Tirgus analītiķi ziņo, ka Fitbit spējis gada pirmajā pusē sasniegt visai augstus viedierīču piegādes apjomus, piekāpjoties tikai Apple Ziemeļamerikas tirgū. Fitbit tur ieņem 24.1% no kopējā fitnesa aproču un viedo pulksteņu tirgus, turklāt Fitbit piegāžu apjomi pret iepriekšējo gadu kāpuši par 18%.

Izklausās labi? Tā gluži nav, jo Fitbit akciju cena kopš 2015. gada nokritusi par 90%, Fitbit nespēj konkurēt ar lētāko Xiaomi un Huawei fitnesa aproču piedāvājumu, kā arī viedpulksteņu tirgū vēl arvien dominē Apple un Samsung produkti.

Šobrīd tiek baumots, ka investīciju banka, kura Fitbit ņēmis aizdevumus, vēlas, lai viedo pulksteņu ražotājs izskatītu vairākus pārdošanas piedāvājumus. Tiek lēsts, ka viens no pretendentiem varētu būt Google. Arī par Google plāniem veidot viedpulksteņus tiek runāts jau vairākus gadus, bet tā arī Pixel pulksteņi nav pie pircējiem nonākuši.

Pagaidām nav zināms, vai abi uzņēmumi vispār uzsāks sarunas. Google strādā pie Wear OS, bet nevienu pašu veidotu pulksteni no Google neesam redzējuši. Vēl šajā gadā Google investēja viedo pulksteņu ražotājā Fossil 40 miljonus dolāru.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments