Porsche paziņojis, ka strādā pie elektroauto, kuru darbinās veseli četri elektrodzinēji. Porsche Taycan modeli darbina tikai divi elektrodzinēji. Četru elektrodzinēju izmantošana netiek plānota, lai uzlabotu Porsche automašīnu ātrumu, tā vietā Porsche veido gandrīz par unikālu dēvējamu piedziņu, kas spēs bez aiztures reaģēt uz ceļa apstākļiem.
Porsche norāda, ka četru elektrodzinēju izmantošana būtiski uzlabos automašīnu vadāmību un saķeri. Jaunā četru elektrodzinēju piedziņas sistēma sākotnēji nonāks lielāka izmēra SUV, tādējādi smagai un augstai elektriskai automašīnai nodrošinot gandrīz sporta automašīnas veiklību līkumos.
Porsche šobrīd apgalvo, ka četru elektrodzinēju piedziņas sistēmas darbība būs iespējama arī bez papildu sensoru uzstādīšanas. Visu četru elektrodzinēju darbību un riteņu saķeri kontrolēs programmatūra, nodrošinot jaudu tieši tiem riteņiem, kur tā ir nepieciešama. Programmatūra spēs reaģēt uz autovadītāja darbībām un ceļa seguma īpatnībām sekundes tūkstošdaļu laikā.
Porsche četru elektrodzinēju piedziņas sistēma jau testēta divas ziemas pēc kārtas.
Porsche pagaidām nav paziņojis, kurš tieši elektroauto pirmais tiks pie četru elektrodzinēju piedziņas. Izstrādes stadijā ir Porsche Macan elektroauto, bet tas varētu būt pārāk lēts, lai Porsche piedāvātu uzlabotu piedziņu Macan kā pirmajam savam auto modelim.
Kā teica nelaiķis pasniedzējs Šneps, dzinēji gana lopus, automobīļiem ir motors.
Šnepam ar bij’ problēmas ar latviešu valodu?
4 motori sniegs vislabāko 4×4 risinājumu un nevajadzēs salonā pauguru kardānam. :D
Pirmo reizi lasu ka Porsche auto var būt lēts :D
Macan ir 60k cenu kategorijā, turpat kur Volvo XC90
Nuja, ja auto cena nav ar 6 cipariem rakstāma, tad tas nav īstais krutuma līmenis un čomi izsmies :P