Reklāma

30 000 sekotāju Lielbritānijā tevi padara par interneta slavenību

Jaunākie raksti

CAT izziņojis izturīgu, savāžamu viedtālruni S22 Flip

CAT S22 Flip ir jauns izturīgais viedtālrunis, kas ticis pie tā dēvētā clamshell dizaina. Viedtālruni varēsi aizvērt ciet, lai...

IKEA un ASUS ROG kopīgi radītās mēbeles būs pieejamas jau oktobrī

Pirms aptuveni gada IKEA un ASUS ROG kopīgi paziņoja par mēbeļu sēriju izveidi datorspēļu cienītājiem. Paziņots, ka jau oktobrī...

“NIO” nākamgad plāno pilnvērtīgi ienākt Eiropas tirgū

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" apstiprinājis, ka nākamā gada beigās Vācijā ieradīsies "ET7" elektriskais sedans, kas iezīmēs autoražotāja pilnvērtīgu ienākšanu...

Microsoft izziņo, ka klasiskā Office 2021 versija būs pieejama sākot no 5. oktobra

Jau februāra sākumā Microsoft informēja, ka jaunākā Microsoft Office 2021 versija būs pieejama vēlāk šī gada laika, un pēc...

Apple iPhone 13 Pro modeļa grafiskā apstrādes jauda būs par 55% labāka nekā iPhone 12 Pro

Šajā nedēļā Apple beidzot izziņoja atjaunotus četrus iPhone 13 modeļus. Kaut arī tie vēl nav oficiāli nonākuši pie gala...

Izrādās, ka nav nepieciešami miljoni sekotāju, lai Lielbritānijā tevi uzskatītu par tīmekļa slavenību. Pietiek ar nieka 30 000. Hei, mūsu pašu Agnija Grigule, tad ir trīskārša slavenība.

Lielbritānijas neatkarīgā reklāmas standartu organizācija (Advertising Standards Authority, ASA), kas rūpējas par reklāmas kvalitāti valstī, ir publicējusi kāda sociālo tīklu ieraksta analīzi un secinājusi, ka tā ir neatļauta medikamentu reklāma. Interesantākais šajā stāstā ir tas, ka ir pieticis ar aptuveni 30 000 sekotājiem, lai šo blogeri uzskatītu par slavenību. Lielbritānijā slavenībām ir aizliegts reklamēt medicīnas produktus.

Februārī Instagram blogere thismamalife publicēja fotogrāfiju, kurā bija redzamas Sanofi ražotās Phenergan Night Time miegazāles. Kad Lielbritānijas reklāmas standartu organizācija norādīja, ka tā ir uzskatāma par slavenības reklāmu, zāļu ražotājs atbildēja, ka konkrētā dzīvesstila blogere nav slavenība, jo viņai ir tikai ap 30 000 sekotāju un īstām slavenībām, piemēram, futbolistam Deividam Bekhemam ir 55 miljonu sekotāju.

Tomēr ASA lēma, ka 30 000 ir pietiekams sekotāju daudzums, lai šai cilvēku grupai blogeri varētu uzskatīt par slavenību un tādējādi viņa atbilstu reklāmas likuma nosacījumiem. Šobrīd viņas profilā šī fotogrāfija vairs nav atrodama.

Arī ASV Federālā tirdzniecības komisija jau kopš 2017. gada darbojas šajā jomā, kad vērsās pret diviem YouTube satura veidotājiem par maldinošas reklāmas praksi. Latvijā šis jautājums juridiski nav sakārtots un šobrīd šajā jomā valda diezgan liels bardaks. Tikai paši blogeri izlemj, cik atklātiem būt pret saviem sekotājiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma