Sākot no šodienas, Volkswagen Latvijā sācis nākamās paaudzes elektriskā automobiļa e-up! iepriekšpārdošanu. Tagad iespējams iegādāties šo uzticamo un kompakto, bet vienlaikus četrām personām pilnībā piemēroto automobili, kas nodrošina braukšanas distanci līdz 260 kilometriem (WLTP), investējot vien aptuveni 20 000 eiro. Ar jauno e-up! Volkswagen plāno demokratizēt elektromobilitāti, tajā pat laikā rūpējoties par apkārtējo vidi. Pateicoties uzlabotiem akumulatoriem un palielinātai nobraukšanas distancei, e-up! ir lieliski piemērots ikdienas mobilitātei. Turklāt Volkswagen akumulatoriem tiek nodrošināta astoņu gadu vai 160 000 kilometru garantija. Pirmie automobiļi klientiem Latvijā tiks piegādāti 2020. gada februāra sākumā.
Jaunajam Volkswagen e-up! ir vairākas konkurētspējas priekšrocības, un viena no tām noteikti ir uzlabotie akumulatori – tiem ir divreiz lielāka enerģijas kapacitāte, tādējādi ar pilnu akumulatoru automobiļa nobraucamā distance reālos braukšanas apstākļos (WLTP) ir palielināta līdz pat 260 kilometriem. Paredzamais enerģijas patēriņš ir 12,7 kWh/100 km, kas nozīmē, ka jaunais e-up! ir ideāli piemērots, lai ikdienā pārvietotos pilsētā. Vien nieka 60 minūtēs ar līdzstrāvu (DC) iespējams uzlādēt akumulatoru līdz 80% ar 40 kW jaudu. Turklāt jaunajam e-up! ir divi lādēšanas režīmi – tūlītēja lādēšana un laika aiztures lādēšana. Lādēšanu iespējams pārvaldīt ar uzlādes pogu centrālajā konsolē, kā arī sākt un apturēt ar viedtālruni, izmantojot standarta Maps + more aplikāciju. Šo aplikāciju iespējams arī izmantot, lai e-up! pārvaldītu standarta aprīkojumā pieejamo gaisa kondicioniera sistēmu.
e-up! ir ļoti dinamisks, pateicoties tā zemajam smaguma centram, jo akumulatori ir iestrādāti automobiļa grīdā. Tādējādi šis automobilis ir ne tikai gudra izvēle, bet braukšana ar to sagādā patiesu prieku. Turklāt tas ir arī visai jaudīgs, jo 61 kW elektromotors nodrošina maksimālo jaudu, līdzko automobilis uzsāk kustību. Tādējādi e-up! no 0 līdz 100 km/h paātrinās vien nieka 11,9 sekundēs. Šī modeļa maksimālais ātrums ir 130 km/h.
Modeļa standarta aprīkojums ietver automātisku gaisa kondicioniera sistēmu, Composition phone radio sistēmu ar Bluetooth savienojumu saskarni, Maps + more izklaides sistēmu, kā arī joslas saglabāšanas sistēmu Lane Assist. Sistēma Lane Assist no 60km/h liela ātruma spēj noteikt, vai automobilis nejauši izbrauc no savas joslas. Automātiski koriģējot stūri, tā palīdz vadītājam nepamest braukšanas joslu. Dažādas e-up! stila versijas nodrošinās vēl vairāk funkciju un papildu personalizēšanas iespējas, tostarp jumtu un sānu spoguļu apdari kontrastējoši melnā krāsā.
e-up! zemā cena tiek panākta ar ietaupījumu, ko nodrošina lielais ražošanas apjoms. Volkswagen plāno piedāvāt krietni vairāk elektrisko automobiļu nekā līdz šim.
260km “reindžs” ir kautkā nenopietni .
Un 160k km garantija ? Tas ir pēc 3 gadiem viss slikti ?
Standarta garantija šādiem auto un arī range tādam mikrobam ir ļoti labs.
Kad būs pieejami dvīņi no Škada un Seat?
Neesmu drošs, ka Latvijā būs. Līdz šim taču oficiāli te nav tirgoti šādi mazauto.
No drošiem avotiem zinu, ka Škodai Latvijā piedāvājumā būs CITIGOe iV.
Latvijā vieglā auto vidējais nobraukums ir ap 13K km gadā.
Laikam braucu vairāk , kā vidusmēra tautietis :)
Zinot tavus maršrutus.. 😂
Gada nobraukumu, ļai skatās pats pircējs pēc savām nepieciešamībām. Bet drīzāk katrs lai skatās kā konkrētais auto var nodrošināt katra vajadzības ikdienā. Braukšanai uz darbu un atpakaļ mājās, šāds auto derētu, bet ne lai pārvietotos piemēram no Rīgas uz Liepāju. Saprotams, ka var palādēties pa ceļam, bet piedodiet,kurš gan grib tērēt veselu dienu braucienam tepat uz Liepāju vienā virzienā.
Uz Liepāju jau nebūtu tik traki, ļaunākajā gadījumā pa ceļam 10 – 15 min jāpalādē. Švakāk, ja nonākot galā nav pieejama lēnā uzlāde.
Tikai pilsētniekam vai tikai no Mārupes uz Rīgu u.tml. derēs. Ja uz vienu pusi jābrauc 100+ km, tad gan jāgaida ID.3.
Jā, eUP ir tīrasiņu pilsētas auto.
Nieka 11.9 s līdz sotakam…
Pilsētā tam nav nozīmes, tur vairāk noder naska ieskriešanās līdz 50km/h un ar to šāds mikroauto tiks galā OK. Būs jātestē, kad Latvijā atceļos demo auto.
Tad jau ar 1.0 tsi 8,9 s līdz sotakam laikam skaitās virskaņas ātrumā :D
Un nez kāpēc vw mājaslapā cena 23 368 Eur nevis 20000