Tīmeklī parādījušās sūdzības, ka Samsung Galaxy S10 un Galaxy S10+ viedtālruņu atjauninājums samaitājot pieeju viedtālruņa saturam. Lietotājs vairs nevarēs ievadīt pēc atjauninājuma veikšanas un viedtālruņa pārstartēšanās pieprasīto PIN kodu.

PIN kodu prasīs ne tikai tiem lietotājiem, kuri iepriekš iestatījuši šo drošības līdzekli, bet PIN prasīs arī tiem, kuri nemaz nav aktivizējuši PIN pieprasīšanu. Vienīgā iespēja atgūt viedtālruņa darbību esot pilnībā atiestatīt viedtālruni uz rūpnīcas iestatījumiem, vienlaikus zaudējot visus tur saglabātos datus.

Pagaidām gan sūdzības pienākot pārsvarā no ASV, kur izmanto nevis Samsung Exynos, bet Snapdragon procesorus. Samsung pagaidām nav komentējis šīs sūdzības.

Komentārs no Samsung (19.07.2019)

Samsung ir informēts par atsevišķiem gadījumiem, kad Galaxy S10 viedtālruņiem ir bijušas problēmas, kas saistītas ar ierīču aizslēgšanu. Mēs šobrīd tās izmeklējam un strādājam ar klientiem individuāli, atbildot uz viņu jautājumiem. Ja kādam rodas papildu jautājumi, lūdzam sazināties ar Samsung atbalsta dienestu 8000-7267.

Reklāma

1
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Renārs Dobkevičs Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
Renārs Dobkevičs
Member
Renārs Dobkevičs

Tas skar tikai ASV esošos Snapdragon CPU bāzētos aparātus visticamāk. Katrai no “platformām” ir neatkarīgi vienai no otras update cikli/versijas.