Reklāma

Volvo iepazīstina ar elektrisku autobusu 150 pasažieriem

Jaunākie raksti

Apple HomePod mini viedā skaļruņa apskats – ierīce, kas pagaidām buksē

Mana pirmā pieredze ar viedajiem balss asistentiem sākās 2020. gada sākumā, neilgi pēc tam, kad biju pievienojies Kursors komandai....

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #416 (06.05.2021)

6. maija radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Samsung Galaxy S8 turpmāk vairs nesaņems atjauninājumus

Samsung Galaxy S8 sērijas viedtālruņi ir vieni no pirmajiem Android modeļiem, kas varēja paļauties uz ilgiem drošības ielāpiem, bet...

Dienasgaismu ieraudzījusi Donalda Trampa “sociālo mediju platforma”

Marta beigās ziņojām, ka Donaldam Trampam varētu būt pašam sava sociālo mediju platforma, kas tiktu palaista tuvāko pāris mēnešu...

ASUS Zenfone 8 izziņošana gaidāma 12. maijā

Sagaidāms, ka jau 12. maijā ASUS izziņos Zenfone 8 sērijas viedtālruņus. Pagaidām vēl nav zināms, vai tiešām ASUS nodēvēs...

Volvo izziņojis jaunu elektrisko autobusu sēriju, kas būs pieejama divos izmēros, lielākajā no tiem varēs satilpt 150 pasažieri.

Volvo 7900 Electric Articulated (ar lokanu daļu pa vidu) ir jaunākais papildinājums Volvo autobusiem. Volvo piedāvā hibrīddzinēju autobusus un arī tā dēvētos plug-in hybrid autobusus.

Jaunie Volvo autobusi jau aptuveni gadu tiek izmēģināti Gēteborgā, bet šobrīd ielās redzamie autobusi uzskatāmi par prototipiem. Tikai pēc oktobra Zviedrijas pilsētās nonāks pirmie Volvo 7900 Electric Articulated autobusi ar garumu 18 vai 18.7 metri.

Autobusu ātrās uzlādes stacijas izvietotas to galapunktos, bet akumulatorus pilnībā uzlādē nakts laikā.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Arčiņš

Amsterdamā šoferi izbauda elektriskos autobusus. Sajutos kā pudele busiņa kravas telpā,kas žvangājas un ripo kur pagadās. :)

Krotow

Pēc Amsterdamas cofeeshopa apmeklējuma arī Fedjas busiņa kravas telpa var izlikties par ko citu.

KKTK

Piezīmēšu, ka Zviedrijā galapunktos autobusi, cik novērots, stāv ievērojami ilgāk, kā Latvijā. Un gandrīz visur ir iekārtotas speciālas stāvvietas prom no standarta pieturas, tā kā aizvilkt līdz tām kabeli būs vieglāk – nebūs jāpārbūvē pieturas.

Fedja

Vāciešu koncepts ar ragainajiem kraviniekiem liekas loģikāks, kad auto brauc kā trolejbuss un vienlaicīgi lādē aķi, lai varētu turpināt ceļu tu, kur nav vadi. Nevajag speciālas stāvvietas un uzlādes punktus.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: