Reklāma

Mercedes paziņo par elektrificētu G-klases auto

Jaunākie raksti

Apple HomePod mini viedā skaļruņa apskats – ierīce, kas pagaidām buksē

Mana pirmā pieredze ar viedajiem balss asistentiem sākās 2020. gada sākumā, neilgi pēc tam, kad biju pievienojies Kursors komandai....

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #416 (06.05.2021)

6. maija radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Samsung Galaxy S8 turpmāk vairs nesaņems atjauninājumus

Samsung Galaxy S8 sērijas viedtālruņi ir vieni no pirmajiem Android modeļiem, kas varēja paļauties uz ilgiem drošības ielāpiem, bet...

Dienasgaismu ieraudzījusi Donalda Trampa “sociālo mediju platforma”

Marta beigās ziņojām, ka Donaldam Trampam varētu būt pašam sava sociālo mediju platforma, kas tiktu palaista tuvāko pāris mēnešu...

ASUS Zenfone 8 izziņošana gaidāma 12. maijā

Sagaidāms, ka jau 12. maijā ASUS izziņos Zenfone 8 sērijas viedtālruņus. Pagaidām vēl nav zināms, vai tiešām ASUS nodēvēs...

Iepriekšējā nedēļā tika paziņota informācija par jaunu Teslas modeli – pikapu, tā arī Mercedes-Benz boss nācis klajā ar paziņojumu par to, ka mūsu platuma grādos zināmais G-klases apvidnieks tiks pie savas elektro versijas un pievienosies Štutgartes kompānijas elektriskajai sērijai, kuru nosaukumi sākas ar EQ. Elli nu oficiāli var uzskatīt par aizsalušu!

Kā atzīmējis Daimler vadītājs Olu Kalleniuss savā Twitter kontā, tad bijušas domas pat par šī modeļa ražošanas pārtraukšanu, taču nu šim masīvajam Gelandewagen atvēlēta nozīmīga vieta elektroauto ķēdē tieši Daimler sakarā. Un tas būšot pēdējais no kura kompānija atteiksies, tādējādi turpinot savu ceļu uz vismaz 10 modeļu elektroauto piedāvājumu līdz 2022. gadam.

Netiek sniegta plašāka informācija par tehnisko specifikāciju, taču būs interesanti to novērtēt, kad tā parādīsies, jo šobrīd mašīna jau sver 2,5 tonnas un tai noteikti būtu jāsver vairāk vien uz bateriju rēķina. Tas būs izaicinājums ražotājam, lai sabalansētu jaudu, svaru un pieejamo nobraukuma distanci.

Šobrīd ir iespēja iepazīties ar vienu G-klases elektrificēto piemēru, kurš pieder pašam Arnoldam Švarcenegeram un ticis pārveidots pateicoties kompānijai Kreisel. Šī modifikācija daļēji bijusi kā pilotprojekts, par iespējamo apvidnieka elektrifikāciju, braukājot ar to pa Kalifornijas apgabalu Ārnija gadījumā. Šis elektroauto spējīgs nobraukt 300 km un sasniegt maksimālo ātrumu 183 km/h, kas ir visai atzīstams rezultāts priekš tādas “kastes”.

Reklāma

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: