web analytics

Liepājā notiks IT risinājumu ideju konkurss “CultHack Hackathon”

Jaunākie raksti

Facebook piedāvā lietotni BARS, kura ikvienam ļauj būt par reperi

Mūsdienu lietotņu pielietojumam nav robežu, jo Facebook testa režīmā ir palaidusi lietotni BARS, kura ikvienam uz brīdi ļauj izmēģināt...

“Twitter” nāk klajā ar “Super Followers” funkciju, kas ļaus gūt ienākumus no sekotājiem

"Twitter" ir izziņojis divas jaunas funkcijas, kuras kaut kad varētu papildināt vietnes satura sniegtās iespējas. Pirmā no tām ir...

“Ford Mustang Mach-E” sevi lieliski apliecina uz Vācijas autobāņiem

Elektroauto ekspluatācijā pagaidām ir divas ļoti nopietnas problēmas, kas ievērojami ierobežo šo mašīnu lietošanas ērtumu - liels ātrums un,...

Atlikto testu dēļ “Virgin Galactic” kosmosa tūrismu varētu uzsākt vien 2022. gada sākumā

Izskatās, ka kosmosa kompānijai "Virgin Galactic" ar gatavošanos kosmosa tūrisma uzsākšanai pagalam neveicas. Jau decembrī, kad motora aizdedzes kļūmes...

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...



Lai sniegtu iespēju radošiem, inovatīvi domājošiem un uzņēmīgiem cilvēkiem radīt jaunas biznesa idejas, biedrība “WindHackers” sadarbībā ar Liepājas pilsētas pašvaldību no 20. – 22. septembrim rīkos IT ideju konkursu “CultHack Hackathon”.

“Liepāja ir lieliska vieta jaunām un inovatīvām idejām, jo pilsēta vienkopus piedāvā tādu vidi, kas pilnīgi dabiski rosina radīt. Liepāja jau līdz šim sevi pierādījusi kā lielisku kultūras, izklaides un tūrisma nozares notikumu norises vietu, tāpēc uzdevums radīt jaunus un sabiedrībai noderīgus IT risinājums kultūras, izklaides un tūrisma nozares stiprināšanai dalībniekiem būs liels izaicinājums,” atzina “CultHack Hackathon” organizators Kārlis Skuja.

“CultHack Hackathon” mērķis ir 48 stundu laikā radīt jaunas, inovatīvas IT idejas tūrisma, izklaides un kultūras jomās, izvērtēt idejas biznesa modeļa potenciālu un veidot starpdisciplināras komandas, kas spēs tās realizēt. Šī pasākuma mērķauditorija ir IT, dizaina, uzņēmējdarbības un komunikācijas jomas studenti, Start-up vides dalībnieki, kultūras, izklaides un tūrisma jomas eksperti, uzņēmēji un investori.

“CultHack Hackathon” atbalsta Liepājas pilsētas pašvaldība, “Botwiser”, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, “Tiamo grupa”, “Swedbank”, “LatBAN”, “Froont”, “Dienas bizness”, “Tele2”, ”Sociālo tīklu māja”, “Art Hotel Roma”, “Law Office Spridzāns”, “Madara Cosmetics”, “Coworking Liepāja”, “Dirty Deal Audio”, “Digital Freedom Festival”, SIA “Metālmeistars”, “Toode Rada”, “Usales.lv”, IT Waffle meetup, Kultūras Informācijas Sistēmu Centrs, Latvijas Universitāte, Augstkola Turība, SIA “InCopy”, SIA “WindCut”, kā arī projekta Nr.1.1.1.3/18/A/004 “Kurzemes Inovāciju Granti Studentiem” jeb KInGS sadarbības partneri.

Uzvarētājiem būs iespēja iegūt vērtīgas balvas, kas palīdzēs turpināt darbu pie idejas pēc hakatona beigām.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Digglet

Man jau liekas, ka tas būs lohatrons.
Ideju izteicēji saņems planšeti vai mobilo, savukārt idejas realizētājs miljonos vērtējamu peļņu.

Kristaps Skutelis

Kas tev liedz realizēt savu ideju?

Karlis Skuja

Te var palasīt par reāliem hakatonos radušos ideju veiksmes stāstiem: https://www.hackerearth.com/blog/developers/6-hackathon-ideas-turned-million-dollar-startups/

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: