web analytics

YouTube dubultās reklāmas atmaksājas – Alphabet ienākumi ir gigantiski

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...



Domāji, ka Google mātesuzņēmumus Alphabet Inc. aiz neko-darīt rāda tev pirms video divas reklāmas kopā? Taču nē! Alphabet Inc. izziņojuši savus YouTube ienākumus no reklāmu parādīšanas, kas 2019. gadā sastādīja 15.15 miljardus dolāru.

YouTube reklāmas pēdējo trīs 2019. gada mēnešu periodā vien ienesa gandrīz 5 miljardus dolāru.

Alphabet iepriekš no investoriem slēpa YouTube  reklāmu ieņēmumus, faktiski gan tika norādīts, ka pat Alphabet vadītājs Lerijs Peidžs (Larry Page) arī neredz atsevišķi izdalītus YouTube ienākumus, tātad tos nav jārāda investoriem un plašākai publikai.

2019. gada nogalē Google vadītājs Sundars Pičajs (Sundar Pichai) kļuva arī par māteskompānijas Alphabet vadītāju, šajā amatā nomainot Google līdzdibinātāju Leriju Peidžu. Pičajs nolēma, ka YouTube reklāmu spējas tomēr ir jāparāda investoriem. Tomēr investori par šādu peļņu nav apmierināti – vairāki investori pārdevuši savas Alphabet akcijas, jo iepriekš bija prognozēts, ka peļņas rādītāji būs augstāki.

2018. gadā YouTube ienākumi bija 11.16 miljardi dolāru, turklāt šajos aprēķinos netiek ņemti vērā ienākumi no YouTube Music un YouTube Premium abonēšanas maksām. Abi YouTube maksas servisi piesaistījuši 20 miljonus klientu visā pasaulē.

Avotsgizmodo

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars

Vispar, jaa Youtube ir agresiiva ir uz reklamam, ieklaujot jau 2 reklamas pec kartas. Taa, kaa tas man tiesha nozime krit uz nerviem. Un no kurienes vinji njem, ka an varetu intereset spelju reklamas, vai citadi sviesti, pat reizem polju valoda. Parsledzos uz Youtube Premium.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: