web analytics

Iepazīsties ar Google Marketing Platform iespējām un veido veiksmīgas reklāmas

Jaunākie raksti

Toyota Yaris pasludināta par Eiropas Gada auto 2021

Žūrija, ko veido 59 autožurnālisti no visas Eiropas, ceturtās paaudzes Yaris šo titulu piešķīra 21 gadu pēc Toyota pirmās...

ASUS RT-AX82U apskats – Wi-Fi 6 maršrutētājs ar RGB apgaismojumu

Apskatam šoreiz saņemts ASUS RT-AX82U Wi-Fi 6 maršrutētājs, ko pašam ASUS ir tieksme dēvēt par gandrīz budžeta klases Wi-Fi...

“DJI” iepazīstina ar jaunu FPV dronu, kas nāk komplektā ar īpašām brillēm un uzņems 4K video

Kompānija "DJI" izziņojusi jaunu FPV ("First Person View") bezpilota lidaparātu, kas lietotājam sola vēl nebijušu drona pilotēšanas pieredzi. Šis...

Citadele gatavojas izaugsmei, investējot nCino banku operētājsistēmas infrastruktūrā

Mākoņtehnoloģiju banku un digitālās transformācijas risinājumu celmlauzis globālajā finanšu pakalpojumu nozarē nCino, Inc., (NASDAQ: NCNO) šodien paziņoja, ka Citadele...

Hakeri šobrīd ir uzlauzuši gandrīz visas iPhone iOS versijas

Zināmo hakeru komanda, kas darbojas ar vārdu "unc0ver" ir aktīvi Apple ekosistēmas uzlauzēji, jo jau šobrīd viņu izstrādātais rīks...

23. maijā pirmo reizi Baltijā norisināsies starptautiska konference “Google Marketing Platform – Jaunas iespējas biznesam”.

Kas ir Google Marketing Platform un kā tā ietekmē biznesu?

Google Marketinga Platform (GMP) ir reklāmu un analītikas platforma, kas  apvieno un vienkāršo mārketinga kampaņu veidošanu un mijiedarbību, platformai apvienojot Google DoubleClick un Google Analytics 360 Suite. Šo produktu apvienošana notika ar mērķi palīdzēt reklāmdevējiem plānot, analizēt un optimizēt digitālā mārketinga procesus. GMP palīdz reklāmdevējiem un mārketinga speciālistiem veidot atbilstošāku, saistošāku un efektīvāku saturu, nepārkāpjot privātuma politiku un ļaujot kontrolēt personas datu izmantošanu.

Par ko būs konference?

Pieredzējuši nozares eksperti stāstīs par Google Marketing Platform praktiskas izmantošanas iespējām un risinājumiem. Tiks sniegtas atbildes par to:

  • Kā efektīvi veidot mediju reklāmas un analītikas stratēģijas;
  • Kā pareizi izmērīt reklāmas kampaņu efektivitāti, balstoties uz dažādu nozaru piemēriem un veiksmes stāstiem;
  • Kas jāņem vērā, veidojot mediju&video reklāmas un analītikas stratēģijas;
  • Kā Google Marketing Platform var kļūt par ikdienas mārketinga rīku efektīvām reklāmas kampaņām;
  • Display&Video 360 un Google Ads darbības un sadarbības nosacījumi;
  • Reklāmu veidošanas YouTube vai izmantojot Google Marketing Platform sniegtās iespējas.

Pasākuma laikā klausītāji iegūs praktiskas zināšanas, ko varēs pielietot praksē. Būs  iespēja konsultēties ar mediju & video reklāmas ekspertiem, tīkloties ar mārketinga nozares pārstāvjiem un ne tikai.

Visi ieņēmumi no biļešu pārdošanas tiks ziedoti ZIEDOT.LV labdarības projektam “Mazo sirsniņu cerības”.

Vairāk par pasākumu lasiet šeit.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Nelabojams

Šitos jāsit, kamēr vēl maziņi…

Kristaps Skutelis

Tu par komentētājiem, kas neprot ne izteikties, ne uzvesties?

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: