lieki vairs nav jāiet.
Te gan Luminor neko nav rakstījis par kartes saņemšanu, tikai par internetbanku.

wils
Viesis
wils

Atjaunoto karti sūta uz mājām… par jaunu – nav datu

Luminor
Viesis
Luminor

Luminor piegādā karti pa pastu, nekur nav jāiet un nekas papildus vairs nav jādara.

Jaunais risinājums tiešām ir ļoti ērts un prasa maz laika – par visu vienojamies video sarunas laikā un tiklīdz līgums ir apstiprināts, pakalpojumi ir pieejami lietošanai.

SS...
Viesis
SS...

Bija kādreiz uz klientiem orientēta Nordea banka. Tagad viss ir pretēji. Ka fiziskā persona tu šitam banku izstrādājumam vairs neesi vajadzīga. Tiklīdz nomaksāšu hipotēku, tā uz neredzēšanos !!?

trel
Viesis
trel

Vienīgais aktuālais šobrīd no šīs bankas varētu būt informācija par Apple pay ieviešanu.

Mārtiņš Bērziņš
Viesis
Mārtiņš Bērziņš

Prieks, ka Latvijas iedzīvotājiem attālinātā konta atvēršana Citadele Bankā ir pieejama jau vairāk nekā gadu un kopš 2019. gada 1. februāra jau vairāk nekā 13000 potenciālo klientu ir izmantojuši iespēju atvērt Citadeles kontu attālināti. Komentāros redzu vienu jautājumu, uz kuru nav atbildes – vai Citadele Banka kartes pa pastu sūta tikai atjaunošanas gadījumos, vai arī tad, kad karti izsniedzam. Vēlos apstiprināt, ka kopš pagājušā gada decembra mēs arī jauno klientu kartes nosūtam pa pastu, bet piekļuve Internetbankai un bankas mobīlajai aplikācijai ir uzreiz pēc konta atvēršanas. Ja ir vēl kādi jautājumi, droši vaicājiet! Būšu priecīgs Jums palīdzēt ar atbildēm. Mārtiņš… Read more »

Janis Murnieks
Member
Janis Murnieks

Hmm .
Pirms aptuveni 2 gadiem , uz kādu laiku , kļuvu par BlueOrange bankas izstrādājuma klientu .
Konta atvēršana , pieteikšan utt viss notika vai nu webā , vai sazvanoties .
Karti uz manu darbavietu piegādāja bankas kurjers .

Skābene
Viesis
Skābene

Vispār jau tādam ierindas pilsonim nemaz nevajag Latvijas banku pakalpojumus. Tam pašam Revolut var kontu atvērt dažu minūšu laikā un ikdienas maksājumiem pietiek atliektiem galiem.
Katrā ziņā LV banku komisijas par pakalpojumiem vienkārši iespārda!

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Nu es tik braši neņemtos visas oliņas salikt vienā Revolut groziņā. Pārāk daudz dzirdēts par atbalsta neesamību un labāk, lai algu skaita uz banku, kura valstī piedāvā kaut kādas nebūt atbalsta iespējas.

rudzu rikas
Viesis
rudzu rikas

Revolut u.c. ir forši. Jā, LV banku dažādās izmaksas ir lielas, tomēr lai lietotu Revolut u.c. kā pamata kontu (piem. regulārai algas saņemšanai)… tur jābūt lielai uzticībai no klienta puses, ka viss būs tip-top….
Ja nu galīgi nepatīk LV bankas, tad var atvērt pamata kontu kādā no ES valstu bankām. Es esmu atradis 1 normālu variantu vienā no Īrijas bankām.

Ainārs
Viesis
Ainārs

Diezgan nesaistīti, bet to gan es nevienam neieteiktu, attālināti vai nē, bet tik slikta pieredze kā ar Luminor nav bijusi ar nevienu banku. Knapi gadu es varēju viņus paciest. Un es neesmu nekāds prasīgais klients.

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Pastāsti, kas par problēmām bija.

Mārtiņš
Viesis
Mārtiņš

Uzsktatu, ka tā ir klientu maldināšana, copy/paste no luminor lapas: https://www.luminor.lv/lv/jaunumi-lidz-2017-10-01/tagad-klientiem-attalinata-nordea-norekinu-konta-atversana Nākamajā dienā, pēc zvana saņemšanas no bankas, klients var doties uz izvēlēto klientu apkalpošanas centru, lai tiktu identificēts klātienē un varētu parakstīt visus nepieciešamos dokumentus bankas pakalpojumu saņemšanai. Galvenā problēma ir smart-id, kā viņi to nepareizi sauc par “kontu”, to nav iespējams ne pārnest ne patstāvīgi piereģistrēt bankai jaunu. Sanāk iet uz banku stāvēt 2h rindā lai “sakārtotu” smart-id jautājumu. Luminor man teica, ka ar ID karti to varot izdarīt nenākot uz banku. Tam vajadzīgs ID karšu lasītājs. Iegādājos lasītāju, sainstalēju visu programmatūru, bet izrādās smart-id spraudnis nav pieejams… Read more »

digitalk
Member
digitalk

tu te kaut ko fleitē anti-smart-id stilā.
— kāpēc tu nevari utilizēt savu veco telefonu un kāds tam vispār sakars ar smart-id?
— smart-id spraudnis uz kompja priekš kam, ja tas ir viedlāpstas apps?
— eID kartei spraudņi pieejami uz win/mac/linux

Mārtiņš
Viesis
Mārtiņš

1. “konts” piesaistīts telefonam, var dabot smart-id izmantojot id karti uz jekuras citas iekrārtas, bet bankai tas neder, atzīst tikai veco “kontu”.

2. smart-id spraudnis pārlūkam nepieciešams lai reģistrētu kontu. Nepietiek tikai ar id kartes spraudni. https://portal.smart-id.com/register/active un tas ir tikai windowsam.

3. ar eID viss ir ok, un ar to nav nekādu problēmu, viss darbojas.

digitalk
Member
digitalk

1. ja banka neatļauj mainīt piesaisti uz citu Smart-ID, tad tā ir bankas vaina.

2. lai pilnvērtīgi parakstītu dokumentus bankai un izveidotu pilno Smart-ID vajadzīgs eID spraudnis, nevis neeksistējošais Smart-ID spraudnis. tevis norādītajā lapā piedāvā instalēt EE, LV, LT ID kartes softus. norāde uz Igaunijas ID kartes spraudni automātiski parāda windows softa versiju visticamāk tāpēc, ka lapa tiek vērta no windows kompja (DigiDoc4 klienti eksistē arī mac/linux).

tā ka tavs pēdējais apgalvojums “Izpētot situāciju, sapratu ka bankas nav vainīgas. Smart-id ir galvenā problēma” ir nepatiess.
vainīga ir banka 1. punktā un starplika starp klaviatūru un krēslu 2. punktā.

Mārtiņš
Viesis
Mārtiņš

Jūs runājat blēņas. Diemžēl, vienīgais kā varat pārbaudīt to, ka saku patiesību – Jums pašam jāiegādājas ID karšu lasītājs un jāpamēģina :)

digitalk
Member
digitalk

īsti nav skaidrs, kur es runāju blēņas un ko es varu pārbaudīt. es pieinstalēju visas programmas un spraudņus no tevis dotā linka — tur ir tikai ID kartes softi un spraudnis «Token signing (use your eID smart card on the web)». ne vārda par Smart-ID pluginu, kurš pēc taviem vārdiem esot vajadzīgs.

Mārtiņš
Viesis
Mārtiņš

Mēģini ierakstīties vaI reģistrēties smart-id izmantojot eID karti. Nonāksi pie https://installer.id.ee/plugins/?lang=eng

digitalk
Member
digitalk

eID karte būs pēc nedēļas, tad pārbaudīšu.

rudzu rikas
Viesis
rudzu rikas

Neredzu nevienu iemeslu, kāpēc vēlētos kļūt par Luminor klientu (neievērtējot pat jau daudz kur pieminēto bardaku, kas viņiem tur notiek pēc 2 banku apvienošanas). Salīdzinot LV banku piedāvājumos cenas/iespēju attiecību, Luminor jau nu galīgi nav pievilcīgs. Vienīgā lieta, kas viņiem tiešām ir laba – tā ir vienīgā banka LV, kas piedāvā izņemt no ATM asv dolārus (kas ir noderīgi, piemēram, plānojot ceļojumus). Lietojot pareizas ārvalstu kartes, tas ir, tādas bez konvertācijas uzcenojuma, var tikt pie dolāriem par godīgu apmaiņas kursu. Citadele diemžēl savus multivalūtu atm klusi likvidēja un citām bankām tādu nav vispār. LOL.