Tele2 savām pakalpojumu reklāmām, līdzīgi kā to dara alkohola un tabakas industrijas, pievienos brīdinājumu, vēršot uzmanību uz atbildīgu un jēgpilnu mobilā interneta un viedierīču lietošanu. Šādu lēmumu uzņēmums pieņēmis, ņemot vērā nozares pētījuma datus*, kas liecina, ka 85% cilvēku viedierīču lietošanu uzskata par jauno atkarības veidu.

Turpmāk visām uzņēmuma TV, vides un interneta reklāmām būs pievienots brīdinājums ar tekstu “Lieto internetu atbildīgi!”.

“Mobilā interneta iespējas ir plašas, un tās dod pievienoto vērtību ikdienā, taču pēdējos gados veidojas situācija, ka liela daļa cilvēku mobilā interneta sniegtās iespējas izmanto nevietā un nelaikā. Tādēļ esam pieņēmuši drosmīgu lēmumu, kļūstot par pirmo mobilo sakaru operatoru Eiropā, kas savās reklāmās vērš uzmanību uz atbildīgu, jēgpilnu interneta lietošanu. Turklāt darīsim to formātā, kādu cilvēki pieraduši redzēt alkoholisko dzērienu un tabakas produktu komunikācijā, liekot klāt brīdinājumu,” atklāj Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Gandrīz 60% pētījumā aptaujāto atzīst, ka viņi vēlas mainīt savus mobilā telefona lietošanas paradumus, jo apzinās, ka tie viņiem kaitē.

“Saprotam, ka brīdinājums pie produktu reklāmām vienā dienā vai mēnesī neizmainīs viedierīču lietošanas paradumus, bet tas ar laiku liks aizdomāties un palīdzēs mainīt proporciju, kādām vajadzībām izmantojam mobilo internetu ikdienā,” saka V. Vancovičs. “Mēs neapgalvojam, ka mobilie telefoni ir jāaizliedz. Tie ir ienākuši mūsu ikdienā uz palikšanu, tādēļ mums visiem kopā jāmācās tos lietot tā, lai tie kalpotu mums, nevis mēs viņiem.”

* Norstat Latvija aptauja. Veikta laika posmā no šī gada 5. līdz 13. februārim, aptaujājot 1033 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18–65 gadiem.

6
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
5 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Kristaps Skutelisgeksis Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
geksis
Guest
geksis

Šis jau nav pirmais raksts, kurš ir pārkopēts daļēji, neizlabojot iekopēto daļu, kurā ir atsauce uz iztrūkstošo.

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Kas? Ko? Par ko vispār ir runa?

geksis
Guest
geksis

“*Norstat Latvija aptauja. Veikta laika posmā no šī gada 5. līdz 13. februārim, aptaujājot 1033 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18–65 gadiem.”

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Jā, tev šorei ir taisnība. Parasti preses relīzēs apakšā ir informācija par uzņēmumu, ko vienmēr griežam nost, jo tā lasītājiem, mūsuprāt, ir lieka informācija. Šoreiz nogriezu par daudz. Atvaino, tagad raksts papildināts.

geksis
Guest
geksis

Kaut kad, labu laiku atpakaļ, arī bija raksts (neatceros kurš), kur tekstā bija atzīme par atsauci, bet pašas atsauces nebija.

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Jā, dažkārt gadās noraut feileri. Lūgums arī turpmāk par šādiem gadījumiem ziņot, lai varam salabot. Paldies!