Web Analytics
More
    Reklāma

    Tagad var attālināti kļūt par Luminor bankas klientu

    Jaunākie raksti

    Luminor banka piedāvā iespēju kļūt par bankas klientu, veicot visas nepieciešamās darbības pilnībā attālināti. Šāds risinājums ieviests sadarbībā ar fintech partneri Ondato un ļauj veikt attālinātu klienta identifikāciju. Tas nozīmē, ka kļūt par bankas klientu vai pārvaldīt savus bankas pakalpojumus var atrodoties jebkurā vietā pasaulē, galvenais ir jābūt pasei vai ID kartei un e-parakstam vai Smart-ID.

    “Šis ir vēl viens solis, kas apliecina, ka digitālie risinājumi kļūst par mūsu ikdienu. Priecājamies, ka ar šo gadu esam uzsākuši piedāvāt saviem jaunajiem klientiem Latvijā jaunu pakalpojumu – kļūt par Luminor klientu pilnībā attālināti, izmantojot drošu elektronisko parakstu vai Smart-ID Qualified aplikāciju,” stāsta Luminor ikdienas pakalpojumu pārvaldes vadītājs Jevgeņijs Kazaņins.

    Reklāma

    Luminor pieredze rāda, ka jau šobrīd 85% klientu Baltijā ikdienā bankas pakalpojumus izvēlas saņemt digitālā vidē. Pieaug klientu aktivitāte internetbankā, izmantojot attālinātas konsultāciju iespējas, kā arī bankas aplikācijas lietošana mobilajos telefonos. Inovatīvu, digitālu risinājumu izstrāde un piedāvāšana klientiem ir viens no bankas mērķiem.

    Jaunais risinājums ļauj veikt klienta identifikāciju attālināti, izmantojot vairāku līmeņu pārbaudes, tostarp automatizētu klienta datu un dokumentu pārbaudi datu bāzēs un reģistros. Tāpat tiek veikta normatīvajos aktos paredzētā klienta biometrisko datu apstrāde, salīdzinot pasē redzamo bildi ar pieteikšanās laikā uzņemto.

    “Ondato ir nozares līderis inovatīvo tehnoloģiju risinājumos, piedāvājot digitālās identitātes apstiprināšanas pakalpojumus. Sadarbība ar Luminor ir labākais piemērs, kā fintech uzņēmumi un banku nozare var apvienot savu pieredzi un izmantot jauno tehnoloģiju digitālās iespējas savu klientu ērtībai,” par sadarbību norāda Liudas Kanapienis, Ondato valdes priekšsēdētājs.

    Lai kļūtu par Luminor bankas klientu, vairs nav jāmeklē piemērots laiks, lai dotos uz klientu apkalpošanas centru. Lai atvērtu kontu, tagad pietiek vien ar interneta pieslēgumu. Jaunajam klientam jāautentificējas ar elektronisko parakstu vai Smart-ID Qualified aplikāciju, jāaizpilda anketa ar informāciju par sevi, konta atvēršanas mērķi un citiem jautājumiem, ko paredz normatīvie akti, un jāveic videozvans ar bankas darbinieku, kurš attālināti pārliecināsies, ka dati ievadīti korekti, kā arī atbildēs uz klienta jautājumiem. Pēc klienta sniegtās informācijas izvērtējuma, Luminor pieņems lēmumu par turpmākās sadarbības uzsākšanu. Pēc sekmīgas formalitāšu nokārtošanas tiks aktivizēts jaunā klienta konts un internetbanka, kā arī tiks pievienoti izvēlētie bankas produkti un pakalpojumi.

    Šobrīd Luminor piedāvā kļūt par klientu pilnībā attālināti iedzīvotājiem Latvijā (Latvijas iedzīvotājiem), bet jau tuvākajā laikā šāds pakalpojums tiks ieviests arī iedzīvotājiem Lietuvā un Igaunijā.

    Kursors.lv papildina: Līdzīgu attālinātās sadarbības iespēju saviem klientiem kopš pagājušā gada piedāvā arī Citadele banka.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    37 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    wils
    12.02.2020 12:29

    Ar citadeli sanāca bēdīga pieredze, decembrī radinieks izpildīja caur telefonu visu pēc instrukcijas, bet nākamā darba dienā pazvanīja un pateica, ka tāpat jādodas uz filiāli. Attālināti pieteikumu bankas konta atvēršanai nepieņēma.

    12.02.2020 12:53
    Reply to  wils

    Gan jau kāds labs iemesls tam. Mums ar sievu pirms pāris nedēļām bez problēmām izdevās kļūt par Citadeles klientiem.

    Muah
    12.02.2020 12:56

    N26 savulaik atvēru kontu bez jebkāda e-paraksta

    Rihards Veters
    12.02.2020 12:59

    Attālināti vari kļūt par bankas ar vis-nemūsdienīgāko internetbanku Latvijā. Agrāk domāju par pāriešanu uz DNB, bet tad notika apvienošana ar Nordea un tad jau bija skaidrs – jāpāriet ar steigu. Uzņēmumam izvēlējos luminor banku un tagad zinu, ka privātām vajadzībām Luminor noteikti neizvēlēšos.

    Rihards Veters
    12.02.2020 13:10
    Reply to  Rihards Veters

    Jāpiebilst, ka uzņēmumam tiek lietota Luminor – Nordea internetbanka. Cik zinu, tad plānotā apvienošana un konta numuru maiņa jau bija plānota pagājušā gada vasarā, vēlāk rudenī un pēdējoreiz, kad interesējos teica, ka līdz jaunajam gadam būs. Te nu mēs esam februārī un nekas vēl nav noticis.

    Muah
    12.02.2020 13:26
    Reply to  Rihards Veters

    Tu jau neprasīji līdz kuram jaunajam gadam.

    Agris
    12.02.2020 17:14
    Reply to  Rihards Veters

    Tiiko skaitīju naudu uz DNB Luminor no Luminor Nordea – domāju, ka tomēr it kā viena banka, bet nekā, nedarbojas funkcija maksājums bankas ietvaros, jāizvēlas starptautisks maksājums uz citu banku. Ļoti mūsdienīgi..
    lol nau vērc
    P.S. Ļuminoram diemžēl piesiets ar hipotēku vēl pāris gadus :D
    P.P.S. Maksājumiem izmantoju Swedbanku (komunālajiem utt.), pirkumiem Citadele X platinum karte (krājas punkti un var atprečot tos, kā arī karte bezmaksas parasti sanāk, jo izdodas iztērēt pusgadā nepieciešamo summu, lai karte būtu bezmaksas nākamos 6 mēnešus. Ārzemēs Revolut, ja kas jāizņem – tā kā nav jau tāda viena laba un mūsdienīga izvēle Latvijā (manuprāt)

    ABAB
    12.02.2020 17:18
    Reply to  Agris

    Hipotēku vār pārkreditēt citā bankā. Iespējams uz zemākas procentu likmes rēķina, var sanākt pat izdevīgi.

    Muah
    12.02.2020 18:00
    Reply to  Agris

    Ja ir Citadele X karte, priekš kam vēl Revoluts vajadzīgs? Tā tak arī ļauj izņemt ārzemēs.

    Agris
    12.02.2020 18:33
    Reply to  Muah

    X ir no American Express Blue laikiem aka patēriņa kredītkarte ar kuru visur maksāju un nākamajā mēnesī ieskaitu iztērēto, izņemšana tikai par maksu; Revolut bezmaksas karte pluss nedaudz spēlējos biržā, agrāk nedaudz ar kripto ņēmos, kā arī bērnam bezmaksas karte ir kā dublikāts manai un ja kādreiz ko vajag, tad var ieskaitīt utt..
    Pārkreditēties nevar, jo likme ir kopējā ar negatīvo euribor ap 0.9% – šādu likmi mūsdienās neviens nepiedāvā :D

    ABAB
    13.02.2020 10:37
    Reply to  Agris

    Ar tādu likmi var pieciest bankas neērtības :D

    rudzu rikas
    15.02.2020 22:19
    Reply to  Muah

    Atbilde vienkārša – ja jāizņem nauda ne konta valūtā no atm, tad citadele iekasē ne mazāk kā 3% (par konvertāciju). Revolut nē.

    Ivars Dzerve
    12.02.2020 13:58
    Reply to  Rihards Veters

    Piekrītu, man ir Luminor/Nordea privātām vajadzībām un ciešos, sakodis zobus…Viens piemērs, 21. gadsimtā kredītkartes konta izrakstu var saņemt tikai pdf veidā un tikai par katru mēnesi. Aizmirstiet par jebkādām meklēšanas un filtrēšanas iespējām, vai, nedod Dievs – csv eksportu! iemesls, kāpēc vēl ciešos, ir PINS konta piesaiste, sakrātie punkti smuki kompensē kredītkartes mēneša maksu. Bet nu internetbanka tiešām ir akmens laikmetā…

    wils
    12.02.2020 15:15
    Reply to  Rihards Veters

    Internetbanka vēl būtu šrunts (privātām vajadzībām), bet kad uzprasīju šiem (laikā, kad Sweds izziņoja Apple Pay) par Apple&Android Pay – atbildēja, ka domāšot par šādu pakalpojumu ieviešanu.

    Sanda Laimina
    12.02.2020 21:10
    Reply to  Rihards Veters

    Šim piekrītu, pati kā fiziska persona nepārietu uz Luminor.

    Ezis
    12.02.2020 15:07

    Ar Citadeli nebija nekādu problēmu pirms gada, pat atveda līdz manām mājām un iedeva rokās. Tagad laikam sūta pa pastu un uz banku vispār lieki vairs nav jāiet.
    Te gan Luminor neko nav rakstījis par kartes saņemšanu, tikai par internetbanku.

    wils
    12.02.2020 15:11
    Reply to  Ezis

    Atjaunoto karti sūta uz mājām… par jaunu – nav datu

    Luminor
    13.02.2020 13:54
    Reply to  Ezis

    Luminor piegādā karti pa pastu, nekur nav jāiet un nekas papildus vairs nav jādara.

    Jaunais risinājums tiešām ir ļoti ērts un prasa maz laika – par visu vienojamies video sarunas laikā un tiklīdz līgums ir apstiprināts, pakalpojumi ir pieejami lietošanai.

    SS...
    12.02.2020 18:06

    Bija kādreiz uz klientiem orientēta Nordea banka. Tagad viss ir pretēji. Ka fiziskā persona tu šitam banku izstrādājumam vairs neesi vajadzīga. Tiklīdz nomaksāšu hipotēku, tā uz neredzēšanos !!?

    trel
    12.02.2020 20:38

    Vienīgais aktuālais šobrīd no šīs bankas varētu būt informācija par Apple pay ieviešanu.

    12.02.2020 21:02

    Prieks, ka Latvijas iedzīvotājiem attālinātā konta atvēršana Citadele Bankā ir pieejama jau vairāk nekā gadu un kopš 2019. gada 1. februāra jau vairāk nekā 13000 potenciālo klientu ir izmantojuši iespēju atvērt Citadeles kontu attālināti.
    Komentāros redzu vienu jautājumu, uz kuru nav atbildes – vai Citadele Banka kartes pa pastu sūta tikai atjaunošanas gadījumos, vai arī tad, kad karti izsniedzam. Vēlos apstiprināt, ka kopš pagājušā gada decembra mēs arī jauno klientu kartes nosūtam pa pastu, bet piekļuve Internetbankai un bankas mobīlajai aplikācijai ir uzreiz pēc konta atvēršanas.
    Ja ir vēl kādi jautājumi, droši vaicājiet! Būšu priecīgs Jums palīdzēt ar atbildēm.

    Mārtiņš Bērziņš
    E-biznesa daļas vadītājs
    Citadele Banka

    Janis Murnieks
    12.02.2020 23:42

    Hmm .
    Pirms aptuveni 2 gadiem , uz kādu laiku , kļuvu par BlueOrange bankas izstrādājuma klientu .
    Konta atvēršana , pieteikšan utt viss notika vai nu webā , vai sazvanoties .
    Karti uz manu darbavietu piegādāja bankas kurjers .

    Skābene
    13.02.2020 10:05

    Vispār jau tādam ierindas pilsonim nemaz nevajag Latvijas banku pakalpojumus. Tam pašam Revolut var kontu atvērt dažu minūšu laikā un ikdienas maksājumiem pietiek atliektiem galiem.
    Katrā ziņā LV banku komisijas par pakalpojumiem vienkārši iespārda!

    Kursors.lv
    13.02.2020 10:07
    Reply to  Skābene

    Nu es tik braši neņemtos visas oliņas salikt vienā Revolut groziņā. Pārāk daudz dzirdēts par atbalsta neesamību un labāk, lai algu skaita uz banku, kura valstī piedāvā kaut kādas nebūt atbalsta iespējas.

    rudzu rikas
    15.02.2020 22:23
    Reply to  Skābene

    Revolut u.c. ir forši. Jā, LV banku dažādās izmaksas ir lielas, tomēr lai lietotu Revolut u.c. kā pamata kontu (piem. regulārai algas saņemšanai)… tur jābūt lielai uzticībai no klienta puses, ka viss būs tip-top….
    Ja nu galīgi nepatīk LV bankas, tad var atvērt pamata kontu kādā no ES valstu bankām. Es esmu atradis 1 normālu variantu vienā no Īrijas bankām.

    Ainārs
    13.02.2020 10:17

    Diezgan nesaistīti, bet to gan es nevienam neieteiktu, attālināti vai nē, bet tik slikta pieredze kā ar Luminor nav bijusi ar nevienu banku. Knapi gadu es varēju viņus paciest. Un es neesmu nekāds prasīgais klients.

    Kursors.lv
    13.02.2020 13:30
    Reply to  Ainārs

    Pastāsti, kas par problēmām bija.

    Mārtiņš
    14.02.2020 19:31

    Uzsktatu, ka tā ir klientu maldināšana, copy/paste no luminor lapas:
    https://www.luminor.lv/lv/jaunumi-lidz-2017-10-01/tagad-klientiem-attalinata-nordea-norekinu-konta-atversana

    Nākamajā dienā, pēc zvana saņemšanas no bankas, klients var doties uz izvēlēto klientu apkalpošanas centru, lai tiktu identificēts klātienē un varētu parakstīt visus nepieciešamos dokumentus bankas pakalpojumu saņemšanai.

    Galvenā problēma ir smart-id, kā viņi to nepareizi sauc par “kontu”, to nav iespējams ne pārnest ne patstāvīgi piereģistrēt bankai jaunu. Sanāk iet uz banku stāvēt 2h rindā lai “sakārtotu” smart-id jautājumu.

    Luminor man teica, ka ar ID karti to varot izdarīt nenākot uz banku. Tam vajadzīgs ID karšu lasītājs. Iegādājos lasītāju, sainstalēju visu programmatūru, bet izrādās smart-id spraudnis nav pieejams uz linux.

    Daboju datoru ar windows, visu sainstalēju, izdevās piereģistrēt jaunu smart-id “kontu”, bet kā izrādās bankai tas nelīmējas kopā – tas ir cits “konts”. Un beidzas ar to pašu – jāiet uz banku. Tātad, Luminor mani maldināja. Uz banku negāju, mētājas kaut kur plauktā vecs telefons, kuru nevaru utilizēt.

    Izpētot situāciju, sapratu ka bankas nav vainīgas. Smart-id ir galvenā problēma, šis mazais cinītis reāli netiek galā ar tam uzticēto uzdevumu. Tā tehniskais atbalsts Latvijā ir zem katras kritikas – neiesaku ar viņiem komunicēt.

    digitalk
    14.02.2020 19:59
    Reply to  Mārtiņš

    tu te kaut ko fleitē anti-smart-id stilā.
    — kāpēc tu nevari utilizēt savu veco telefonu un kāds tam vispār sakars ar smart-id?
    — smart-id spraudnis uz kompja priekš kam, ja tas ir viedlāpstas apps?
    — eID kartei spraudņi pieejami uz win/mac/linux

    Mārtiņš
    15.02.2020 00:39
    Reply to  digitalk

    1. “konts” piesaistīts telefonam, var dabot smart-id izmantojot id karti uz jekuras citas iekrārtas, bet bankai tas neder, atzīst tikai veco “kontu”.

    2. smart-id spraudnis pārlūkam nepieciešams lai reģistrētu kontu. Nepietiek tikai ar id kartes spraudni. https://portal.smart-id.com/register/active un tas ir tikai windowsam.

    3. ar eID viss ir ok, un ar to nav nekādu problēmu, viss darbojas.

    digitalk
    15.02.2020 04:06
    Reply to  Mārtiņš

    1. ja banka neatļauj mainīt piesaisti uz citu Smart-ID, tad tā ir bankas vaina.

    2. lai pilnvērtīgi parakstītu dokumentus bankai un izveidotu pilno Smart-ID vajadzīgs eID spraudnis, nevis neeksistējošais Smart-ID spraudnis. tevis norādītajā lapā piedāvā instalēt EE, LV, LT ID kartes softus. norāde uz Igaunijas ID kartes spraudni automātiski parāda windows softa versiju visticamāk tāpēc, ka lapa tiek vērta no windows kompja (DigiDoc4 klienti eksistē arī mac/linux).

    tā ka tavs pēdējais apgalvojums “Izpētot situāciju, sapratu ka bankas nav vainīgas. Smart-id ir galvenā problēma” ir nepatiess.
    vainīga ir banka 1. punktā un starplika starp klaviatūru un krēslu 2. punktā.

    Mārtiņš
    15.02.2020 10:34
    Reply to  digitalk

    Jūs runājat blēņas. Diemžēl, vienīgais kā varat pārbaudīt to, ka saku patiesību – Jums pašam jāiegādājas ID karšu lasītājs un jāpamēģina :)

    digitalk
    15.02.2020 13:50
    Reply to  Mārtiņš

    īsti nav skaidrs, kur es runāju blēņas un ko es varu pārbaudīt. es pieinstalēju visas programmas un spraudņus no tevis dotā linka — tur ir tikai ID kartes softi un spraudnis «Token signing (use your eID smart card on the web)». ne vārda par Smart-ID pluginu, kurš pēc taviem vārdiem esot vajadzīgs.

    Mārtiņš
    15.02.2020 17:35
    Reply to  digitalk

    Mēģini ierakstīties vaI reģistrēties smart-id izmantojot eID karti. Nonāksi pie https://installer.id.ee/plugins/?lang=eng

    digitalk
    16.02.2020 01:05
    Reply to  Mārtiņš

    eID karte būs pēc nedēļas, tad pārbaudīšu.

    digitalk
    18.03.2020 20:57
    Reply to  digitalk

    nedēļa “ievilkās”, bet pārbaude apliecināja, ka kvalificētu Smart-ID elektronisko parakstu var piereģistrēt ar eID un jau pieminēto igauņu «Token signing» spraudni pāris minūšu laikā.

    tā ka nevajag Luminora problēmās un neiztaisnotajās rokās vainot Smart-ID.

    rudzu rikas
    15.02.2020 22:30

    Neredzu nevienu iemeslu, kāpēc vēlētos kļūt par Luminor klientu (neievērtējot pat jau daudz kur pieminēto bardaku, kas viņiem tur notiek pēc 2 banku apvienošanas). Salīdzinot LV banku piedāvājumos cenas/iespēju attiecību, Luminor jau nu galīgi nav pievilcīgs. Vienīgā lieta, kas viņiem tiešām ir laba – tā ir vienīgā banka LV, kas piedāvā izņemt no ATM asv dolārus (kas ir noderīgi, piemēram, plānojot ceļojumus). Lietojot pareizas ārvalstu kartes, tas ir, tādas bez konvertācijas uzcenojuma, var tikt pie dolāriem par godīgu apmaiņas kursu. Citadele diemžēl savus multivalūtu atm klusi likvidēja un citām bankām tādu nav vispār. LOL.

    Reklāma