Printify, tehnoloģiju platforma, kas automatizē drukas pēc pieprasījuma pakalpojumus tirgotājiem visā pasaulē, piesaistījusi investīcijas 3 miljonu dolāru apmērā, 10. maijā mediju brīfingā apstiprināja Sanfrancisko riska kapitāla “Bling Capital” dibinātājs Bendžamins Lings (Benjamin Ling).

Lings savulaik ir bijis Google, Facebook, YouTube un citu plaši pazīstamu tehnoloģiju produktu attīstītājs, taču pirmoreiz investējis Eiropas uzņēmumā. Par savu izvēli viņš saka: “Printify aktīvi palīdz virzīt jaunu tendenci e-komercijā: uzņēmums ir lieliski pozicionēts un ļauj mikro un modes preču zīmēm, kā arī mazajiem un vidējiem uzņēmumiem gūt labumu no Printify platformas, kas nodrošina augstas kvalitātes un zemu izmaksu drukāšanu pēc pieprasījuma.”

Printify 2019.gada investīciju aplim pievienojušies arī citi stratēģiskie investori, iekļaujot YouTube līdzdibinātāju Stīvu Čenu (Steve Chen), Twitch līdzdibinātāju Kevinu Linu (Kevin Lin),  Times Magazine valdes locekli Keitiju Stanstoni (Katie Jacobs Stanston) un Google AdSense “krustēvu” Gokulu Radžaramu (Gokul Rajaram). Pilns investoru saraksts pieejams printify.com/about

Gokuls Radžarams, kādreizējais produktu direktors uzņēmumos Facebook un Square, ir Printify investors jau no 2018. gada. Viņš uzsver, ka “Printify paltforma e-komercijas uzņēmumiem vienkāršo ļoti sarežģītu procesu un dara to ērtā, saprotamā manierē: “Esmu patīkami pārsteigts ar Latvijas izstrādātāju  radīto produktu, Printify komandu un ietekmi, ko tā atstāj uz platformas lietotājiem.”

Printify dibinātājs un vadītājs Jānis Berdigans ir gandarīts par rezultātu un saka: “Investīcijas izmantosim, lai mūsu platformā pievienotos vēl vairāk drukātavu no visas pasaules, tādējādi nodrošinot visplašāko produktu katalogu, zemākās cenas un ātrāko piegādi gala pircējam. Mūsu misija ir palīdzēt interneta veikalu īpašniekiem pelnīt vairāk naudas, un darīt to maksimāli efektīvi.”

Lai arī Printify klientu interneta veikali pārsvarā reģistrēti Amerikā, platformas izstrādātāju, mārketinga un vadības komanda strādā tepat, Rīgā.

Printify līdzdibinātājs un izpilddirektors Artis Kehris uzsver, ka tehnoloģiju attīstībā noteicošais ir motivēti un spējīgi darbinieki: “Mēs apzināmies, ka labam produktam vajag atbilstošu komandu, un tāpēc paplašināsimies arī tā. Šobrīd uzņēmumā strādā vairāk nekā 80 darbinieki no 11 valstīm, bet vēl šogad darbinieku skaitu plānojam pat dubultot. Visvairāk meklējam augsti kvalificētus programmētājus un projektu vadītājus, kā arī klientu atbalsta speciālistus.”

Fakti par Printify:

  • Latvijas uzņēmums SIA Printify Development simtprocentīgi pieder
  • ASV Printify Inc., ko 2015. gadā Delaverā dibinājuši Jānis Berdigans, Artis Kehris un Gatis Dukurs;
  • Printify ir pirmais Latvijas jaunuzņēmums, kas absolvējis Sanfrancisko 500 Startups akseleratora programmu;
  • Printify ir preču zīme un tehnoloģiju e-komercijas platforma, kas savieno interneta veikalus ar ražotājiem un piegādātājiem visā pasaulē;
  • Uzņēmumā Latvijā strādā 85 darbinieki no 11 valstīm;
  • Tirgus: 80% ASV; 13% Eiropa; 5% Kanāda; 2% Austrālija;
  • Apgrozījums: 2017. gada– 2,2 miljoni, 2018.gadā – 10,3 miljoni ASV dolāru;
  • Plānots 2019. gadā palielināt apgrozījumu trīs reizes.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of