ASV veiktā aptauja norāda uz skarbo patērētāju sabiedrības realitāti – mēs lietojam alkoholu un mums patīk iepirkties tīmeklī. Bieži vien alkohola lietošana pastiprina vēlmi kaut ko nopirkt.
Amazon jau tāpat uzskatāms par pasaulē lielāko un veiksmīgāko mazumtirdzniecības veikalu, bet 2000 aptaujātie ASV iedzīvotāji norāda, ka alkohola lietošana likusi ik gadu tērēt papildu 400 dolāru tiešsaistes pirkumos. Ja šo statistiku pareizina ar visiem ASV iedzīvotājiem, kuri drīkst iegādāties un lietot alkoholu, sanāk 48 miljardi lieki iztērētu dolāru.
Aptuveni 85% no pirkumiem tiek veikti Amazon, pēc Amazon nāk eBay ar aptuveni 21%, bet Etsy ir 12% (jā, te sanāk vairāk par 100%). Populārākais pirkums tiešsaistē alkohola reibumā esot apģērbs. Man rodas sajūta, ka Latvijā šis pirkums drīzāk būtu kāda mazāk noderīga elektroniska ierīce, piemēram, sen noskatīts viedpulkstenis.
2018. gada nogalē Amazon ASV teritorijā ieņēma stabilu pirmo vietu ar 48% no visiem pirkumiem tiešsaistē. Ziemassvētku iepirkšanās drudzī ASV Amazon piegādāja vienu miljardu sūtījumu, kas ir uzskatāms par rekordu.
Nu re, drīz liks arī pirms iepirkšanās pūst trubiņā :D
Un ja tests būs pozitīvs, piedāvās vēl papildus kaut ko no to krāmu sortimenta, kurus parasti nepērk.