Volkswagen paspārnē esošā ŠKODA tikko izziņojusi salīdzinoši lētu elektroauto CITIGOe iV. CITIGOe iV cena pagaidām nav akmenī kalta, bet ŠKODA savu automašīnu novērtējusi zem 20 000 eiro, kas varētu ienest patīkamas vēsmas visai dārgo elektrisko automašīnu tirgū.

ŠKODA CITIGOe iV būs neliela izmēra auto ar četrām sēdvietām. CITIGOe iV ir 61 kW elektrodzinējs un 36.8 kWh litija akumulators. CITIGOe iV teorētiski nodrošina 265 km nobraukumu ar vienu uzlādi, kas dzīvē drīzāk būs ap 200 km. CITIGOe iV uzlāde ierobežota pie 40 kW ātrajās uzlādes stacijās.

Reklāma

ŠKODA pagaidām nenosauc precīzas CITIGOe iV cenas, vien pateikts, ka pamata aprīkojuma CITIGOe iV automašīna būs pieejama cenā stipri zem 20 000 eiro. CITIGOe iV ražošana tiks uzsākta šī gada otrajā pusē, bet nav zināms, cik automašīnas ŠKODA spēs saražot gada laikā. Līdz 2025. gadam ar ŠKODA zīmolu būs pieejamas jau vismaz piecas elektro automašīnas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
10 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kartupelis3

Diezgan lēns ražošanas temps – mazāk par vienu auto gadā sanāk.
2019. gadā nosaukt par jaunu un plānot 2025. gadā piedāvāt auto ar 2012. gada dizainu arī visai drosmīgi :)

Reinis Rozitis

Grūti gan saprast kam šie ražotāju paziņojumi domāti – investoriem/akcionāriem? Lai kliedētu bažas par to, ka ar ETL ražošanas uzsākšanu neiet tik labi kā gribētos (lai nav tā kā FCA – uzreiz jāņem un jāvienojas kopā ar Renault) (tāpat arī nesaprotu tās VW ID konceptauto reklāmas (nav pat reāla attēla))?
Jo nu patērētājs, manuprāt, tak grib kaut ko tagad, ne “nākošgad ap šito laiku”. Nav vairs tā, ka nekā cita piedāvājumā nav.

Skābene

Par to naudu jau šodien var dabūt mazlietotu BMW i3 ar 20–30k nobraukumu.

Kristaps Skutelis

Interesanti, speciāli iegāju Mobile.de palūkoties, cik tad maksā pabraukti i3 un liels bija mans pārsteigums, ka tie jau ir tik lēti (cenas sākas no aptuveni 17k EUR). Lietots, protams, nav jauns un elektroauto gadījumā atšķirība ir krietni lielāka nekā parastajiem auto, bet tāpat i3 cenas kritums man liekas iespaidīgs.

assa

Iemesls ir i3 nobraukums ar vienu uzlādi: reālais drusku virs zem 100km! Un tas padara šo visādi citādoi smukos un kvalitatīvos auto par mūsdienās neiekārojamiem. Pilsētai pietiek, bet piepilsētai jau jādomā

Kristaps Skutelis

Oi, ~100km autonomija ir švaki. Tad jau salīdzinot šāda mazā Škoda kļūst pievilcīga. Es tā saprotu, ka nākamā gada sākumā ar šādu pašu akumulatoru būs pieejama arī jaunā e-Up versija. Varbūt elektroauto tiešām var apsvērt kā nākamo auto.

Skābene

100km ir ar ar 60 vai 94 Ah akumulatoru?

Norchaa

Tāpēc, ka i3 ir pārcenots pilsētas “étron” :D
Lietots, visticamāk, vairāk par 100km vasarā neripo un ziemā knapi 80km

Krotow

Tipisks pilsētas un tuvās piepilsētas auto tiem, kuri var netraucēti lādēties darbā un privātmājās vai pazemes garāžās. Daudzstāveņu iedzīvotājiem un tiem, kam lauki 100+ km vienā virzienā, nederēs. Taču virziens nav slikts. Tālālais jēdzīgais solis būtu kompaktklases izmēra auto līdzīgā cenā ar 400-500km no vienas uzlādes.

uzladets.lv

Aizmirsāt pieminēt SUPERB iV.

“Mūsu divi elektrificētie transportlīdzekļi ir tikai sākums. Es varu jums pateikt, ka ŠKODA elektriskā nākotne būs aizraujoša.

Kristiāns Strūbe (Christian Strube), ŠKODA valdes loceklis”

Plašāks raksts https://uzladets.lv/skoda-pievienojas-emobilitates-vilnim/

Nākamais elektroauto no Škoda ir krosovers VISION E, kura ražošana tiks uzsākta 2020. gadā un tas būs pirmais ražotāja transportlīdzeklis, kas izmantos MEB platformu. Līdz 2022. gadam Škoda portfelī būs 10 elektrificēti modeļi – 6 pilnībā elektriskie un 4 hibrīdi.