Web Analytics
More
    Reklāma

    Citadele piedāvā ar selfiju izveidot bankas kontu un pieteikties maksājumu kartei

    Jaunākie raksti

    Kopš februāra banka Citadele Latvijā piedāvā jaunu veidu, kā kļūt par bankas klientu un saņemt X smart maksājumu karti, piesakoties pakalpojumam attālināti un neapmeklējot bankas filiāli. Tas iespējams ar viedtālruni, izmantojot Citadeles mobilo lietotni un nosūtot selfiju jeb pašbildi ar pases vai personas apliecības (ID kartes) attēlu. Citadele bija pirmā banka Baltijā, kas Latvijas iedzīvotājiem sāka piedāvāt šādu iespēju. Kopš gada sākuma jau vairāk nekā 10 000 klientu izmantoja iespēju atvērt bankas kontu attālināti – caur mājas lapu vai mobilo lietotni.

    Vladislavs Mironovs, Citadeles valdes loceklis: “Lepojamies, ka varam ikvienam sniegt iespēju saņemt modernus bankas pakalpojumus, neizejot no mājas. Ar šo pakalpojumu mēs pildām solījumu par inovācijām: ”No vizītes filiālē uz banku tavā kabatā”. Priecājamies, ka šo iespēju īpaši aktīvi izmantoja PNB Bankas klienti, tādejādi atvieglojot sev konta atvēršanu un valsts garantēto atlīdzību izmaksu saņemšanu.”

    ReklāmaAdvertisement

    Ar mobilo lietotni pieteikt bankā kontu un karti iespējams visu diennakti, un pieteikšanās process aizņems 5-7 minūtes. To var darīt jebkurā vietā, kur pieejami mobilie sakari un internets. Pieteikumā ir trīs vienkārši soļi: pirmkārt, lejupielādēt Citadeles mobilo lietotni “App Store” vai “GooglePlay”, otrkārt, uztaisīt pašbildi jeb selfiju un, treškārt, nofotografēt pasi vai ID karti, norādot informāciju par sevi.

    Klientam uz banku pēc tam nav jādodas, jo izgatavoto karti un dokumentus bankas darbinieks nogādā klientam personīgi, klienta izvēlētā laikā un vietā. Uzrādot ID karti, bankas darbinieks veiks klienta identifikāciju un izsniegs izgatavoto X smart maksājuma karti.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    itanium
    07.10.2019 16:18

    Kopš februāra, bet ziņa tikai tagad?
    Vai arī doma bija palielīties par 10k šīs iespējas izmantotājiem?

    Kursors.lv
    07.10.2019 16:20
    Reply to  itanium

    Uzsvars te laikam uz tiem 10 000. Bet nav brīnums, jo es pats par šādu iespēju uzzināju tikai tagad, kad par to atsūtīja preses relīzi. Tas gan joprojām nav tikpat ērti, kā, piemēram, Revolut, kur var kontu pilnībā izveidot attālināti, bet vismaz kaut kāds progress, jo nav jāiet pašam uz filiāli.

    asd
    07.10.2019 16:30

    biju viens no pirmajiem kadriem, kas izvēlējās šādi izveidot karti/kontu. Jautrākais sākās pēc pāris mēnešiem, kad brutāli uzspieda braukt uz to pašu filiāli (kur biju karti izņēmis) uzlikt parakstu uz gpdr vai līdzīga papīra, pamatojoties, ka sistēma jauna un nebija iedomājušies, ka tas būs vajadzīgs +
    kategoriski bija pret elektroniski parakstītu versiju, jo nav atbalsta. Protams, pa tiem pāris mēnešiem jau biju paspējis pārvākties un, lai tiktu uz konkrēto filiāli, nācās ņemt brīvu dienu!

    Kursors.lv
    07.10.2019 16:34
    Reply to  asd

    Paldies, ka padalījies ar savu pieredzi. Jāuzprasa bankai vai tagad nav šādi pekstiņi.

    Aigi
    07.10.2019 16:42

    Pēdējā rindkopa atbild uz šo jautājumu.

    07.10.2019 17:12

    Es izmantoju šo iespēju vasaras sākumā – ērti, bet ne tik ērti kā Revolut. Tāpat jāiet uz filiāli pēc kartes un jāparaksta līgumi turklāt man pēc dažiem mēnešiem bija jāiet atkārtoti, jo nesakārtotas procedūras dēļ bija atvērtas 2 interneta bankas. :D

    Artis
    07.10.2019 17:16

    Tieši par šo “Kiberšahs 2019” konferencē tika stāstīts/demonstrēts https://cert.lv/lv/2019/09/kiberdrosibas-konference-kibersahs-2019-runataji#Ulf_Lockmann (Video būšot nedaudz vēlāk), ka šāds autentifikācijas veids nav ko diži drošs…

    Kristiāns
    07.10.2019 17:57
    Reply to  Artis

    Beigu beigās taču pie Tevis ierodas “bankas darbinieks” , kas gan jau ne tikai prasa uzrādīt personas apliecinošu dokumentu, bet arī parakstīt ne vienu vien papīru.

    KasparsB
    07.10.2019 21:57
    Reply to  Kristiāns

    tas visdrīzāk ir dpd kurjers :D

    Eidzejs
    08.10.2019 14:38
    Reply to  KasparsB

    Es šo pakalpojumu izmantoju 11.2018. un sūdzību nav. Līguma un x kartes piegādi veic bankas darbinieks. Tas ne tikai pārliecinās par datu patiesumu, izsniedza visus dokumentus, bet arī sniedza īso apmācību mobilās lietotnes lietošanai.

    Artis
    08.10.2019 16:17
    Reply to  Eidzejs

    Tad es šeit neredzu kaut kādu īstu “remote” pakalpojumu vai kaut kādu dižu inovāciju. Tikai ērtums, ka man nav jāiet uz banku, bet banka nāk pie manis… viss pārējais pa vecam

    A kādēļ pakalpojums netiek sniegts izmantojot eidas eparaksts autentifikāciju?

    digitalk
    08.10.2019 20:41
    Reply to  Artis

    tu gadījumā neesi no delfi grupējuma #vissirslikti ?
    ja piedāvā pakalpojumu, tad tas nav drošs, ja tomēr tevi pārbauda, tad tas nav inovatīvs, ērtības ir fufelis un kāpēc nav eID paraksta…

    Muah
    08.10.2019 09:25
    Reply to  Artis

    Negribu piekrist, ka šāds autentifikācijas veids nav diži drošs. Drīzāk tā saucamais parastais, ar ierašanos filiālē un skricelējuma uzvikšanu uz papīra gabala, būtu definējams kā nedrošs mūsdienās.
    Attālinātās autentifikācijas gadījumā tev paliek vairāk pierādījumu, ka klients ir bijis. Lai gan noviltot var abus.

    Reklāma