Reklāma

Chrome tomēr tiks pie visai agresīva iebūvēta reklāmu bloķēšanas rīka

Jaunākie raksti

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

“Baltcom” iegādājas “Microlines” un nostiprina pozīcijas Latvijas austrumu reģionā

Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” ir paplašinājis savu darbību Latvijas austrumu reģionā, noslēdzot darījumu par telekomunikāciju uzņēmumu grupas “Microlines” iegādi. “Microlines”...

Vēl šogad gaidāmi salokāmie viedtālruņi no Oppo un Huawei

Parasti decembrī vairs netiek izziņoti lieli viedtālruņu jaunumi, bet šogad tiek gaidīts, ka Oppo un Huawei varētu vēl izziņot...

Pirmo reizi pēdējo gadu laikā samazinājušies cilvēku tēriņi “melnās piektdienas” atlaižu laikā

Ienākusi pirmā informācija par to, cik daudz naudas šī gada "melnās piektdienas" (angliski Black Friday) iepirkšanās bumā ir tērējuši...

Google paziņojusi, ka top jauns reklāmu bloķēšanas rīks Chrome tīmekļa pārlūkam, kas rūpēsies arī par Chrome pārlūka bēdīgi slaveno resursu rijību. Google uzskata, ka Chrome resursu prasībās daļēji vainojamas reklāmas.

Chrome izstrādātāju komanda šobrīd aktīvi darbojas pie reklāmu bloķēšanas rīka, kas centīsies novērst datoru darbību bremzējošo reklāmu ielādi. Šobrīd ir nosprausti pamata parametri reklāmām, kas tiks bloķētas. Chrome bloķēs tās reklāmas, kas kopumā noslogo procesoru (vienu procesora pavedienu) ilgāk par 60 sekundēm vai arī 30 sekunžu periodā noslogo procesoru ilgāk par 15 sekundēm. Tāpat tiks bloķētas reklāmas, kas sver vairāk par 4 MB. Chrome aizstās bloķēto reklāmu logus ar paziņojumu, ka Chrome šo saturu ir novākusi.

Reklāmu bloķēšanas rīks pie stabilās Chrome versijas izmantotājiem nonāks tuvāko mēnešu laikā. Šobrīd to var izmēģināt Chrome Canary lietotāji.

Protams, Google ļoti paļaujas uz reklāmu ienestajām naudām, tāpēc reklāmu bloķēšana Chrome pārlūkā nekad nebūs dikti agresīvai un pilnīga. Google jau šobrīd eksperimentē arī ar trešo pušu tā dēvēto cookies bloķēšanu, kas jau šobrīd pilnībā aktivizēta Firefox pārlūkā.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars
01.11.2019 13:25

Es domaju, ka vispar Google ir loti nekauniga attieciba uz reklamam. Nerunajot par mekleshanas rika ieklautam reklamam, gan youtube, kas kluvusas garakas un nevis viena bet divas reklamas jau ieklautas pirms video satura kas interesee. Ka ari Chrome Android versija vispar liegums pievienot plugin reklamu blokjeshanai. EU komisijai vajadzetu piespiest mainiit.

geksis
02.11.2019 08:47

” Tāpat tiks bloķētas reklāmas, kas sver vairāk par 4 MB”
Gribētos jau būt naivam un cerēt, ka līdz ar to tiks bloķētas arī visas reklāmas youtoube

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: