Reklāma

Gaidāma Half-Life virtuālās realitātes spēle (bet negaidi Half-Life 3)

Jaunākie raksti

Latviešu 3D fotonikas un optisko risinājumu uzņēmums “Lightspace Technologies” piesaistījis 800 000 eiro

Latviešu uzņēmumi jau daudzkārt pierādījuši, ka, ja ir vēlme, pacietība un labvēlīgi apstākļi, iespējams izlolot patiesi veiksmīgus uzņēmumus, arī...

Apple iPhone 13 apskats – nekas īsti jau nav mainījies, bet tomēr…

Vēl viens gads riņķī, un Apple atkal ir izlaidis atjauninātu un uzlabotu uzņēmuma galveno produktu - iPhone viedtālruni. Apple...

“Tele2” pieslēgumu skaits pārsniedzis 1 miljonu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu,...

Kopējais Tet grupas apgrozījums šogad audzis par 7%, eksports – par 37%

Šī gada deviņos mēnešos Tet grupas kopējais apgrozījums sasniedzis 174,6 miljonus eiro, augot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Luminor uzņēmumiem turpmāk atvērs norēķinu kontus attālināti

Turpinot bankas pakalpojumu digitalizāciju un pielāgošanos ārkārtējās situācijas apstākļiem, sākot ar šī gada oktobri uzņēmēji varēs atvērt Luminor jaunu...

Kopš spēles Half-Life iznākšanas pagājis 21 gads, kopš Half-Life 2 – vairāk nekā 15 gadi. Un Half-Life fani visus šos 15 gadus ir gaidījuši spēles trešo daļu, bet izskatās, ka pie tās tik ātri vis netiksim.

Sagaidāms, ka jau rīt tiks izziņota spēle ar nosaukumu Half-Life: Alyx, šo spēli darbībā parādīs 12. decembrī, bet Half-Life: Alyx iznākšana gaidāma nākamā gada martā. Half-Life: Alyx būs virtuālās realitātes spēle, bet par to sīkāk šobrīd nekas nav zināms.

Tiek baumots, ka Half-Life: Alyx būs nevis Half-Life trešā daļa, bet gan Half-Life 2 daļas ievads (angļu – prequel).

 

Šobrīd Half-Life fani lēš, ka spēles virtuālās realitātes versijai var būt tikai divi scenāriji – Half-Life: Alyx kļūs par virtuālās realitātes spēļu atspēriena punktu vai arī spēle būs pilnīga izgāšanās.

Avotstwitter
Reklāma

17 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
17 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kāds var pakomentēt īsumā, kāpēc HL3 vēl nav izdots jau tik ilgu laiku un visticamāk arī netiks? Par spīti tam, ka teju katrā komūnā, kur apgrozās geimeri tiek runāts, cik HL3 ļoti gaida.
Ja jau filmu industrija ražo vairākus atvasinājumus no filmām, kuras jau ir bijušas un pamanās vēl kārtīgi nopelnīt, tad nesaprotu, kādēļ ar HL nav izdarīts tas pats, ja ne kvalitatīvs grāvējs.

Gan jau kāds suns sēž uz siena kaudzes un nevar vienoties par autortiesību atlīdzību! :)

Seems legit

> Ja jau filmu industrija ražo vairākus atvasinājumus no filmām,

Cik daudz veiksmīgas 3. sērijas / atvasinājumus filmu industrijā var nosaukt?
Lielākoties tie nav visai izdevušies – neattaisno (fanu) cerības / ekspektācijas, ieguldītos līdzekļus, līdz pat tam, ka “nogalina” konkrēto zīmolu utt..

Ar HL3 varētu būt līdzīgi – Valve tik ilgi ir marinējusies, ka tagad pēc ~15 gadiem, lai neizgāztos, spēlei būtu jābūt fenomenālai.
Nu un tad priekš kam tādu risku uzņemties (neatkauties pēc tam vēl nākošos 15 gadus no naidīgiem komentāriem internetā), ja var turpināt vārtīties naudā no Steam..

Tam var piekrist. Pēc tik ilga pārtraukuma HL3 vismaz nav jāsabojā oriģinālā ideja. Lai nesanāk kā ar Duke Nukem Forever, ko marinēja 15 gadus un rezultāts bija konsoliska rakstura pusmēsls.

Par Half Life 3 ir jauks teikums iekš Half Life Alyx spēli. Nenorakstat vēl to spēli un ja saka ka Half Life alyx ir viena no labākajām spēlēm kāda ir tad pagaidat vēl Half Life 3 :D :D :D :D

PC gaming industrija ir sarūkošs tirgus. Priekš tāda veidot jaunus un dārgus produktus, ja kompānijai ir stabilus ienākumus ģenerējoši, ir liels risks.
Tāpēc tiek meklēti citi virzieni – šis pats VR. Par HL3 kā jaunu “pilnmetrāžas” PC spēli, domāju, var aizmirst uz visiem laikiem.

> “PC gaming industrija ir sarūkošs tirgus.”

No kurienes šis ir izrauts? Ir kādi cipari, statistika?

https://www.gamingscan.com/gaming-statistics/#pc-gaming rāda pilnīgi ko citu..

https://www.wepc.com/news/video-game-statistics/ grafiks Platforms. Redzam ienākumu sadalījumu pa platformām un PC rūk jau 5. gadu.

Nu tā ir platformu % tirgus daļa – loģiski ka mobile aug (uz kā fona sarūk gan PC gan konsoles), bet tas nenozīmē, ka tirgus/apjoms samazinās citiem.
Tā ir tikai konkrētās statistikas vizuālās prezentācijas īpatnība.

Tevis norādītajā resursā:

“PC gaming industry was estimated to be worth 28.04 billion U.S. dollars in 2017 and is expected to reach 33.6 billion by 2020.”

šī banši stila gaudošana par mirstošo PC geimingu pamatā no konsolistu puses ir dzirdama jau gadus 15, bet tas PC kā nemirst, tā nemirst. tā vietā aizvien krāšņāki grafikā un geimplejā gabali nāk ārā, kur konsolistiem atliek tik siekaloties.

Ai nu beidz te kā tāds mazs nenobriedis tīnis salīdzināt P ar P, katram savi trūkumi un labumi, šoreiz galīgi ne par to stāsts un diskusija novecoja neilgi pēc Livonijas laika.

ne jau PC industrija apgalvoja, ka mirst. diskusija ir turpinājums šai te vecajai gaudošanai, jo tad bija tie paši argumenti par tirgus neesamību, kritumu, strupceļu un ko tik vēl ne. tā ka piever žaunu, ja vēsturi šiem BS spriedelējumiem neatceries.

Aha, un gļaināki. Khem, RDR2 :)

Pieļauju šim lēmumam pamatā ir Valve interese par VR tehnoloģijas naķotni, ne ik daudz iespēja veiksmīgi pārdot makslimāli lielu daudzumu produkta. Nekomentēšu apgalvojumu, ka PC gaming tigus sarūk, bet gan apgalvošu, ka pašlaik VR ir pavisam niecīga daļa no tā un Valve mērķis ir to lielākā vai mazākā mērā labot. Vai šis būs ‘killer app’ precedents – redzēsim

Kam ražot HL3 ja var kārtīgi nopelnīt ar skiniem un čestiem spēlēs ? :D

Reklāma
Reklāma
Reklāma