Sagaidāms, ka drīzumā Google varētu uzsākt rādīt reklāmas Google Maps lietotnē. Labā ziņa gan ir tā, ka reklāmas būs drīzāk dēvējamas par organiskām, tās līdzināsies Google Search reklāmām, kas sākumā izceļ maksājošo klientu piedāvāto.

Google Maps varēs izceltus redzēt tos Maps lietotnes ekrānā uzņēmumus, kuri būs Google maksājuši par reklāmu. Jācer, ka Google ir gana saprātīga, lai vienu no saviem populārākajiem servisiem nepārpludinātu ar bezjēdzīgām un nevajadzīgām reklāmām.

Morgan Stanley analītiķi iepriekš ir izteikušies, ka Google Maps ir viens no retajiem Google servisiem, kura monetizācija ir būtiski atpalikusi aiz citiem Google produktiem.

Pēdējos gados Google apaudzējusi Maps ar dažādiem papildu pakalpojumiem – ja šobrīd bāru un restorānu ieteikumi paļaujas uz lietotāju atsauksmēm, tad nākotnē restorāni varētu maksāt par savu izcelšanu gan pamata Maps karšu skatā, gan arī veiktajos meklējumos Google Maps lietotnē.

Restorāni varētu iegūt arī iespēju atgādināt par sevi balss navigācijas laikā, piemēram, Google Maps tev pateiks priekšā ceļu, kur paziņojumā ietverts vietas nosaukums – “Turn right right at the Dunkin Donuts”.

Ir ko teikt?