Reklāma

Volvo Cars un Varjo prezentē jauktās realitātes sistēmu automobiļu izstrādei

Jaunākie raksti

Volkswagen pašbaucošo auto iespējas var nākties abonēt

Mobilo sakaru, televīzijas un mūzikas abonēšana nav nekas jauns, bet arvien biežāk izskan ziņas, ka arī autoražotāji vēlas no...

“Twitter” jaunā funkcija liks tev padomāt divreiz, pirms publicēt aizskarošus un rupjus ierakstus

Šķiet, kas gan būtu "Twitter" ikdienas komunikācija, ja kāds savu slikto garastāvokli vai negatīvo attieksmi nepamanītos ietērpt aizskarošu un...

OnePlus viedtālruņi kopā ar Android 12 iegūs vizuālo tēmu veikalu

OnePlus apsolījis vienlaikus ar Android 12 un operētājsistēmu pavadošo OxygenOS piedāvāt arī vizuālo tēmu veikalu OnePlus viedtālruņiem. OnePlus īpašnieki...

Microsoft apstiprina, ka Xbox konsoļu pārdošana tai nenes peļņu

Pēdējās nedēļās notiekošās sarunas starp spēļu veidotāju Epic un Apple, saistībā par ieņēmumu sadalījumu, gaismā izcēlušas Microsoft Xbox pārdošanas...

Ķīniešu elektroauto ražotājs “Nio” savu starptautisko paplašināšanos sāk Norvēģijā

Viens no lielākajiem Ķīnas elektroauto ražotājiem "Nio" šovasar oficiāli uzsāks savu darbību Eiropā, par pirmo mītnes vietu kļūstot elektroauto...

Automobiļu izstrādes nākotne ir jau klāt: Volvo Cars un Somijas augstās klases papildinātās realitātes displeju ražotājs Varjo ir izstrādājuši pasaulē pirmo jauktās realitātes sistēmu prototipu, dizaina un aktīvās drošības tehnoloģiju novērtēšanai.

Sadarbību vēl vairāk stiprinās Volvo Cars Tehnoloģiju fonda lēmums veikt ieguldījumus Varjo kapitālā. Tehnoloģiju fonds ir autoražotāja riska kapitāla fonds, kas iegulda līdzekļus tehnoloģiju jaunuzņēmumos ar augstu potenciālu.

Volvo Cars un Varjo kopīgiem spēkiem pirmo reizi ir radījuši iespēju braukt pie īsta automobiļa stūres ar uzliktu uzgalvas displeju, izstrādes nolūkos pievienojot automobilim virtuālus elementus vai funkcijas, kas liekas īstas gan vadītājam, gan automobiļa sensoriem. Neviens cits autoražotājs līdz šim to nebija paveicis.

Šodien prezentētais Varjo XR-1 uzgalvas displejs piedāvā fotoreālistisku jaukto vai virtuālo realitāti ar labāku izšķirtspēju nekā jebkurš cits no šobrīd pieejamajiem risinājumiem. Tādā veidā XR-1 var būtiski saīsināt izstrādes laiku, sniedzot iespēju novērtēt funkcijas un dizainu gandrīz uzreiz.

Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, XR-1 ir papildināts ar augstas izšķirtspējas kamerām un jauktās realitātes iespēju. Tas ļauj Volvo Cars dizaineriem un inženieriem “braukt” ar nākotnes automobiļiem un novērtēt visas funkcijas simulācijas vidē, vēl ilgi pirms tās ir īstenotas realitātē, ļaujot uzņēmumam izstrādāt maksimāli drošus automobiļus ar vislabāko iespējamo lietotāja pieredzi.

“Ar šo jauktās realitātes pieeju mēs varam sākt dizaina un tehnoloģiju novērtēšanu, kamēr tās vēl pastāv tikai uz rasējamā dēļa,” saka Henriks Grēns (Henrik Green), Volvo Cars galvenais tehnoloģiju direktors. “Tā vietā, lai novērtētu jaunas idejas un produktus ierastajā veidā uz stendiem, mēs uzreiz varam izmēģināt risinājumus braukšanas apstākļos. Šāda pieeja sniedz ievērojamu izmaksu samazināšanas potenciālu, ļaujot daudz savlaicīgāk noteikt dizaina un izstrādes procesa prioritātes un iespējamās vājās vietas.”

XR-1 arī ļauj Volvo Cars inženieriem daudz vienkāršāk izstrādāt un novērtēt aktīvās drošības risinājumus. Drošības ekspertiem Volvo izpētes centros Zviedrijā ir iespēja braukt ar īstiem automobiļiem, valkājot XR-1 uzgalvas displejus, un pārbaudīt virtuālās aktīvās drošības sistēmas, kas ar papildinātās realitātes palīdzību ir pievienotas reālajai videi.

XR-1 iebūvētā augstas precizitātes acu kustības izsekošanas tehnoloģija ļauj viegli novērtēt, kā autovadītāji izmanto jauno funkcionalitāti un vai tā jebkādā veidā novērš uzmanību. Šī tehnoloģiskā uzmanības novēršanas līmeņa mērīšanas metode ļauj Volvo Cars izstrādāt jaunas funkcijas, kas lieki nenovērš uzmanību.

“Kopš pašiem pirmsākumiem mūsu vīzija ir bijusi radīt produktu, kas spēj nemanāmi apvienot reālo un virtuālo pasauli,” saka Varjo dibinātājs un izpilddirektors Niko Eidens (Niko Eiden). “Neticamie veidi, kādos Volvo Cars izmanto XR-1, pierāda, ka Varjo tehnoloģija padara iespējamu to, kas līdz šim šķita neiespējams. Kopā ar Volvo mēs esam likuši pamatus jaunai profesionālās jauktās realitātes ērai.”

Volvo Cars ir autobūves nozares pionieris papildinātās un virtuālās realitātes izmantošanā dizaina un izstrādes procesā. Sadarbība ar Varjo ir visjaunākais un visprogresīvākais solis, kas apliecina uzņēmuma stabilo pozīciju šajā jomā. Volvo Cars tic, ka gudrām partnerattiecībām ar vadošajiem tehnoloģiju uzņēmumiem ir liels spēks nākamās paaudzes tehnoloģiju izstrādē.

“Varjo ir neapstrīdams līderis savā jomā,” saka Zaki Fasihudins (Zaki Fasihuddin), Volvo Cars Tehnoloģiju fonda izpilddirektors. “Uzņēmuma tehnoloģijas ir daudzsološas ne vien nākotnē, bet arī jau šodien piedāvā Volvo Cars noderīgus risinājumus. Varjo ir izcils piemērs tam, kādos uzņēmumos mēs vēlamies ieguldīt.”

Varjo XR-1 uzgalvas displejs un tehnoloģijas izmantošana Volvo Cars automobiļos šodien tika prezentēta Papildinātās realitātes pasaules izstādē Santaklērā (Santa Clara) Kalifornijā. Tehnoloģijas izmantošanai ir iesniegts patenta pieteikums.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: