Web Analytics
More
    Reklāma

    Teslas īpašniekiem problēmas ar klientu servisu un naudas atgriešanu

    Jaunākie raksti

    Kompānija Tesla nonākusi sociālo tīklu cīņu epicentrā pēc pazīstamā statistiķa un rakstnieka Nasima Taleba (Nassim Taleb) ieraksta savā Twitter kontā, kurā viņš paudis neizpratni par to, ka nav iespējams atcelt un atgriezt naudu par programmatūras pirkumu, kurš veikts Teslas aplikācijā.

    Elektroauto ražotājs, kurš 2020. gadā jau pārsniedzis Ford un General Motors kopējo vērtību, ir pazīstams ar ērtu iespēju mašīnu uzlabot vien pieslēdzot to internetam un ļaujot programmatūrai atjaunoties. Tādā veidā iespējams uzlabot mašīnas uzrāvienu, piemēram, nopērkot 2000 dolāru vērtu papildinājumu vai arī iegādāties Teslas radīto “pilno” autopilotu. Auto īpašnieka sieva nejauši konstatējusi, ka viņas automašīnai esot šī jaunā iespēja ieskrieties ātrāk, par ko viņa paziņojusi vīram, kurš gan bijis neizpratnē, jo neatceras, ka būtu iegādājies šādu iespēju.

    Nasims kontaktējies ar Teslas klientu servisu, lai noskaidrotu, kā varēja rasties šāda situācija, ka bez īpašnieka ziņas noticis tik liels pirkums caur lietotni, kā arī vēlējies saņemt atpakaļ naudu. Taču pēc 8 dienu gaidīšanas saņemta negatīva atbilde, ka to nav iespējams izdarīt, jo principā nopirktie papildinājumi mašīnai tiek uzlikti neatgriezeniski. Tā nu klients ķēries pie Twitter izmantošanas un Īlona Maska iesaistes notikušajā, kurš formāli atbildējis, ka izskatīs šo lietu un nauda tiks atgriezta. Nasims gan nav vienīgais, kurš sūdzējies par šādu gadījumu. Pie vainas varētu būt it kā nejauša saspiešanās aplikācijā (angliski sarunvalodā to sauc par butt-dial), kas beidzas ar reālu pirkumu.

    Ērtā funkcionalitāte uzlabot mašīnas jaudu un veiktspēju caur internetu liekas ļoti moderna, domājot par mūsdienu iespējām, taču reālā dzīve parāda, ka šādas iespējas var nest līdz lielas problēmas. Teslas klientu serviss šajā situācijā nav pierādījis sevi kā efektīvāko un laipnāko, noliedzot iespējamo naudas atgriešanu. Tiesa avotā minēts, ka patiesībā, lai veiktu pirkumu, nepieciešams izdarīt vismaz divus papildus soļus un apstiprināt pirkumu, līdz ar to nav 100% droši, ka tā tiešām bijusi nejaušība.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Mārtiņš Vācietis
    21.01.2020 12:28

    Citos avotos viņš apliecina,ka aplikācija bija atvērta tieši pie papildinājumu pirkšanas, kad viņš bez nobloķēšanas ielika telefonu kabatā! Principā nopirka un tad palika žēl naudas vai skats no otras puses – ceļ sev popularitāti tik no negatīvās puses!
    https://thenextweb.com/cars/2020/01/16/accidental-tesla-butt-dial-upgrade-highlights-confusing-future-of-car-maintenance/

    Janis
    21.01.2020 12:43

    Labs klikbeits Henrij

    Skābene
    21.01.2020 13:24

    Labi ka pie mums ir tāds jēdziens kā distances līgums ar 14 dienu pārdomu termiņu!

    Agris
    21.01.2020 13:40
    Reply to  Skābene

    Ne visam tas darbojas, škiet, piemēram, app storā varēja 15 minūšu laikā tikai aplikāciju atgriezt atpakaļ..

    Kursors.lv
    21.01.2020 14:41
    Reply to  Skābene

    Interesanti, cik dusmīgi būtu internetveikali, ja mēs Kursora testiem sāktu iegūt ierīces izmantojot šo 14 dienu termiņu? :)

    Agris
    21.01.2020 14:46

    Ja Tu norādītu, kur esi to iegādājies, gan jau pat priecātos :D

    Kursors.lv
    21.01.2020 15:15
    Reply to  Agris

    Neesmu nemaz tik drošs. Veikalam pēc tam tie atvērtie produkti taču kaut kā jārealizē un tos vairs nevar pārdot par sākotnējo cenu.

    Skābene
    21.01.2020 15:59

    Meičuki diezgan bieži izmanto iespēju atgriest kleitas ar kurām ir iets uz teātri vai baļļuku. Galvenais lai prece tīra un ar nenorautām birkām.

    Reklāma