Reklāma

Iepazīsties ar Google Marketing Platform iespējām un veido veiksmīgas reklāmas

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

23. maijā pirmo reizi Baltijā norisināsies starptautiska konference “Google Marketing Platform – Jaunas iespējas biznesam”.

Kas ir Google Marketing Platform un kā tā ietekmē biznesu?

Google Marketinga Platform (GMP) ir reklāmu un analītikas platforma, kas  apvieno un vienkāršo mārketinga kampaņu veidošanu un mijiedarbību, platformai apvienojot Google DoubleClick un Google Analytics 360 Suite. Šo produktu apvienošana notika ar mērķi palīdzēt reklāmdevējiem plānot, analizēt un optimizēt digitālā mārketinga procesus. GMP palīdz reklāmdevējiem un mārketinga speciālistiem veidot atbilstošāku, saistošāku un efektīvāku saturu, nepārkāpjot privātuma politiku un ļaujot kontrolēt personas datu izmantošanu.

Par ko būs konference?

Pieredzējuši nozares eksperti stāstīs par Google Marketing Platform praktiskas izmantošanas iespējām un risinājumiem. Tiks sniegtas atbildes par to:

  • Kā efektīvi veidot mediju reklāmas un analītikas stratēģijas;
  • Kā pareizi izmērīt reklāmas kampaņu efektivitāti, balstoties uz dažādu nozaru piemēriem un veiksmes stāstiem;
  • Kas jāņem vērā, veidojot mediju&video reklāmas un analītikas stratēģijas;
  • Kā Google Marketing Platform var kļūt par ikdienas mārketinga rīku efektīvām reklāmas kampaņām;
  • Display&Video 360 un Google Ads darbības un sadarbības nosacījumi;
  • Reklāmu veidošanas YouTube vai izmantojot Google Marketing Platform sniegtās iespējas.

Pasākuma laikā klausītāji iegūs praktiskas zināšanas, ko varēs pielietot praksē. Būs  iespēja konsultēties ar mediju & video reklāmas ekspertiem, tīkloties ar mārketinga nozares pārstāvjiem un ne tikai.

Visi ieņēmumi no biļešu pārdošanas tiks ziedoti ZIEDOT.LV labdarības projektam “Mazo sirsniņu cerības”.

Vairāk par pasākumu lasiet šeit.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Nelabojams

Šitos jāsit, kamēr vēl maziņi…

Kristaps Skutelis

Tu par komentētājiem, kas neprot ne izteikties, ne uzvesties?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: