Lai paši sev atvieglotu ikdienas darbu un palīdzētu arī citiem uzņēmumiem efektīvāk izmantot Facebook reklāmas sniegtās iespējas, digitālā mārketinga aģentūra ground floor digital radījusi rīku, kas automātiski reklamē uzņēmuma Facebook lapā publicētos ierakstus. Izmantojot automatizācijas priekšrocības, jaunais serviss ļauj optimizēt ikdienas darbu un ietaupīt līdz pat 20 stundām mēnesī.

Idejas autoriem nepieciešamība pēc šāda rīka sākotnēji radās pašiem, jo, meklējot automatizācijas iespējas, izrādījās, ka pieejamie rīki ir vai nu pārāk dārgi, vai arī izstrādāti lielu aģentūru vajadzībām un pārāk komplicēti ikdienas lietošanai. Pēc konkurentu izpētes tika pieņemts lēmums šādu rīku radīt pašiem. Šobrīd jau ir pieejama AdYeet pirmā versija, kuru izmanto vairāki Latvijas uzņēmumi un arī ārvalstu interesenti.

Ivars Auce, projekta vadītājs: “Par šāda rīka izveidi spriedām jau ilgāku laiku, līdz 2019. gada vasaras sākumā nolēmām uzsākt šī projekta realizāciju. Plānošanas un izstrādes perioda pirmais posms ir noslēdzies un prieks, ka jau pirmie klienti izmanto sistēmu. Ceram, ka izdosies konkurēt arī pasaules līmenī. Apstāties katrā ziņā nedomājam un turpinām veikt uzlabojumus un ieviest jaunas iespējas, lai varētu būt noderīgi pēc iespējas vairāk uzņēmumiem.”

Servisa pamatā ir sistēma, kas regulāri pārbauda pievienoto Facebook lapu, lai noskaidrotu, vai tajā nav publicēti jauni ieraksti. Ja sistēma konstatē, ka ir publicēts jauns ieraksts, tas tiek pievienots lietotāja iepriekš izveidotai reklāmas kampaņai un reklamēts pēc kampaņas izveidošanas brīdī noteiktajiem parametriem. Ja vienlaicīgi tiek reklamēti vairāki ieraksti, iepriekš uzstādītais budžets tiek sadalīts uz šiem ierakstiem.

Īpaši noderīgs šis rīks būs uzņēmumiem, kas aktīvi nodarbojas ar satura radīšanu un reklamēšanu savās Facebook lapās un zina, ka tas mēneša griezumā aizņem pietiekoši daudz laika, lai būtu vērts to automatizēt. Tāpat ieguvēji būs arī pieredzējušāki speciālisti, kuri ierakstu reklāmas veido sarežģītākas, konkrētiem lietotāju segmentiem, piemēram, tieši uzņēmuma mājaslapas apmeklētājiem, jo tas ļauj izņemot šos uzdevumus no ikdienas darbu saraksta. Šādā veidā, atkarībā no ierakstu un kampaņu daudzuma, mēnesī iespējams ieekonomēt no 1 līdz 20 stundām darba uz katru Facebook lapu.

Lai sāktu darbu, nepieciešama vien Facebook lapa un reklāmas konts, kuram piesaistīts maksājumu līdzeklis. Reģistrācija notiek ar Facebook lietotāja profilu, pēc kā uzreiz var sākt veidot pirmo kampaņu. Visiem jaunajiem lietotājiem tiek piedāvāts divu nedēļu izmēģinājuma periods, kura laikā var izmantot visas rīka piedāvātās iespējas bez kartes pievienošanas, kas neuzliek nekādas saistības.

Adyeet ir 2019. gada septembrī atklāts serviss, kas optimizē ikdienas darbu ar Facebook lapu reklamēšanu un palīdz ietaupīt laiku, šo procesu optimizējot. Plašāk: adyeet.com

ground floor digital ir 2016. gadā dibināta digitālā mārketinga aģentūra, kas strādā ar vietējiem un ārvalstu partneriem veicinot atpazīstamību, veidojot pozitīvu uzņēmumu tēlu un uzlabojot pārdošanas rezultātus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
trel

Vienīgais interesantais reklāmu rīks ir reklāmu bloķēšanas rīks.

Kristaps Skutelis

Un kā mēs visi labi zinām, normāli cilvēki Kursorā reklāmas nebloķē.

Einis

Maldies!!!

Jānis Kauliņš

Tieši tā; šitos jāsit, kamēr vēl maziņi.