Web Analytics
More
    Reklāma

    28% ēdienu piegādātāju ir pagaršojuši tavus frī vai no ramen nočiepuši olu

    Jaunākie raksti

    Restaurant Business Magazine raksta par ēdienu piegādes ēnas pusēm. Veikta 1518 klientu un 500 piegādātāju aptauja, kurā atklājušās pāris interesantas šī piegādes biznesa nianses.

    21% klientu izrādījuši satraukumu par piegādes darbinieku vēlmi pa ceļam panašķoties ar kliņģera rozīnēm, bet tas ir nieks, jo uztraukumam tiešām ir pamats. 28% piegādes veicēju atzīst, ka nav spējuši noturēties un paknakstījušies gar piegādājamo ēdienu. 54% piegādes veicēju norādījuši, ka ļoti bieži ēdiena smarža ir vilinoša.

    Reklāma

    85% klientu uzskata, ka restorāniem un kafejnīcām būtu jānodrošina iepakojums, kurā piegādātājs nemaz tik vienkārši nevarētu savu ēstkāri un citas kāres remdināt.

    Situāciju, kad piegādātājs pagaršo pie burgera klāt pievienotos frī kartupeļus, klienti aprakstīja kā ļoti nepieņemamu (skalā no 0 “nekas jau nenotiks” līdz 10 “absolūti nepieņemami” vidēji bija 8.4 punkti).

    Labu apetīti!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    khe
    29.07.2019 14:42

    Ja vēl aptaujātu ēdienu gatavotājus, tad rezultāts būtu vēl šokējošāks :D

    digitalk
    29.07.2019 16:13

    nav tāda ramen, tāpat kā rolton vai deširak — ir nūdeles.

    itanium
    29.07.2019 16:26
    Reply to  digitalk

    Kas Tev nav? Ramen ir japāņu ēdiens (jā, ne tikai nūdeles!), Rolltons ir ātri pagatavojamo nūdeļu ražotājs/pakotājs/brends.

    digitalk
    29.07.2019 17:57
    Reply to  itanium

    ramen ir (ķīniešu) nūdeles, kas tiek pasniegtas buljonā ar papildus piedevām. var, protams, lietot šo nosaukumu, bet tas izskatās tik pat pompozi, kā ēstūža ēdienkartē kartupeļu biezeņa vietā rakstīt purée de pommes.

    Jānis
    29.07.2019 16:35

    Ja pareizi atceros, tad tokyo city viņi līmē speciālas uzlīmes, bet nevienam citam “restorānam” neatceros, ka būtu kaut kas līdzīgs, kur pārsvarā visi ir woltā.
    Ļoti brīnos, kāpēc neviens nepiekopj tādu praksi, nav jau tā ka tā uzlīme kaut ko baigi maksātu.

    sashaav
    29.07.2019 17:03
    Reply to  Jānis

    Tāpēc ka šāds Wolt ir sociāls projekts, lai studenti un melnīgsnējie kurjeri arī būtu paēduši

    KKTK
    29.07.2019 17:45
    Reply to  Jānis

    Kāpēc jāpiesārņo daba ar nevajadzīgām uzlīmēm?

    digitalk
    29.07.2019 18:02
    Reply to  KKTK

    drošibas uzlīmes ne velti eksistē. tas palīdz pret ļaunprātīgu produkta bojāšanu.

    Skābene
    30.07.2019 16:14
    Reply to  digitalk

    Un kas traucē atlīmēt un pa jaunu uzlīmēt!?

    Jānis
    31.07.2019 08:35
    Reply to  Skābene

    Tas ka to uzlīmi otro reizi neuzlīmēsi.

    Dzonijs
    29.07.2019 18:26

    Ne tikai zog piegādātāji ēdienu, bet arī pieliek klāt. Vienreiz manā pasūtītājā kebabā baltā mērce garšoja pēc spermas. Šausmas!

    SS...
    29.07.2019 20:32
    Reply to  Dzonijs

    Pēc mineta vajag izskalot muti !

    Ruksis
    30.07.2019 11:15
    Reply to  SS...

    Paldies, ka dalies ar pieredzi. Profiņiem vienmēr kāds triks azotē.

    digitalk
    30.07.2019 13:06
    Reply to  Ruksis

    gribi no amatieriem pāriet uz pro?

    Reklāma