Turpinoties ārkārtas situācijai Ķīnā nopietnā koronavīrusa uzliesmojuma dēļ, elektroauto ražotājs Tesla saviem klientiem uz nenoteiktu laiku ļāvis izmantot tā veidoto ātrās uzlādes tīklu bez papildus maksas. Vakardien ziņojām arī par citiem elektronikas ražošanas gigantiem, kuri spiesti slēgt ražotnes karantīnas dēļ.
Šis ir solidarizēšanās solis šajā saspringtajā situācijā, kurā cilvēki baidās izmantot sabiedrisko transportu, kā arī pilsētu norobežošanas dēļ tieši degvielas uzpildes stacijas noteiktajā apgabalā ir pārtraukušas savu darbību, līdz ar to vienīgi elektroauto ir spējīgi uzlādēties un doties tālāk ceļā. Bezmaksas uzlāde un auto izmantošana nav kāds solis lai izskaustu vīrusu, bet kā sava veida drošības garants tiem, kuriem ir Teslas automašīna, kā arī kuri vēlas izbraukt no aktīvās slimības zonas.
Tesla ir veikusi līdzīgas darbības jau 2017. gadā un 2018. gadā dažādu dabaskatastrofu gadījumā ļaujot klientiem izmantot vēl lielāku daļu baterijas, kā arī ļaujot “uzpildīties” bez maksas, lai spētu izbēgt no nelaimēm. Noteikti jāatzīmē tieši tehnoloģiskā un programmatūras puse, ka noteiktā reģionā caur internetu iespējams veikt šādas manipulācijas automašīnā. Kā arī šādi gadījumi pierāda sava veida elektroauto pārākumu, kad tieši parastā degviela var nebūt pieejama.
Paziņojumu ķīniešu valodā klienti saņēmuši savas automašīnas ekrānā, jo bezmaksas uzlāde attiecas tieši uz Ķīnā esošajiem klientiem.
BREAKING: @teslacn is notifying #Tesla owners across China about first-ever temporary free supercharging during #coronavirus outbreak. @teslacn says it’d like to help owners get thru difficult time in a small way it can. I can’t think of any other OEMs more considerate than Tesla pic.twitter.com/o1mzD8yaCJ
— Ray4Tesla⚡️🚘☀️🔋 (@ray4tesla) January 28, 2020
Te gan ir maza nianse – Tesla auto īpašnieki parasti ir pietiekami turīgi, lai viņiem nebūtu jāsaspringst par nobrauktās elektrības cenu. Taču kā PR gājiens der.