Domāji, ka Google mātesuzņēmumus Alphabet Inc. aiz neko-darīt rāda tev pirms video divas reklāmas kopā? Taču nē! Alphabet Inc. izziņojuši savus YouTube ienākumus no reklāmu parādīšanas, kas 2019. gadā sastādīja 15.15 miljardus dolāru.

YouTube reklāmas pēdējo trīs 2019. gada mēnešu periodā vien ienesa gandrīz 5 miljardus dolāru.

Reklāma

Alphabet iepriekš no investoriem slēpa YouTube  reklāmu ieņēmumus, faktiski gan tika norādīts, ka pat Alphabet vadītājs Lerijs Peidžs (Larry Page) arī neredz atsevišķi izdalītus YouTube ienākumus, tātad tos nav jārāda investoriem un plašākai publikai.

2019. gada nogalē Google vadītājs Sundars Pičajs (Sundar Pichai) kļuva arī par māteskompānijas Alphabet vadītāju, šajā amatā nomainot Google līdzdibinātāju Leriju Peidžu. Pičajs nolēma, ka YouTube reklāmu spējas tomēr ir jāparāda investoriem. Tomēr investori par šādu peļņu nav apmierināti – vairāki investori pārdevuši savas Alphabet akcijas, jo iepriekš bija prognozēts, ka peļņas rādītāji būs augstāki.

2018. gadā YouTube ienākumi bija 11.16 miljardi dolāru, turklāt šajos aprēķinos netiek ņemti vērā ienākumi no YouTube Music un YouTube Premium abonēšanas maksām. Abi YouTube maksas servisi piesaistījuši 20 miljonus klientu visā pasaulē.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars

Vispar, jaa Youtube ir agresiiva ir uz reklamam, ieklaujot jau 2 reklamas pec kartas. Taa, kaa tas man tiesha nozime krit uz nerviem. Un no kurienes vinji njem, ka an varetu intereset spelju reklamas, vai citadi sviesti, pat reizem polju valoda. Parsledzos uz Youtube Premium.