Tesla uzsākusi klientiem Eiropā izsūtīt programmatūras labojumus Model 3 modelim, lai pamatīgi paplucinātu Autopilot iespējas. Pēcāk sekos arī citi Tesla automašīnu modeļi, arī tie gandrīz pilnībā atvadīsies no Autopilot.

Tesla nākas pielāgoties Eiropas likumiem, kas arī ir iemesls vairāku Autopilot nianšu atslēgšanai vai pielāgošanai Eiropas normām.

Kas tieši izmainīsies Tesla īpašnieku ikdienā? Summon iespēja (Tesla automašīna spējīga pati pārvietoties, kad vadītājs neatrodas auto) darbosies tikai tad, ja auto vadītājs būs ne tālāk kā 6 metrus no auto. Internetā redzēti video, kur Tesla automašīnas pašas izbrauc no stāvvietas un pārbrauc pār ceļu, lai sasniegtu autovadītāja atrašanās vietu vismaz 30 vai 40 metru attālumā.

Tesla automašīnām arī tiks pielāgots apsteigšanas (joslas maiņa un atgriešanās sākotnējā joslā) laiks, manevrs nedrīkstēs pārsniegt piecas sekundes. Daudzviet tiek uzskatīts, ka piecas sekundes ir pārāk mazs laika sprīdis šādam manevram.

Lielākā izmaiņa Autopilot darbībā būs atgādinājums autovadītājam ik 15 sekundes uzlikt rokas uz stūres. Faktiski tas nozīmē Autopilot nāvi Eiropā līdz Tesla spēs pārliecināt Eiropu par savas tehnoloģijas ideālu darbību. Vai arī jāgaida likumu izmaiņas.

Reklāma

5
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
Mobo jūzerisLaurisKrotowKristaps SkutelisPēteris Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
Pēteris
Viesis
Pēteris

Man patīk teksts “ Lielākā izmaiņa Autopilot darbībā būs atgādinājums autovadītājam ik 15 sekundes uzlikt rokas uz stūres. Faktiski tas nozīmē Autopilot nāvi Eiropā līdz Tesla spēs pārliecināt Eiropu par savas tehnoloģijas ideālu darbību. Vai arī jāgaida likumu izmaiņas.” Eiropā cilvēki nav sapratuši Autopilot nozīmi. Autopilot nenozīmē ka tagad varēsi kā autovadītājs nekoncentrēties uz ceļu vai pat gulēt. Pašlaik Amerikā cīnās ar Tesla autovadītājiem, lai viņi koncentrētos uz ceļu nevis gulētu, jo kā Tesla apgalvo, tad Autopilot ir tikai opcija, kas palīdz autovadītājam turēties uz ceļa nevis pilnībā pārņem automašīnas vadību. Amerikā visu laiku notiek avārijas , kur iesasitītas Tesla… Read more »

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Tā vietā būtu labāk cīnījušies ar Teslu un lieguši uzņēmumam par autopilotu saukt tehnoloģiju kopumu, kas īsti nav autopilots.

Krotow
Viesis
Krotow

Tesla auto iebūvētā sistēma var saukties autopilots. Taču tā nav autonomās vadības sistēma. Autopilots nav autovadītāja aizvietotājs. Tas pēc būtības tikai saglabā noteiktu virzienu un ātrumu. Nav ko jaukt jēdzienus. Ar auto ir sarežģītāk kā ar lidmašīnām, jo daudz lielāka iespēja ar kaut ko saskrieties. Līdz īstai autonomai auto vadībai, kur tiešām varēs neskatīties uz ceļu, vēl ir kā līdz Mēnesim.

Lauris
Viesis
Lauris

Tātad pavisam tuvu- Mēness ir tuvākais no visiem debess ķermeņiem, esam uz tā bijuši, ir iežu paraugi, zinām par to relatīvi daudz…

Mobo jūzeris
Viesis
Mobo jūzeris

Pilnīgi pareizi Kristap, bet vismaz man tāda opcija nav vajadzīga, jo man pašam patīk grozīt “baranku”. Bet piemēram sastrēgumā, ja pats auto virzās uz priekšu, tas nemaz nebūtu slikti, tb, 0-30km/h