Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla Eiropā nāksies atslēgt vairākas būtiskas Autopilot iespējas

    Jaunākie raksti

    Tesla uzsākusi klientiem Eiropā izsūtīt programmatūras labojumus Model 3 modelim, lai pamatīgi paplucinātu Autopilot iespējas. Pēcāk sekos arī citi Tesla automašīnu modeļi, arī tie gandrīz pilnībā atvadīsies no Autopilot.

    Tesla nākas pielāgoties Eiropas likumiem, kas arī ir iemesls vairāku Autopilot nianšu atslēgšanai vai pielāgošanai Eiropas normām.

    Kas tieši izmainīsies Tesla īpašnieku ikdienā? Summon iespēja (Tesla automašīna spējīga pati pārvietoties, kad vadītājs neatrodas auto) darbosies tikai tad, ja auto vadītājs būs ne tālāk kā 6 metrus no auto. Internetā redzēti video, kur Tesla automašīnas pašas izbrauc no stāvvietas un pārbrauc pār ceļu, lai sasniegtu autovadītāja atrašanās vietu vismaz 30 vai 40 metru attālumā.

    Tesla automašīnām arī tiks pielāgots apsteigšanas (joslas maiņa un atgriešanās sākotnējā joslā) laiks, manevrs nedrīkstēs pārsniegt piecas sekundes. Daudzviet tiek uzskatīts, ka piecas sekundes ir pārāk mazs laika sprīdis šādam manevram.

    Lielākā izmaiņa Autopilot darbībā būs atgādinājums autovadītājam ik 15 sekundes uzlikt rokas uz stūres. Faktiski tas nozīmē Autopilot nāvi Eiropā līdz Tesla spēs pārliecināt Eiropu par savas tehnoloģijas ideālu darbību. Vai arī jāgaida likumu izmaiņas.

    Avotscnet
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Pēteris
    19.12.2019 19:10

    Man patīk teksts “ Lielākā izmaiņa Autopilot darbībā būs atgādinājums autovadītājam ik 15 sekundes uzlikt rokas uz stūres. Faktiski tas nozīmē Autopilot nāvi Eiropā līdz Tesla spēs pārliecināt Eiropu par savas tehnoloģijas ideālu darbību. Vai arī jāgaida likumu izmaiņas.” Eiropā cilvēki nav sapratuši Autopilot nozīmi. Autopilot nenozīmē ka tagad varēsi kā autovadītājs nekoncentrēties uz ceļu vai pat gulēt. Pašlaik Amerikā cīnās ar Tesla autovadītājiem, lai viņi koncentrētos uz ceļu nevis gulētu, jo kā Tesla apgalvo, tad Autopilot ir tikai opcija, kas palīdz autovadītājam turēties uz ceļa nevis pilnībā pārņem automašīnas vadību. Amerikā visu laiku notiek avārijas , kur iesasitītas Tesla automašīnas, jo autovadītāji domā, ka Autopilot opcija visu izdarīs viņu vietā, bet diemžēl dzīvē tā nenotiek…. Pat institūciju līmenī jau sāk cīnīties ar Tesla autovadītājiem liekot sodus, ja redzēs ka autovadītājs gulēs vai novērsīsies no ceļa darot citas lietas…

    Kursors.lv
    19.12.2019 19:55
    Reply to  Pēteris

    Tā vietā būtu labāk cīnījušies ar Teslu un lieguši uzņēmumam par autopilotu saukt tehnoloģiju kopumu, kas īsti nav autopilots.

    Krotow
    19.12.2019 23:01

    Tesla auto iebūvētā sistēma var saukties autopilots. Taču tā nav autonomās vadības sistēma. Autopilots nav autovadītāja aizvietotājs. Tas pēc būtības tikai saglabā noteiktu virzienu un ātrumu. Nav ko jaukt jēdzienus. Ar auto ir sarežģītāk kā ar lidmašīnām, jo daudz lielāka iespēja ar kaut ko saskrieties. Līdz īstai autonomai auto vadībai, kur tiešām varēs neskatīties uz ceļu, vēl ir kā līdz Mēnesim.

    Lauris
    20.12.2019 08:03
    Reply to  Krotow

    Tātad pavisam tuvu- Mēness ir tuvākais no visiem debess ķermeņiem, esam uz tā bijuši, ir iežu paraugi, zinām par to relatīvi daudz…

    Mobo jūzeris
    20.12.2019 11:10

    Pilnīgi pareizi Kristap, bet vismaz man tāda opcija nav vajadzīga, jo man pašam patīk grozīt “baranku”. Bet piemēram sastrēgumā, ja pats auto virzās uz priekšu, tas nemaz nebūtu slikti, tb, 0-30km/h

    Reklāma