No vakardienas Swedbank klientiem pieejama jaunā mobilā lietotne, kas piedāvā intuitīvu dizainu un daudzas funkcijas, tostarp biometrijas datu izmantošanu, zibmaksājumus un Android lietotājiem arī iespēju norēķināties ar viedtālruni, iztiekot bez ierastās maksājumu kartes. Vienlaikus labas ziņas arī Garmin viedpulksteņu un Fitbit aproču īpašniekiem – arī šīs viedierīces, kuras atbalsta bezkontakta norēķinu funkciju, tagad var izmantot, lai iepirktos.
Lietotnē Swedbank klientiem būs pieejamas jaunas maksājumu iespējas – zibmaksājumi un mobilie bezkontakta maksājumi. Zibmaksājumi ļauj lietotājiem veikt ātrus pārskaitījumus ne tikai starp Swedbank klientiem, bet arī citām bankām, kas atbalsta zibmaksājumus. Savukārt mobilie bezkontakta maksājumi ļauj maksāt par pirkumiem ar Android viedtālruni, neizmantojot fizisko maksājumu karti. Swedbank lēš, ka, ieviešot jauno lietotni, jau šovasar Latvijā šādi varēs norēķināties vairāk nekā 300 000 klientu.
Swedbank jaunajā lietotnē integrēta arī biometriskā autentifikācija. Tas ļauj lietotājam pievienoties lietotnei vai apstiprināt maksājumus, izmantojot savus biometriskos datus, tas ir, pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas tehnoloģiju. Tāpat klienti varēs pāriet no lietotnes uz internetbankas pilno versiju bez papildu identificēšanās.
Ja viedierīcē lietotņu atjaunošanās notiek automātiski, nekas papildus nav jādara un jaunā Swedbank lietotne viedierīcē atjaunosies mēneša ietvaros. Jaunās lietotnes atjaunošanās notiks pakāpeniski – sākot no šodienas līdz augusta vidum.
Swedbank klientiem visā Baltijā nodrošina iespēju veikalos, kioskos un citviet norēķināties ar Fitbit vai Garmin viedtālruni vai aproci, kas atbalsta Fitbit Pay un Garmin Pay. Praktiski tas nozīmē, ka tagad, dodoties skrējienā vai velo izbraukumā, mājās var atstāt ne vien maku, bet arī mobilo tālruni.
Fitbit un Garmin izmanto NFC (near-field communication) tehnoloģiju. Lietotājam vienkārši jāpieskaras bezkontaktu maksājumu terminālim ar viedierīci, lai veiktu maksājumu. Klienti varēs maksāt ar saviem viedpulksteņiem visur, kur tiek pieņemti bezkontakta karšu maksājumi, maksimālā maksājuma summa būs tāda pati kā kartei.
Āboliem atkal neiet! :)
Nu kā tad neiet? Ar Revolut un Monese kartēm jau kādu īsu laiciņu iet: https://kursors.lv/2019/06/26/apple-pay-oficiali-pieejams-latvija/
1.Ar pliku swedbank aplikāciju neiet! Apple pay un swedbank app ir 2 dažādas lietas.
2. Un Revolutam ar SEB mastercard top up man vismaz nav izdevies palaist. Ar Swed un Citadeles kartēm viss strādā.
Piedod, bet ņemties ar papildus kartēm un servisiem, lai izdarītu elementāras lietas – priekškam?
Ja man ir Swedbank karte un Swedbank bez papildus priboriem piedāvā Androīdam veikt bezkontaktu maksājumus, bet Apple nepiedāvā, tad Apple ir zaudētājos.
Man, piemēram, nav interese taisīt kaut kādas papildus kartes, lai iegūtu šādu funkcionalitāti. Šai funkcionalitātei būtu jābūt vienkārši pieejamai. Gan jau ar laiku būs.
Zaudētājos ir Swedbank nevis apple, kas nejēdz uztaisīt elementāru integrāciju ar apple pay.
Jā, jā pasaki to kafejnīcā, kad gribēsi maksāt par savu burgeri ar savu ābolu un paliksi ar garu degunu! :)
Gan jau uztaisīs arī priekš āboliem, tik būs kāds gadiņš jāpagaida. Citadelei arī kāds laiks pagāja, kamēr spēja piedāvāt maksājumus abām frontēm.
Neba nu integrācijā ir problēma. Cik es saprotu, jautājums ir par šādas sadarbības nosacījumiem. Nav tā, ka Apple ir labdarības organizācija, kuras galvenā misija ir nest tehnoloģiju apgaismību pār mūsu galvām tāpat vien.
samsung pay…
Pilnīga vilšanās, lai lietotu Garmin Pay, vajag jauno lietotni, a jaunā lietotne ir kā tāds nāvīgais dārgums, kuru dabūt visi nevar. Nav lietotnes nav verifikācijas. Swedbanka šmebbanka
Tu gribi teikt, ka ir cita aplikācija, nevis tā, kas swedbank lapā zem Google Play ikonas?
Es gribu teikt, ka verifikācija strādā tikai caur jauno swedbank app, kurai rollout ir pakāpenisks un mani nav sasniedzis, rezultātā es nevaru noverificēt kartes pievienošanu.
Jap, izskatās, ka swedinieki ir pasteigušies ar preses relīzi.
Verifikācijas kods atnāk uz internetbankas saziņas vietu. Vakar visu verificēju un izmēģināju… Strādā.
FitBit pay ir diezgan nice, bet diezgan paliels čakars uzlikt(no FitBit puses, ne no Swedbank), jo FitBitā ir kaudze ar bugiem.
Tad cik saprotu vienkārši atjaunināt caur Google Play nevar?
Var. Ja nav ieslēgta automātiskā atjaunināšana, tad pašam jāiet uz google play, lai atjauninātu manuāli.
tie, kas jau iepriekš izmantoja bezkontakta maksājumus testa režīmā “swedbank 2019” varēs dzēst ārā pēc atjauninājumu saņemšanas.
Sveiki, kā var piereģistrēt Swedbank karti fitbit pay’am? Man joprojām uzstādot rāda, ka šo banku neatbalsta, un nekas neizdodas. Vai kādam ir izdevies?
Viss bija diezgan straight forward, Varbūt fitbit apps nav atjaunots, piereģistrēju savu karti diezgan viegli
GarminPay/vecā SWEDBANK aplikācija/viss vienkārši. Gaidīju šo jau kopš novembra. Esmu apmierināts.
Ja problēmas ar saslēgšanos, tad pagūglējat swedbank lapu, tur ir abiem pulksteņiem manuāļi. Lai izdodas!