Ar jauno e-up! modeli Volkswagen padara elektrisko mobilitāti pieejamu ikvienam. Pamata cena būs zemāka nekā iepriekšējam modelim – Baltijas valstīs e-up! sākumcena būs zem 20 000 eiro. Pateicoties jaunai akumulatoru sistēmai, e-up! nobraukšanas distance tagad palielināta gandrīz divreiz – līdz 260 kilometriem (WLTP). Svarīgi uzsvērt, ka, neskatoties uz tā kompaktajiem izmēriem, e-up! ir pilntiesīgs automobilis četriem braucējiem. Tas piedāvā viedo mobilitāti un braukšanu bez kaitīgajiem izmešiem ikvienam.
Jaunie akumulatoru elementi ar ievērojami lielāku energokapacitāti palielina nobraukšanas distanci. Konkrētāk, akumulatoru jaudas kapacitāte palielināta no 18,7 kWh līdz 32,3 kWh. Tādējādi automobiļa nobraukšanas distance reālos braukšanas apstākļos ir palielināta līdz pat 260 kilometriem (WLTP). Paredzamais enerģijas patēriņš ir 12,7 kWh/100 km, kas nozīmē, ka jaunais e-up! ir ideāli piemērots gandrīz visiem ikdienas braucienu veidiem pilsētās – gan uzņēmumu, gan privātajām vajadzībām. Arī akumulatoru uzlādes laiks ir īss – nepieciešamas vien 60 minūtes, lai ar līdzstrāvu (DC) akumulatoru uzlādētu līdz 80%, lādējot ar 40 kW jaudu. Turklāt uzlādes procesu iespējams iepriekš ieplānot, uzsākt vai apturēt, izmantojot aplikāciju viedtālrunī. Ar aplikācijas palīdzību arī var attālināti pārvaldīt standarta aprīkojumā pieejamo gaisa kondicioniera sistēmu.
e-up! veiksmīgi apvieno videi draudzīgu un jautru braukšanu. No vienas puses tas panākts pateicoties zemam gravitācijas centram, jo akumulators ir iestrādāts automobiļa grīdā. Otrs faktors ir maksimālais griezes moments, ko nodrošina 61 kW elektrodzinējs, līdzko automobilis uzsāk kustību. Tādējādi e-up! no 0 līdz 100 km/h paātrinās vien nieka 11,9 sekundēs. Šī modeļa maksimālais ātrums ir 130 km/h.
e-up! zemā cena tiek panākta ar ietaupījumu, ko nodrošina lielais ražošanas apjoms. Volkswagen plāno piedāvāt krietni vairāk elektrisko automobiļu nekā līdz šim. Prognozes liecina, ka piecu durvju e-up! ražošanas apjoms arī tiks būtiski palielināts, salīdzinot ar iepriekšējā modeļa ražošanas rādītājiem. Modeļa standarta aprīkojums ietver automātisku gaisa kondicioniera sistēmu, Composition phone radio sistēmu ar Bluetooth savienojumu saskarni, Maps + more kā pieslēgšanās staciju un daudzfunkciju aplikāciju, joslas saglabāšanas sistēmu Lane Assist un uzglabāšanas komplekts – divas regulējama bagāžas nodalījuma grīdas, bagāžas nodalījuma pārsegs. Dažādas e-up! versijas nodrošinās vēl vairāk funkciju un papildu personalizēšanas iespējas.
Visiem Volkswagen akumulatoriem ir astoņu gadu vai 160 000 kilometru garantiju.
oi, pamanīju ciparu. zem 20K.
tas jau reāla cena.
Tīri intereses pēc – cik izmaksātu benzīna versija ar līdzvērtīgu komplektāciju?
Ja strādā Rīgas centrā un izmanto pagaidām pieejamo bezmaksas stāvvietu piedāvājumu no RS, varbūt nesanāk nemaz tik daudz piemaksāt par elektro.
Vacijā no 10750 eur. Līdzīgu gan jau nevar pielasīt. vai ja var, tad cena jau pie 15k eur
Maksimālais ātrums- 130km/h… Uz darbu laikā var arī nepaspēt :)
Tev daarbs Viļņā?
tur ar 260 km aķīti arī nepietiks. nepaspēsi līd 140 km/h posmam pat tikt…
Blēžu kantoris Volkswagen atkal cenšas muļķiem acis aizmālēt, gan jau atradīsies naivie vācu auto nekvalitātes upuri.
Jess, beidzot elektroauto ar ļoti pievilcīgu cenu un pieņemamu range, kas man absolūti derētu pilsētā dzīvojot. Ja šajā auto varēs iestūķēt divus bērnu beņķus, principā nevar nepirkt.
Kārtējais volkswagen kroplītis, gan jau atkodīsies un aprūsēs pa fikso.
Lai nu kas rūsētu, bet ne jau VW. Nezinu kāda tev pieredze, bet man ir 99. gada 4ais golfiņš un vienīgais, kas izdarīts ir nomainīti spārni, jo uz arkām bija uzmetusies rūsa. Pārējais autiņš teh. apskatē skrien cauri ar 0 pie korozijas.
Ja jau arkas mainīji, tad nebūs melots par rūsu! 🤣
Neapgalvoju, ka viss ir slikti (nav bijusi nekāda pieredze ar VW), bet šādi argumenti ir tik pat savdabīgi, kā preses relizē minētie, proti – “Lai nu kas rūsētu, bet ne jau VW” un tad “nomainīti spārni, jo uz arkām bija uzmetusies rūsa”, savukārt relīzē – “e-up! zemā cena tiek panākta ar ietaupījumu, ko nodrošina lielais ražošanas apjoms” .. tas ir kā? Vēl nav zināmi tirgošanas rādītāji (bet ja nu neviens nepērk dēļ lētas plastmasas un plika metāla paneļiem iekšpusē?) un ir jau “liels ražošanas apjoms”?
Ir auto līdz 2000. gadam un ir auto pēc 2000. gada..
Forši, ka elektro auto kļūst pieejami, tad jau patiesība vien būs, ka 3-5 gadu laikā tie būs visiem pieejami. Jautājums kā Pasaule risinās mūžīgo elektrības patēriņa pieaugumu – bitcoini, elektro auto.. Kas tālāk? Elektro lidmašīnas, kuģi?
> Kas tālāk? Elektro lidmašīnas, kuģi?
Cik zinu liela daļa (lielo) kuģu faktiski ir elektriski, proti, dīzeļģenerators, bet dzinējs ir elektrisks .. (cik zinu ir arī kaut kādi prāmji, kas ir pilnībā elektriski (ar baterijām), tikai tur tie attālumi ir diezgan mazi, dāņiem bija kaut kādi kas ~5km kursēja ( https://en.wikipedia.org/wiki/MF_Tycho_Brahe ))
Elektriskās lidmašīnas un kuģi top – palasi ziņas.
Pagājušā gadsimta 90tos vēl bija ok, bet tagad viss ir pakaļā, pirmkārt birst viss (mārketings 3-5gadi mūžš) un tad arī parādās rūsas pleķi.
Tāds īstens pilsētas auto ko var lādēt arī darbā, ja tur ir pie kā pieslēgties. Vispār nav slikti. Tiem, kuriem jābrauc arī ārpus pilsētas, baterija visticamāk būs par mazu, jo WLTP kilometri reālajā dzīvē ir kā ķīniešu P.M.P.O. vati. Man atpakaļceļam tiešām nepietiks.
Kad būs apskatāms un nopērkams?
Kas ar baterijām, ir normāla termoregulācija?
“Tādējādi e-up! no 0 līdz 100 km/h paātrinās vien nieka 11,9 sekundēs.”
Kopš kura laika 12 sekundes līdz 100 ir nieks?!
Civilajām ikdienas mašīnām tas ir okei.
Priekš kam elektroauto tikpat liels ātrumkloķis kā manuālajai kārbai, PRIEKŠ KAM????
“Ručka” jau ar iespaidīga :)
lai muskuļu atmiņu nečakarētu un cilvēks, kas pārsēžas no parasta auto, justos “kā mājās”.
Jo šis auto nav būvēts kā elektroauto. Iekšdedzes dzinēja vietā ielikts elektriskais. Lai taupītu naudu ir mainīts pēc iespējas mazāk.