Reklāma

30 000 sekotāju Lielbritānijā tevi padara par interneta slavenību

Jaunākie raksti

Īlons Masks: “Tesla” cilvēkveidīgais robots ir uzņēmuma prioritāte 2022. gadā

Pērnā gada augustā "Tesla" prezentēja ideju, ko daudzi nebija gaidījuši - cilvēkveidīgs robots "Tesla Bot". To darbinās mākslīgais intelekts,...

Nissan apstiprina, ka “Micra” pēctecis Eiropā būs pilnībā elektrisks

Japāņu autoražotājs Nissan prezentēs jauno elektrisko auto, kas Eiropā aizvietos līdzšinējo "Micra" modeli. Paredzēts, ka jaunā mašīna izmantos Renault-Nissan-Mitsubishi...

Google salokāmo viedtālruni tomēr varētu saukt par Pixel Notepad

Parādījusies jauna informācija par Google plānoto pirmo salokāmu viedtālruni, jo iepriekš tika baumots, ka to varētu saukt Pixel Fold,...

Labas ziņas – Nvidia tomēr nepirks Arm

Nvidia kopš 2020. gada meta lokus ap Arm iegādi, bet nu jau gandrīz pavisam droši zināms, ka šis darījums...

“Meta” lolotā digitālā valūta “Diem”, visticamāk, tomēr neieraudzīs dienasgaismu

Pirms vairāk nekā diviem gadiem "Facebook" (tagad "Meta") paziņoja, ka strādā pie savas kriptovalūtas. Sākotnēji to sauca par "Libra",...

Izrādās, ka nav nepieciešami miljoni sekotāju, lai Lielbritānijā tevi uzskatītu par tīmekļa slavenību. Pietiek ar nieka 30 000. Hei, mūsu pašu Agnija Grigule, tad ir trīskārša slavenība.

Lielbritānijas neatkarīgā reklāmas standartu organizācija (Advertising Standards Authority, ASA), kas rūpējas par reklāmas kvalitāti valstī, ir publicējusi kāda sociālo tīklu ieraksta analīzi un secinājusi, ka tā ir neatļauta medikamentu reklāma. Interesantākais šajā stāstā ir tas, ka ir pieticis ar aptuveni 30 000 sekotājiem, lai šo blogeri uzskatītu par slavenību. Lielbritānijā slavenībām ir aizliegts reklamēt medicīnas produktus.

Februārī Instagram blogere thismamalife publicēja fotogrāfiju, kurā bija redzamas Sanofi ražotās Phenergan Night Time miegazāles. Kad Lielbritānijas reklāmas standartu organizācija norādīja, ka tā ir uzskatāma par slavenības reklāmu, zāļu ražotājs atbildēja, ka konkrētā dzīvesstila blogere nav slavenība, jo viņai ir tikai ap 30 000 sekotāju un īstām slavenībām, piemēram, futbolistam Deividam Bekhemam ir 55 miljonu sekotāju.

Tomēr ASA lēma, ka 30 000 ir pietiekams sekotāju daudzums, lai šai cilvēku grupai blogeri varētu uzskatīt par slavenību un tādējādi viņa atbilstu reklāmas likuma nosacījumiem. Šobrīd viņas profilā šī fotogrāfija vairs nav atrodama.

Arī ASV Federālā tirdzniecības komisija jau kopš 2017. gada darbojas šajā jomā, kad vērsās pret diviem YouTube satura veidotājiem par maldinošas reklāmas praksi. Latvijā šis jautājums juridiski nav sakārtots un šobrīd šajā jomā valda diezgan liels bardaks. Tikai paši blogeri izlemj, cik atklātiem būt pret saviem sekotājiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: