Reklāma

Adidas paraksta līgumu ar spēlīšu straumētāju Ninja

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Viens no pasaulē populārākajiem datorspēļu dzenātājiem un tīmeklī straumētājiem Tyler Blevins jeb Ninja ieguvis vēl vienu milzīgu līgumu ar pazīstamo sporta apavu, apģērbu un citu aksesuāru zīmolu Adidas. Iepriekš Ninja ieguva līgumu ar Microsoft Mixer spēļu straumēšanas platformu, pilnībā atsakoties no iepriekš izmantotā Twitch.

Adidas un Ninja darījuma nianses un līguma summa nav zināmi. Adidas uzsver, ka turpmāk gaidāmi Adidas produkti, ka palīdzēs spēlīšu entuziastiem un e-sportistiem kļūt labākiem.

Tiek uzskatīts, ka Ninja saņem aptuveni vienu miljonu dolāru gadā par to, lai viņš straumētu spēles Apex Legends spēlēšanu. Viņam ir arī sava rotaļlietu sērija, kā arī minētie līgumi ar Mixer un Adidas.

Spēlīšu straumēšana nav nekāds vieglais darbiņš – pats Ninja intervijās izteicies, ka katru dienu straumē aptuveni 12 stundas, un kamēr neesi superzvaigzne, nevari atļauties pārstāt spēlīšu straumēšanu pat uz dažām stundām. Katra dīkstāves stunda nozīmē 200 – 300 zaudētus abonentus.

14 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
14 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
oppo
28.08.2019 19:00

“spēlīšu”. autoram kaut kāds naids pret datorspēlēm?

Astro
29.08.2019 08:43
Reply to  oppo

Kkā nemanīju…

digitalk
29.08.2019 09:59
Reply to  Astro

ir spēles, spēlītes un rotaļlietas, un šo vārdu emocionālā nokrāsa mainās no lietošanas konteksta.

Taisniba
29.08.2019 14:33
Reply to  oppo

Tas pats izpaužas rakstos par Apple, neprofisionālisms lien ārā :)

digitalk
29.08.2019 15:38
Reply to  Taisniba

sarkasms ≠ «neprofisionālisms» ;-P

444
02.09.2019 16:40
Reply to  digitalk

Te var pastrīdēties

Kursors.lv
29.08.2019 17:07
Reply to  Taisniba

Nu, kas atkal nav labi?

KKTK
28.08.2019 23:10

Adidas sāks ražot pamperus treņuškās – lūk kā “palīdzēs spēlīšu entuziastiem un e-sportistiem”.

Astro
29.08.2019 08:41
Reply to  KKTK

Kas ir pamperi?

digitalk
29.08.2019 10:04
Reply to  Astro

kseroksu zini? nu nemaz nav līdzīgs… (c) pārfrāzēta anekdote

KKTK
30.08.2019 09:56
Reply to  digitalk

Pampers ir labākie autiņbiksīšu ražotāji, tāpat kā adidas ir labākie sporta ekipējuma ražotāji. Win-Win

fake
29.08.2019 10:57
Reply to  KKTK

Pēc gada kursors pats slavēs Adidas jaunās e-league peles :)

Uldons
30.08.2019 09:41

Vienīgais “blogs” Latvijā, kurš *clickbaito*.
Šoreiz tracinot Ninja fanus un gamerus – iepriekš puikam esot matos *zaļonka*, tagad spēlītes.

Tik pat labi Skutelim ir sarūsējusi galva un viņa testdevlab pilda testiņus

Kursors.lv
30.08.2019 10:23
Reply to  Uldons

Tver pasauli vieglāk ;)

Reklāma