web analytics

Teslas īpašniekiem problēmas ar klientu servisu un naudas atgriešanu

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...



Kompānija Tesla nonākusi sociālo tīklu cīņu epicentrā pēc pazīstamā statistiķa un rakstnieka Nasima Taleba (Nassim Taleb) ieraksta savā Twitter kontā, kurā viņš paudis neizpratni par to, ka nav iespējams atcelt un atgriezt naudu par programmatūras pirkumu, kurš veikts Teslas aplikācijā.

Elektroauto ražotājs, kurš 2020. gadā jau pārsniedzis Ford un General Motors kopējo vērtību, ir pazīstams ar ērtu iespēju mašīnu uzlabot vien pieslēdzot to internetam un ļaujot programmatūrai atjaunoties. Tādā veidā iespējams uzlabot mašīnas uzrāvienu, piemēram, nopērkot 2000 dolāru vērtu papildinājumu vai arī iegādāties Teslas radīto “pilno” autopilotu. Auto īpašnieka sieva nejauši konstatējusi, ka viņas automašīnai esot šī jaunā iespēja ieskrieties ātrāk, par ko viņa paziņojusi vīram, kurš gan bijis neizpratnē, jo neatceras, ka būtu iegādājies šādu iespēju.

Nasims kontaktējies ar Teslas klientu servisu, lai noskaidrotu, kā varēja rasties šāda situācija, ka bez īpašnieka ziņas noticis tik liels pirkums caur lietotni, kā arī vēlējies saņemt atpakaļ naudu. Taču pēc 8 dienu gaidīšanas saņemta negatīva atbilde, ka to nav iespējams izdarīt, jo principā nopirktie papildinājumi mašīnai tiek uzlikti neatgriezeniski. Tā nu klients ķēries pie Twitter izmantošanas un Īlona Maska iesaistes notikušajā, kurš formāli atbildējis, ka izskatīs šo lietu un nauda tiks atgriezta. Nasims gan nav vienīgais, kurš sūdzējies par šādu gadījumu. Pie vainas varētu būt it kā nejauša saspiešanās aplikācijā (angliski sarunvalodā to sauc par butt-dial), kas beidzas ar reālu pirkumu.

Ērtā funkcionalitāte uzlabot mašīnas jaudu un veiktspēju caur internetu liekas ļoti moderna, domājot par mūsdienu iespējām, taču reālā dzīve parāda, ka šādas iespējas var nest līdz lielas problēmas. Teslas klientu serviss šajā situācijā nav pierādījis sevi kā efektīvāko un laipnāko, noliedzot iespējamo naudas atgriešanu. Tiesa avotā minēts, ka patiesībā, lai veiktu pirkumu, nepieciešams izdarīt vismaz divus papildus soļus un apstiprināt pirkumu, līdz ar to nav 100% droši, ka tā tiešām bijusi nejaušība.

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
8 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Mārtiņš Vācietis

Citos avotos viņš apliecina,ka aplikācija bija atvērta tieši pie papildinājumu pirkšanas, kad viņš bez nobloķēšanas ielika telefonu kabatā! Principā nopirka un tad palika žēl naudas vai skats no otras puses – ceļ sev popularitāti tik no negatīvās puses!
https://thenextweb.com/cars/2020/01/16/accidental-tesla-butt-dial-upgrade-highlights-confusing-future-of-car-maintenance/

Janis

Labs klikbeits Henrij

Skābene

Labi ka pie mums ir tāds jēdziens kā distances līgums ar 14 dienu pārdomu termiņu!

Agris

Ne visam tas darbojas, škiet, piemēram, app storā varēja 15 minūšu laikā tikai aplikāciju atgriezt atpakaļ..

Kristaps Skutelis

Interesanti, cik dusmīgi būtu internetveikali, ja mēs Kursora testiem sāktu iegūt ierīces izmantojot šo 14 dienu termiņu? :)

Agris

Ja Tu norādītu, kur esi to iegādājies, gan jau pat priecātos :D

Kristaps Skutelis

Neesmu nemaz tik drošs. Veikalam pēc tam tie atvērtie produkti taču kaut kā jārealizē un tos vairs nevar pārdot par sākotnējo cenu.

Skābene

Meičuki diezgan bieži izmanto iespēju atgriest kleitas ar kurām ir iets uz teātri vai baļļuku. Galvenais lai prece tīra un ar nenorautām birkām.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: