Jau novembrī tika paziņots, ka Tesla atradusi vietu, kur būvēt savu Eiropas Gigafactory, kas jau nodēvēta par Gigafactory 4. Sagaidāms, ka Gigafactory 4 spēs gada laikā saražot 750 000 elektroauto, bet šādas izlaides, protams, netiks sasniegtas pirmajos Gigafactory darbības gados.

Tesla Eiropas Gigafactory plānots būvēt trīs etapos – sākotnēji Gigafactory 4 izlaides apjomi būs aptuveni 250 000 auto gadā, bet pēc trešās Gigafactory 4 kārtas pabeigšanas tikšot sasniegti 750 000 auto gadā. Te gan uzreiz jānorāda, ka šobrīd Tesla visā pasaulē saražo 360 000 auto gadā, tātad Eiropas Gigafactory tiek plānots kā milzu lēciens pat Tesla apjomiem.

Šobrīd arī ir zināms, ka Tesla Gigafactory 4 izlaides kapacitāti ierobežos ūdens pieejamība ražotnes tuvumā. Tiek uzskatīts, ka Gigafactory 4 ar šobrīd pieejamo ūdens daudzumu spēs saražot 250 000 auto, bet papildu apjomiem nāksies izbūvēt jaunu ūdensapgādi.

Novembra vidū Īlons Masks paziņoja, ka Tesla nākamā Gigafactory rūpnīca tiks būvētā Berlīnes tuvumā. Maska paziņojums izskanējis Golden Steering Wheel balvu pasniegšanas laikā. Gigafactory nosaukums cēlies no Tesla milzu akumulatoru ražotnes Nevadas štatā. No Gigafactory akumulatori tiek sūtīti uz Kaliforniju, kur tos iemontē automašīnās. Gigafactory 2 atrodas Ņujorkas štatā, kamēr Gigafactory 3 ir Ķīnā. Gigafactory 3 ražo ne tikai akumulatorus, bet arī saliek Tesla automašīnas.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN

Ļoti labi, citādi friči prot ražot labus auto, taču ne tik labus elektro auto.

Asaris

Cena tāpat būs kosmoss. Jācer ka nākotnē būs Model 2, ko varbūt varētu atļauties daļa no pārējiem 95% iedzīvotāju.

Andris

Gigafactory 2 – NY štatā, tiešām ?
Cerams, EU nebūs kārtējā nodokļu naudas krāpšana:
https://www.vanityfair.com/news/2019/08/how-elon-musk-gambled-tesla-to-save-solarcity