Analītikas kompānijas “Statista” dati liecina, ka pērn visvairāk lejupielādēto mobilo aplikāciju grupa bijusi “mobilie rīki” – šīs aplikācijas ikdienā aizvieto pakalpojumus, kas parasti ir pieejami telefoniski vai klātienē. Pieaugot mobilo ierīču izmantošanai cilvēku ikdienā, kā arī modernizējot un digitalizējot klientu servisa pakalpojumus, mobilo sakaru operators BITE, investējot 100 000 eiro, ir izstrādājis mobilo aplikāciju “ManaBite”.

Mūsdienās daudzas darbības, kas iepriekš tika veiktas klientu apkalpošanas centros un salonos, piemēram, dažādu produktu un pakalpojumu iegāde, savu kontu pārvaldība u.tml., ir pārnestas uz digitālo vidi. Turklāt, lai cilvēku ikdiena būtu ērtāka, uzņēmumi piedāvā mobilās aplikācijas, kas ļauj savus kontus pārvaldīt no personīgā viedtālruņa. Īpaši raksturīgi tas ir finanšu un tehnoloģiju, telekomunikāciju u.c. nozaru uzņēmumiem, kuros šādas aplikācijas pakāpeniski kļūst par ikdienas “higiēnas” palīgrīku, jo dažādu ikdienas jautājumu risināšana attālināti ļauj būtiski ietaupīt laiku.

Piemēram, kā liecina klientu servisa pilnveides kompānijas “CTMA” aptaujas dati, tikai 5% respondentu, saskaroties ar problēmām, vēlas zvanīt uzņēmumu klientu servisam, lai lūgtu palīdzību. Tāpēc 95% mēģina risināt problēmu saviem spēkiem. Bet analītikas kompānijas “Statista” dati liecina, ka pērn visā pasaulē lejupielādēti aptuveni 205 miljardi mobilo aplikāciju, un visvairāk lejupielādēto aplikāciju grupa bijusi “mobilie rīki”. Šajā grupā ietilpst dažādas mobilās aplikācijas, kas aizvieto tos pakalpojumus, kas klasiski pieejami telefoniski vai klātienē, piemēram, taksometra izsaukšana, ēdiena pasūtīšana, viesnīcas rezervācija u.tml.

“Digitālajā laikmetā tehnoloģijas ir klientu apkalpošanas attīstības virzītājspēks. Vienlaikus ikdienā rūpējoties par klientiem, tiecamies nodrošināt pēc iespējas ērtāku un vienkāršāku pakalpojumu pieejamību, tāpēc mobilā aplikācija bija likumsakarīgs solis BITES “gudro risinājumu” groza papildinājumam. Tā ir ikdienas palīgs, kurā nepieciešamo informāciju klients var atrast pats, kā arī veikt nepieciešamās darbības ātri un vienkārši. Aplikācija sniegs iespēju ekonomēt laiku pakalpojuma saņemšanā, kā arī padarīs klientu apkalpošanas pieredzi vēl pieejamāku un vienkāršāku,” stāsta BITES mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Mobilajā aplikācijā “ManaBite” gan privātpersonām, gan uzņēmumiem būs iespēja pārvaldīt savus kontus, sekot līdzi aktuālajam mobilo sakaru, tostarp datu, patēriņam, kā arī apskatīt, un apmaksāt rēķinus pat ar vienu “klikšķi”, pieslēgt un atslēgt pakalpojumus neatkarīgi no atrašanās vietas, kā arī saņemt īpašus individuālos piedāvājumus.

Jau šobrīd mobilā aplikācija “ManaBite” ir pieejama klientiem, kuri lieto mobilās ierīces gan ar “Android”, gan ar “iOS” operētājsistēmām. To var lejupielādēt lietotņu veikalos “App Store” un “Google Play”. Jāuzsver, ka “ManaBite” iespējams lietot vairākās ierīcēs vienlaicīgi, kā arī viens lietotājs var pievienot vairākus kontus un numurus – tāpat, kā tas pašlaik iespējams pašapkalpošanās portālā “Manabite.lv”.

Reklāma

14
Leave a Reply

avatar
5 Comment threads
9 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
RolCentis ĀbeleAivarsSkābenedigitalk Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
assa
Viesis
assa

Man jautājums: “Priekš kam???”
Kad LMT deva balvu izlozes iespēju, uzliku viņu app. Redzu visu, ko mans.lmt.lv, bet …2x mazāk. Kam man tāda aplikācija, ja ērtāk ieiet www versijā, neaizņemot tālruņa atmiņu ar bloatware un redzēt pilnu funkcionalitāti?

edza
Viesis
edza

Dzirdēju, ka “uzlabos” rēķinus no augusta visiem pārvilinātajiem klientiem, kuriem iepriekš solīja atlaides līdz mūža galam un pēc tam uz diviem gadiem. 😀

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Forši, tā notiek, kad gribas būt gudrākam par visiem citiem un izmanto zemgalda piedāvājumus.

Fedja
Viesis
Fedja

Tie zemgalda ir baigi labie! Es sievai paņēmu pa EUR 3,30 mēnesī, iekļauti 10GB interneta.
Vienīgi ārzemēs nedarbojas, bet tā kā es uz ārzemēm braucu bez sievas, tad man tas nav svrīgi! :D
Pie LMT par to naudu pat 1GB nesanāk!

Rol
Viesis
Rol

Tā, tā, nedaudz vairāk par to zemgalda 3,30 mēnesī/ 10gb, lūdzu.

edza
Viesis
edza

Ko nozīmē – gribas būt gudrākam? Tev neliekas, ka tā ir negodīga komercprakse pārvilināt ar zemāku cenu un pēc laika šos noteikumus mainīt? Man vēl aizvakar pašam zvanīja un piedāvāja bezlimitu ar 50% atlaidi un jautāja vai ir pazīstami citu operatoru klienti, kuriem šis piedāvājums varētu interesēt. Ir sarunas ieraksts, ja interesē. :)

Janis
Viesis
Janis

es arī ar šo rēķinu lietu saskāros

Gatis Rumbens
Member
Gatis Rumbens

Nu ja..par antivīrusu +1,5EUR un par ekrāna apdrošināšanu, ja nemaldos 2,99EUR.

Janis
Viesis
Janis

uzlabojusi, vai izveidojusi? jo leišiem tāda bija, bet latviešīem ne

Aivars
Viesis
Aivars

“Bite” rūpējas par klientiem? H-mm… Kad nepiekritu kārtējām cenas paaugstinājumam no 1.jūnijā un aizsūtīju e-pastu ar šo info, viņi pat nepamēģināja kaut ko darīt, lai klients neaizietu (jautājuma cena – mazāk par 2 eiro!). Bet es biju “Bite”-s klients kopš viņu pirmsākumiem, vairākus gadus… Tāpēc no 1.jūlija nolēmu aiziet pie konkurentiem, un ne jau tikai 2 eiro cenas paaugstinājuma dēļ (ikmēneša rēķins ir pārī 25 eur), bet redzot tādu vienaldzīgo attieksmi pret ilgtermiņa klientu.

digitalk
Member
digitalk

domājams, ka neviens operators, un arī citi lielie pakalpojumu sniedzēji (inets/tv), īpaši nerūpējas par ilgtermiņa klientiem vai klientiem vispār. es LMT klientu centrā divreiz gāju interesēties par iespēju nemaksāt par uzspiesto eiroroumingu. atbilde bija – piedāvājumu nav. tikai aizpildot pieteikumu par numura pārnešanu pie konkurenta viņi strauji pamodās un sāka man zvanīt ar saviem zemgalda piedāvājumiem, bet es viņus principiāli pasūtīju un aizgāju pie Bites (kur tāpat bija lētāk par LMT zemgaldnieku). pēc tam Bite izdomāja patvaļīgi pamainīt tarifu un, tāpat kā tu, nesagaidījis reakciju, anulēju līgumu un paņēmu Bites priekšapmaksu. pēc pāris mēnešiem pamodās Bites mārketings un piedāvāja atgriezties… Read more »

Skābene
Viesis
Skābene

Diemžēl, prēmijas maksā tikai par jaunu klientu piesaisti un plānu izpildi. :) Tas ir gan lattelecomā, gan LMT, gan BITĒ. Pat ja tu zini zemgalda piedāvājumu un zvani, lai sarunātu to pašu, ko visi draugi jau ir sarunājuši, viņi tēlo muļķi un stāsta ka nekā tāda nav. Tiko ir iesniegums pie konkurenta, tā piedāvā to pašu ko citiem, bet atceroties iepriekšējo sarunu un makaronu karināšanu, principa pēc par attieksmi gribās pārmācīt un aiziet pie konkurenta. :) Ar lattelecomu gan trāpījās jēdzīga meitene galā, kas atzinās, ka priekšniecība neļauj neko piedāvāt esošajiem klientiem. Visi labumi ir tikai jaunajiem klientiem, tāpēc ieteica… Read more »

Aivars
Viesis
Aivars

Viss pareizi.
Ja jau Bitei 2-eiro cenas paaugstināšana klientam, kurš visi laiku bija kopā ar viņiem, ir svarīgākā, tad jau tiešām gribās principa dēļ aiziet pie konkurenta…:)
Es vēl nekad neaizmirsu manas mātes apšmaukšanu ar “mūžīgi bezmaksas zvaniem Bites tīklā” (Bites ”mūžība” turpinājās vien dažus gadus…).

Centis Ābele
Member
Centis Ābele

Tik un tā nekā izdevīgāka par Bites priekšapmaksu Latvijā NAV!! 240 dienas lietot par 8 eiro tas ir 1 eiro mēnesī. Pie tam tagad visur ir bezmaksas wifi, izņemot Rīgas transportus.