Kopš tā prezentācijas 2008. gadā i10 ir kļuvis par Hyundai veiksmes stāstu Eiropas tirgū. Automobiļa ārējais korpuss atspoguļo tā moderno būtību, vienlaikus nodrošinot visaptveroši ērtu piekļuvi un komfortu, lai sniegtu atbalstu tās daudzveidīgajiem lietotājiem viņu ikdienas gaitās. Ar visplašāko drošības un savienojamības piedāvājumu savā klasē, jaunais i10 nodrošina pilnu paketi.

Salīdzinot ar tā priekšgājēju, jaunajam i10 ir uzlabotas proporcijas. Tā vizuālo veidolu uzlabo pazeminātais jumts (-20 mm) un paplatinātais korpuss (+20 mm). Jaunā i10 pazeminātā viduslīnija transportlīdzekļa priekšpusē (-11 mm) un aizmugurē (-13 mm) nodrošina vadītājiem labāku ceļa redzamību abās pusēs.

Jaunais i10 ir pieejams kā četrvietīgs vai piecvietīgs modelis. Pateicoties palielinātajai garenbāzei, automobiļa salonā ir vairāk vietas pasažieriem, un tā daudzpusīgais 252 litru bagāžas nodalījums ir viens no labākajiem, kas pieejams šajā segmentā. Savukārt durvju pacelšanas augstums ir pazemināts par 29 mm (salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli), kas vadītājiem atvieglo bagāžas iekraušanu bagāžas nodalījumā.

Dinamisks un stilīgs dizains

Pateicoties mīksto virsmu un izteiksmīgo līniju kontrastam, jaunajam i10 ir jauneklīgs, dinamisks un elegants dizains, kas izceļas A segmenta automobiļu vidū. Tā vizuālo veidolu uzlabo pazeminātais jumts un platāks korpuss, savukārt platais priekšējais režģis iezīmē tā sportisko raksturu. X formas C jumta statnis skaidri identificē automašīnu un izceļ tur izvietoto i10 logotipu.

Papildus 10 pieejamām eksterjera pamatkrāsām klientu pielāgošanas iespējas vēl vairāk paplašina divu jumta krāsu izvēle – melna vai sarkana, kas izceļ jaunā i10 rotaļīgo pusi. Pieejamās eksterjera krāsas ir Phantom Black, Polar White, Star Dust, Sleek Silver, Champion Blue, Tomato Red un Slate Blue. Trīs eksterjera krāsas ir jaunums: Dragon Red, Brass un Aqua Turqoise. Kopumā ir pieejamas 22 eksterjera krāsu kombinācijas.

Ar moderno stilu un praktiskajiem salona risinājumiem, kas neierobežo ne autovadītāju, ne pasažieru ērtības, tiek turpinātas iepriekšējās automobiļu paaudzes augsti novērtētās spējas līdzināties lielākiem segmenta automobiļiem. Viens no svarīgākajiem elementiem ir papildu platums, ko rada ventilācijas atveres, kas iestrādātas durvju apdarē, lai atbalstītu arhitektūras horizontālās struktūras. Lielais dekoratīvais panelis uz instrumentu paneļa, kas rotāts ar 3D šūnveida rakstu, piešķir vizuālu vērtību visam salonam.

Salons ir pieejams trīs krāsās: Obsidian Black, Brass Metal un Shale Grey.

Ērtums un klasē labākā savienojamība

Jaunas savienojamības funkcijas, tostarp Apple CarPlay un Android Auto, izvirza jauno i10 par līderi savā klasē. Tās ir integrētas krāsainā astoņu collu skārienekrānā, kas ir lielākais šajā segmentā un pieejams, izvēloties aprīkojuma līmeni Comfort. Ir pieejams arī bezvadu viedtālruņa lādētājs.

Klasē vadošie drošības līdzekļi

Jaunais i10 ir aprīkots ar jaunākajām Hyundai SmartSense aktīvās drošības un braukšanas palīgfunkcijām – visbagātīgāko drošības paketi savā klasē. Frontālās sadursmes brīdinājuma palīgsistēma (FCA) izmanto daudzfunkcionālu kameru, lai uztvertu ne tikai automobiļus, bet arī gājējus transportlīdzekļa priekšā. Tālo gaismu palīgsistēma (HBA) ir paredzēta automātiskai pārslēgšanai starp tālajām un tuvajām gaismām. Citas jaunajā i10 pieejamās drošības funkcijas ir: Joslas ieturēšanas palīgsistēma (LKA) un Vadītāja modrības brīdinājuma funkcija (DAA) (DAW). Jaunais i10 ir pieejams ar atpakaļskata kameru un stāvvietā novietošanas sensoriem.

Jaunais i10 ir aprīkots arī ar standarta eCall pakalpojumu, kas papildus manuālajai eCall pogai automātiski sazinās ar neatliekamās palīdzības dienestiem, ja ir noticis nopietnāks ceļu satiksmes negadījums, kā rezultātā tiek iedarbināti drošības spilvenu sensori.

Aizraujoša braukšanas veiktspēja

Jaunais i10 sākotnēji būs pieejams ar vienu benzīna motoru – 1,0 litru MPI, 3 cilindri, kas nodrošina 67 ZS jaudu un 96 Nm griezes momentu, kā arī maksimālo ātrumu 156 km/h. Motora degvielas patēriņš ir 5,1–5,3 l/100 km (kombinēts, WLTP) un CO2 izmeši ir 111–119 g/km (WLTP kombinētais). i10 ir pieejams ar piecu pārnesumu manuālo vai piecu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu (AMT).

Tukšgaitas Stop & Go (ISG) ir standarta aprīkojuma funkcija visiem automobiļiem, kas veicina zemāku degvielas patēriņu, zemāku CO2 izmešu līmeni un augstāku efektivitāti. Degvielas ietaupījums, lietojot ISG, ir īpaši izteikts, braucot pilsētas apstākļos, jo ISG automātiski izslēdz motoru, automobilim apstājoties.  Lai vēl vairāk uzlabotu aerodinamiku, automobiļa gaisa pretestības koeficients ir samazināts no 0,32 līdz 0,31.

Jaunais i10 ir aprīkots ar MacPherson statņu priekšējo balstiekārtu un stūres pastiprinātāju ar motora piedziņu (MDPS). Turklāt, nomainot aizmugurējo balstiekārtu un stūres sistēmu, ir uzlabojusies arī vadāmība. Aizmugurējā savienotā vērpstieņa ass (CTBA) profils ir mainīts no trīsstūra uz U formu, lai palielinātu stabilitāti transportlīdzekļa vadīšanas laikā. Stūres vērpstienis ir nostiprināts, lai pastiprinātu stūres reakciju (no 2,4 līdz 2,7 Nm/gr.), savukārt stūres mehānisma attiecība tagad ir ātrāka – 56,0 mm/apgr., salīdzinot ar iepriekšējo rādītāju – 53,5 mm/apgr.

Jauna apdare un sportiskāks dizains – iepazīstinām ar jauno i10 N Line

Hyundai iepazīstina arī ar jauno i10 N Line – ceturto Hyundai modeli, kas tiks aprīkots ar šo dinamisko aprīkojuma līmeni. Jaunajam i10 N Line ir ekskluzīvs 1,0 litru Turbo GDi motors, kas palielina braukšanas veiktspēju, kā arī virkne dizaina uzlabojumu. Šis jaunais modelis apvieno jaunā i10 dizainu ar N Line sportiskumu un attieksmi. Jaunais i10 N Line ir aprīkots ar ekskluzīvu 1,0 litra, 3 cilindru Turbo GDi ar 100 ZS jaudu un 172 Nm griezes momentu. Motors ir pieejams ar piecu pārnesumu manuālo pārnesumkārbu.

Tā eksterjera dizaina uzlabojumi ietver unikālus bamperus un režģi, kas piešķir tam dinamisku izskatu, ko iedvesmojusi Hyundai iesaistīšanās autosportā. Ekskluzīvie 16 collu vieglmetāla diski un LED dienas gaitas lukturi izceļ jaunā i10 N Line atšķirīgo dizainu un uzsver automašīnas sportiskumu.

Citas jaunā i10 N Line dizaina funkcijas ietver N Line emblēmu, i10 zīmi ar sarkanu fontu, kā arī aizsargplāksni un difuzoru. Klienti var izvēlēties arī kādu no sešām eksterjera krāsām, kuras var kombinēt ar divu toņu jumtu.

Salona dizains līdzinās sacīkšu automobiļu saloniem. Tas ir panākts, aprīkojot automobili ar N zīmola stūri un pārnesumu pārslēgšanas sviru, kā arī sarkaniem ventilācijas atveru gredzeniem un vieglmetāla pedāļiem. Tajā pašā laikā sportiskie sēdekļi nodrošina lielāku atbalstu uz sniegumu vērstai braukšanas precizitātei.

Jaunais i10 N Line Eiropā būs pieejams 2020. gada vasarā.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Kā būtu jāraksta realitātē: “Izteikta braukšanas nespēja Jaunais i10 sākotnēji būs pieejams ar vienu benzīna motoru – 1,0 litru MPI, 3 cilindri, kas knapi izmoka 67 ZS un nīkulīgu 96 Nm griezes momentu, kā arī no kalna un pa vējam labvēlīgos apstākļos attīsta ne vairāk kā 156 km/h. Motora degvielas patēriņš tikai sapņos būs 5,1–5,3 l/100 km (kombinēts, WLTP), bet realitātē nostāsies tuvāk 9 litriem un CO2 izmeši ir 111–119 g/km (WLTP kombinētais) ir tikai priekš CSDD un ceļa nodokļa. “

OMG

1,0 litru MPI hundai apzīmē atmosfērisko dzinēju, lai svētie apgrābstās kad kāds nevisai pieredzējis jaunulis nolems ar šitādu mopēdauto apdzīt fūri..

Kristaps Skutelis

Nevajag pārspīlēt. Normāli braucas šis mikroauto gan pilsētā, gan ārpus tās. Nedzīvojam Vācijā, kur vajag uz bāņiem lidot.

Skābene

Normāli viņš braucas tikai tam, kurš pārkāpj no žiguļa.
Ir bijusi slikta pieredze ar vienlitrīgu atmosfēras nomas Hyundai. Pret stāvāku kalnu tas auto reāli ģība nost un vidējais patēriņš turējās ap 12 litriem. Nekad mūžā vairs neņemšu nomā tādu auto.
Tādā ziņā Nissan 1,2 litru turbo motors ir normāli braucams, bet tur ir 85Kw pret 67zs. Praktiski 2x vairāk kumeļu.

Kristaps Skutelis

Iespējams, apvidos, kur ir kalni, šāds auto varētu būt ne pārāk ērti lietojams, taču plakanajā Latvijā tas ir okei. Tas nav auto ar ko ikdienā kapāt pa šosejām, bet es absolūti nepiekrītu stereotipam, ka ar šādu mikrobu nevar normāli braukt. Bullshit!

Artis

Sievai ir Renault Clio 2018. gada.
1.2 l motors, 60 zs, benzīns
Piekrītu Kristapam. Nav tik traki.
Jā, nav nekāds spridzeklis, bet pilsētā ir ļoti ok.
Patēriņš gan bēdīgs šādiem motoriem.
Normāli braucot zem 9 l var necerēt.