web analytics

30 000 sekotāju Lielbritānijā tevi padara par interneta slavenību

Jaunākie raksti

Izziņoti Kursors.lv lasītāju iecienītākie tehnoloģiju ražotāji (2020)

Uh, 2020. gads bija ļoti interesants! Pavasarī viss apstājās, bet atsevišķas nozares jau dažu turpmāko mēnešu laikā bija ne...

“Alphabet” pieliek punktu ambiciozajam interneta balonu projektam “Loon”

"Google māteskompānija "Alphabet" paziņojusi, ka pēc deviņu gadu darbības nolemj likvidēt projektu "Loon". Tas savu atpazīstamību ieguvis, pateicoties milzīgiem,...

Mobilā lietotne “Bodyguard” lietotāju pasargās no naida runas sociālajos tīklos

Uz sevi tēmēti naidīgi komentāri vai kāds cits līdzīgs saturs nav tā patīkamākā lieta, ko lasīt sociālajos tīklos. Taču...

“Volkswagen” vadītājs izziņo “Trinity” projektu, kas revolucionizēs kompāniju

"Volkswagen" vadītājs Herberts Dīzs paziņojis, ka autoražotājs strādās pie projekta "Trinity", kura gala rezultāts būs jauns "Volkswagen" elektroauto piedāvājuma...

Aicina interesentus uz “Ceļvedis tava viedā biznesa izveidei” bezmaksas meistarklasēm tiešsaistē

Attīstot Latvijas dziļo tehnoloģiju jeb “deep tech” jomu, Latvijas investīciju un attīstības aģentūra (LIAA), zinātnes komercializācijas platforma “Commercialization Reactor”...



Izrādās, ka nav nepieciešami miljoni sekotāju, lai Lielbritānijā tevi uzskatītu par tīmekļa slavenību. Pietiek ar nieka 30 000. Hei, mūsu pašu Agnija Grigule, tad ir trīskārša slavenība.

Lielbritānijas neatkarīgā reklāmas standartu organizācija (Advertising Standards Authority, ASA), kas rūpējas par reklāmas kvalitāti valstī, ir publicējusi kāda sociālo tīklu ieraksta analīzi un secinājusi, ka tā ir neatļauta medikamentu reklāma. Interesantākais šajā stāstā ir tas, ka ir pieticis ar aptuveni 30 000 sekotājiem, lai šo blogeri uzskatītu par slavenību. Lielbritānijā slavenībām ir aizliegts reklamēt medicīnas produktus.

Februārī Instagram blogere thismamalife publicēja fotogrāfiju, kurā bija redzamas Sanofi ražotās Phenergan Night Time miegazāles. Kad Lielbritānijas reklāmas standartu organizācija norādīja, ka tā ir uzskatāma par slavenības reklāmu, zāļu ražotājs atbildēja, ka konkrētā dzīvesstila blogere nav slavenība, jo viņai ir tikai ap 30 000 sekotāju un īstām slavenībām, piemēram, futbolistam Deividam Bekhemam ir 55 miljonu sekotāju.

Tomēr ASA lēma, ka 30 000 ir pietiekams sekotāju daudzums, lai šai cilvēku grupai blogeri varētu uzskatīt par slavenību un tādējādi viņa atbilstu reklāmas likuma nosacījumiem. Šobrīd viņas profilā šī fotogrāfija vairs nav atrodama.

Arī ASV Federālā tirdzniecības komisija jau kopš 2017. gada darbojas šajā jomā, kad vērsās pret diviem YouTube satura veidotājiem par maldinošas reklāmas praksi. Latvijā šis jautājums juridiski nav sakārtots un šobrīd šajā jomā valda diezgan liels bardaks. Tikai paši blogeri izlemj, cik atklātiem būt pret saviem sekotājiem.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: